Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3401 Del Skrevet 22. desember 2021 (endret) Frøkensina skrev (3 minutter siden): Ja jeg er glad jeg er ferdig nå, bortsett fra at jeg ikke klarte å handle inn mat. Var kø på veiene også. Vet ikke hvorfor jeg blir trist nå, jeg har jo vært kjempeflink og kjøpt masse gaver. Fordi det er jul og ting er annerledes og vanskelig nå når din mor er syk kanskje? Det er så mye følelser rundt jul, jeg kjenner mye på det selv i alle fall. Får du besøkt henne på julaften forresten, eller hvordan er det med restriksjoner nå? Endret 22. desember 2021 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3402 Del Skrevet 22. desember 2021 (endret) Rumle skrev (18 minutter siden): Fordi det er jul og ting er annerledes og vanskelig nå når din mor er syk kanskje? Det er så mye følelser rundt jul, jeg kjenner mye på det selv i alle fall. Får du besøkt henne på julaften forresten, eller hvordan er det med restriksjoner nå? Mye som er annerledes. Ja de har fortsatt åpent for besøk, men maks en time og munnbind hele tiden. Hun hadde det ikke noe bra akkurat nå, men håper det blir bedre på julaften. Fikk satt opp minijuletreet i plast jeg kjøpte til henne da og gitt henne en ny eske av antioksidantene hun drikker. hDet har en lyslenke fra før og så kjøpte jeg en ekstra i farger på batteri til å ha rundt. Endret 22. desember 2021 av Frøkensina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3403 Del Skrevet 22. desember 2021 Frøkensina skrev (9 minutter siden): Mye som er annerledes. Ja de har fortsatt åpent for besøk, men maks en time og munnbind hele tiden. Hun hadde det ikke noe bra akkurat nå, men håper det blir bedre på julaften. Fikk satt opp minijuletreet i plast jeg kjøpte til henne da og gitt henne en ny eske av antioksidantene hun drikker. hDet har en lyslenke fra før og så kjøpte jeg en ekstra i farger på batteri til å ha rundt. Så koselig at hun har fått juletre ❤ Håper dere får det fint på julaften, selv om ikke forholdene er ideelle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3404 Del Skrevet 22. desember 2021 (endret) Klokken 20.00 på nrk kommer noe som heter Julesanatoriet, med Kari Slaatsveen og Ingrid Bjørnov hørte jeg nettopp på nrk. Det må jo være noe for oss? Endret 22. desember 2021 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3405 Del Skrevet 22. desember 2021 Rumle skrev (7 minutter siden): Klokken 20.00 på nrk kommer noe som heter Julesanatoriet, med Kari Slaatsveen og Ingrid Bjørnov hørte jeg nettopp på nrk. Det må jo være noe for oss? JA!! Digger jo begge de to damene Og det høres ut som noe vi trenger ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3406 Del Skrevet 22. desember 2021 Rumle skrev (11 minutter siden): Så koselig at hun har fått juletre ❤ Håper dere får det fint på julaften, selv om ikke forholdene er ideelle Takk! Skal gjøre så godt jeg kan. Håper bare virkelig hun ikke er lei seg da. Du også Det vil vel alltid være folk man savner til jul, mye følelser og sånt ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3407 Del Skrevet 22. desember 2021 Har satt på kringkastingen Kanskje jeg skal ta meg et glass også? Supert forslag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3408 Del Skrevet 22. desember 2021 Frøkensina skrev (2 minutter siden): Takk! Skal gjøre så godt jeg kan. Håper bare virkelig hun ikke er lei seg da. Du også Det vil vel alltid være folk man savner til jul, mye følelser og sånt ja. Takk ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3409 Del Skrevet 22. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Har satt på kringkastingen Kanskje jeg skal ta meg et glass også? Supert forslag! Håper jeg har nok batteri! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3410 Del Skrevet 22. desember 2021 "Terapi for frynsete førjulsnerver" høres lovende ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3411 Del Skrevet 22. desember 2021 Du mååå jo få deg skjøteledning! Men du får henge med så penge det holde da Kari aslaatsveen er jo min hektinne fra Irma Tusen Rumle skrev (Akkurat nå): "Terapi for frynsete førjulsnerver" høres lovende ut Tenkte jeg og! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3412 Del Skrevet 22. desember 2021 Haha så mye skrivefeil 🤣 Ups masse kryp i treet ja 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3413 Del Skrevet 22. desember 2021 Jeg kan ikke skifte mellom her og nrk må stoppe og starte, blir bare krøll 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #3414 Del Skrevet 22. desember 2021 Rumle skrev (18 minutter siden): Klokken 20.00 på nrk kommer noe som heter Julesanatoriet, med Kari Slaatsveen og Ingrid Bjørnov hørte jeg nettopp på nrk. Det må jo være noe for oss? Julesanatoriet høres både koselig og skummelt ut... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3415 Del Skrevet 22. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Julesanatoriet høres både koselig og skummelt ut... Ja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3416 Del Skrevet 22. desember 2021 Rumle skrev (2 minutter siden): Jeg kan ikke skifte mellom her og nrk må stoppe og starte, blir bare krøll Åh skjønner! Se på! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #3417 Del Skrevet 22. desember 2021 Jeg har akkurat hørt på kor som synger julemusikk, elsker dramatisk og overdådig musikk, da går jeg nesten i transe. Akkurat da kunne jeg tenke meg å være dirigent. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3418 Del Skrevet 22. desember 2021 Brillesangen Daryl Dixon skrev (8 minutter siden): Jeg har akkurat hørt på kor som synger julemusikk, elsker dramatisk og overdådig musikk, da går jeg nesten i transe. Akkurat da kunne jeg tenke meg å være dirigent. Elsker carmina burana, vet ikke om den er julemusikk, men superdramatisk kirkemusikk i allefall 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #3419 Del Skrevet 22. desember 2021 Frøkensina skrev (6 minutter siden): Brillesangen Elsker carmina burana, vet ikke om den er julemusikk, men superdramatisk kirkemusikk i allefall Ja, den elsker Jeg!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3420 Del Skrevet 22. desember 2021 Daryl Dixon skrev (56 minutter siden): Ja, den elsker Jeg!! Den er kjempefin!! Hørt den live en gang i Ishavskatedralen 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå