Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3381 Del Skrevet 22. desember 2021 Frøkensina skrev (4 timer siden): Trøstekaffe til Rumle Ikke skli på de nå da ❤ Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Småbarnsfamilier frykter å tråkke på lego, vi frykter å tråkke på piller... 😅 Frøkensina skrev (2 timer siden): I grålysningen fikk jeg besøk av en rødstrupe! Veldig koselig, da har jeg en i vinter ❤ Daryl Dixon skrev (36 minutter siden): Jeg er litt nervøs for jula. Aldri hatt så mye folk på overnatting i mitt hus før. Regner med det blir helt fint, men er litt spent, har en tendens til å stresse og vil ikke bli helt Ross heller.. Forstår at det må være stressende. Men, det blir sikkert fint Når kommer de? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #3382 Del Skrevet 22. desember 2021 Rumle skrev (2 timer siden): ❤ 😅 ❤ Forstår at det må være stressende. Men, det blir sikkert fint Når kommer de? De fleste kommer julaften. Men min søster kommer i morgen, hennes man og barn er hos hennes svigers til morgenen på julaften. Og pappa kommer i morgen. Så blir det mamma og den andre søsteren min og hennes familie på julaften. 🙃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3383 Del Skrevet 22. desember 2021 Daryl Dixon skrev (27 minutter siden): De fleste kommer julaften. Men min søster kommer i morgen, hennes man og barn er hos hennes svigers til morgenen på julaften. Og pappa kommer i morgen. Så blir det mamma og den andre søsteren min og hennes familie på julaften. 🙃 Koselig med fullt julehus da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #3384 Del Skrevet 22. desember 2021 Rumle skrev (31 minutter siden): Koselig med fullt julehus da Så sant alle tester negativt da vel og merke. Alle tar hurtigtest, noen vanlig test, og man blir hjemme om man har symptomer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #3385 Del Skrevet 22. desember 2021 Ikke sikkert jeg hadde klart å spise disse.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3386 Del Skrevet 22. desember 2021 (endret) 7 timer juleshoppingkaos Klarte ikke handle mat, holdt på å dø til slutt inne på meny Leit at jeg måtte være så rask hos mamma siden hun var redd og lei seg. Men det var såvidt jeg klarte å stoppe og jeg måtte parkere ulovlig med fare for borttauing. Endret 22. desember 2021 av Frøkensina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3387 Del Skrevet 22. desember 2021 (endret) Daryl Dixon skrev (47 minutter siden): Ikke sikkert jeg hadde klart å spise disse.. Kjøpte en kattepepperkakeform på butikken, men det er bare hodet i profil da. Fancy flerfargete Endret 22. desember 2021 av Frøkensina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3388 Del Skrevet 22. desember 2021 Etter masse rot på polet så fikk jeg tak i riktig portvin! Men den er liten og nusselig da Holdt på å kjøpe en større flaske med et annet merke som var 20 år gammel siden de sa de ikke hadde den, men så fant jeg den til slutt. Gikk helt i surr og trodde jeg ikke hadde kjøpt meg baileys så gikk tilbake for å kjøpe og nå har jeg visst to 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #3389 Del Skrevet 22. desember 2021 Frøkensina skrev (6 minutter siden): Etter masse rot på polet så fikk jeg tak i riktig portvin! Men den er liten og nusselig da Holdt på å kjøpe en større flaske med et annet merke som var 20 år gammel siden de sa de ikke hadde den, men så fant jeg den til slutt. Gikk helt i surr og trodde jeg ikke hadde kjøpt meg baileys så gikk tilbake for å kjøpe og nå har jeg visst to 😅 Så koselig at vi nå blir en portvinklubb! Søte små flasker ja, så jeg kjøpte to jeg. . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3390 Del Skrevet 22. desember 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Så koselig at vi nå blir en portvinklubb! Søte små flasker ja, så jeg kjøpte to jeg. . Ja! Koselig med en liten klubb. Hmm. Jeg kjøpte en til til en venninne iten å ane om hun liker portvin Hvis jeg omrokkerer en vinflaske jeg kjøpte feil så kan hun få den istedet Men hun drikker lite vin også så vet ikke hva jeg tenkte på 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3391 Del Skrevet 22. desember 2021 Frøkensina skrev (12 minutter siden): Etter masse rot på polet så fikk jeg tak i riktig portvin! Men den er liten og nusselig da Holdt på å kjøpe en større flaske med et annet merke som var 20 år gammel siden de sa de ikke hadde den, men så fant jeg den til slutt. Gikk helt i surr og trodde jeg ikke hadde kjøpt meg baileys så gikk tilbake for å kjøpe og nå har jeg visst to 😅 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Så koselig at vi nå blir en portvinklubb! Søte små flasker ja, så jeg kjøpte to jeg. . De er søte de små, ja Finnes i stor variant også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3392 Del Skrevet 22. desember 2021 Rumle skrev (3 minutter siden): De er søte de små, ja Finnes i stor variant også De hadde bare de små i det merket, men hadde andre større da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3393 Del Skrevet 22. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): De hadde bare de små i det merket, men hadde andre større da Sikkert utsolgt ifbm jul 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3394 Del Skrevet 22. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Sikkert utsolgt ifbm jul De sa det var sånn man måtte bestille inn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3395 Del Skrevet 22. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): De sa det var sånn man måtte bestille inn Ah ok, det varierer sikkert fra sted til sted da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3396 Del Skrevet 22. desember 2021 Men det var massevis som var utsolgt da. Siden jeg vet at jeg nesten ikke får noen julegaver av noen lenger så kjøpte jeg meg selv en Barolo i gave til meg selv. Savner litt å får en liten overraskelse av noen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3397 Del Skrevet 22. desember 2021 (endret) Frøkensina skrev (5 minutter siden): Men det var massevis som var utsolgt da. Siden jeg vet at jeg nesten ikke får noen julegaver av noen lenger så kjøpte jeg meg selv en Barolo i gave til meg selv. Savner litt å får en liten overraskelse av noen. Ja, det begynner nok å tømmes nå, ja. Mye folk der? Hvilken Barolo kjøpte du? Endret 22. desember 2021 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3398 Del Skrevet 22. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Ja, det begynner nok å tømmes nå, ja. Mye folk der? Ja var ganske mye folk. Og temmelig vanskelig å få snakket med noen som jobber der Så måtte sjanse litt. Ble helt sinnsykt mye folk på slutten på senteret og inne på Meny, da taklet jeg ikke mer blir bare forvirret. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3399 Del Skrevet 22. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Ja var ganske mye folk. Og temmelig vanskelig å få snakket med noen som jobber der Så måtte sjanse litt. Ble helt sinnsykt mye folk på slutten på senteret og inne på Meny, da taklet jeg ikke mer blir bare forvirret. Huff, for mye folk for meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3400 Del Skrevet 22. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Huff, for mye folk for meg Ja jeg er glad jeg er ferdig nå, bortsett fra at jeg ikke klarte å handle inn mat. Var kø på veiene også. Vet ikke hvorfor jeg blir trist nå, jeg har jo vært kjempeflink og kjøpt masse gaver. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå