Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3361 Del Skrevet 22. desember 2021 Trøstekaffe til Rumle Ikke skli på de nå da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #3362 Del Skrevet 22. desember 2021 Småbarnsfamilier frykter å tråkke på lego, vi frykter å tråkke på piller... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3363 Del Skrevet 22. desember 2021 Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Småbarnsfamilier frykter å tråkke på lego, vi frykter å tråkke på piller... 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3364 Del Skrevet 22. desember 2021 Jeg er så trøtt. Tenkte jeg skulle ha dratt allerede til butikkene, men når jeg våkner etter bare noen få timers søvn må jeg ha mer kaffe og mer tid på meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3365 Del Skrevet 22. desember 2021 I grålysningen fikk jeg besøk av en rødstrupe! Veldig koselig, da har jeg en i vinter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #3366 Del Skrevet 22. desember 2021 Jeg drømte at jeg jobbet på et krisesenter, men at det var en dårlig match, for der skal ikke menn jobbe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 22. desember 2021 #3367 Del Skrevet 22. desember 2021 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Jeg drømte at jeg jobbet på et krisesenter, men at det var en dårlig match, for der skal ikke menn jobbe. Var det du selv som tenkte i drømmen at her skal ikke menn jobbe, eller var det de andre som oppførte seg som om du var et fremmedelement? Jeg vil jo tro at du er en hyggelig person å møte i en slik situasjon, men nå har jeg aldri trengt krisesenter så jeg tenker andre får avgjøre om det skal være menn der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #3368 Del Skrevet 22. desember 2021 NymeriaRhoynar skrev (Akkurat nå): Var det du selv som tenkte i drømmen at her skal ikke menn jobbe, eller var det de andre som oppførte seg som om du var et fremmedelement? Jeg vil jo tro at du er en hyggelig person å møte i en slik situasjon, men nå har jeg aldri trengt krisesenter så jeg tenker andre får avgjøre om det skal være menn der. Var meg som tenkte det. " Så rart jeg jobber her, det skal jeg jo egentlig ikke." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. desember 2021 #3369 Del Skrevet 22. desember 2021 Daryl Dixon skrev (12 timer siden): Var en forsker som sa at hunder husker bare i 5minutter. Han fikk mye kritikk. Husker ikke hva han het, er lenge siden. Mine dyr husket folk de ikke hadde sett på minst 10 år, så det er bare tull. Dyr er nok mye smartere enn hva forskere tror 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. desember 2021 #3370 Del Skrevet 22. desember 2021 Daryl Dixon skrev (30 minutter siden): Jeg drømte at jeg jobbet på et krisesenter, men at det var en dårlig match, for der skal ikke menn jobbe. Hæ? Hvorfor? Merkelig. Skjønner damer kan være redde menn, men hadde nok følt meg tryggere blant menn på et slikt sted enn med damer. Tenker på styrke og slikt, om noen skulle presse seg inn der. Menn er jo mye sterkere enn damer ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #3371 Del Skrevet 22. desember 2021 Sola de skrev (Akkurat nå): Mine dyr husket folk de ikke hadde sett på minst 10 år, så det er bare tull. Dyr er nok mye smartere enn hva forskere tror Så vi kan konkludere med at forskere er ikke så smarte som de tror selv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #3372 Del Skrevet 22. desember 2021 Sola de skrev (1 minutt siden): Hæ? Hvorfor? Merkelig. Skjønner damer kan være redde menn, men hadde nok følt meg tryggere blant menn på et slikt sted enn med damer. Tenker på styrke og slikt, om noen skulle presse seg inn der. Menn er jo mye sterkere enn damer ofte. Vet ikke helt sikkert om de kan jobbe der, men ei jeg snakket med som hadde vært på et sånn sted, sa at det aldri var menn inne der, forde det kan re-traumatisere de som er værst rammet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. desember 2021 #3373 Del Skrevet 22. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Vet ikke helt sikkert om de kan jobbe der, men ei jeg snakket med som hadde vært på et sånn sted, sa at det aldri var menn inne der, forde det kan re-traumatisere de som er værst rammet. Jeg kan skjønne det. Menn kan være noen svin, men når jeg tenker meg om, så er det nok av damer i samme kaliber på sitt vis også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #3374 Del Skrevet 22. desember 2021 Sola de skrev (4 minutter siden): Jeg kan skjønne det. Menn kan være noen svin, men når jeg tenker meg om, så er det nok av damer i samme kaliber på sitt vis også. Ja, og det finnes krisesenter for menn og mener jeg å ha hørt.. Mennesker generelt kan være monstre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. desember 2021 #3375 Del Skrevet 22. desember 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Ja, og det finnes krisesenter for menn og mener jeg å ha hørt.. Mennesker generelt kan være monstre. Ja. Vet et par damer som virker som vennligheten selv når du møter på dem, men så er de tyranner å bo med. Hadde en nabo en gang. Hun slo mannen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #3376 Del Skrevet 22. desember 2021 Sola de skrev (Akkurat nå): Ja. Vet et par damer som virker som vennligheten selv når du møter på dem, men så er de tyranner å bo med. Hadde en nabo en gang. Hun slo mannen sin. Ja, tenk på det. Ikke bra. Det er ille når man skal oppføre seg sånn mot sine nærmeste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. desember 2021 #3377 Del Skrevet 22. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ja, tenk på det. Ikke bra. Det er ille når man skal oppføre seg sånn mot sine nærmeste. Og de kaller det selv for kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #3378 Del Skrevet 22. desember 2021 Sola de skrev (Akkurat nå): Og de kaller det selv for kjærlighet Og gjerne legge skylden over på den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. desember 2021 #3379 Del Skrevet 22. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Og gjerne legge skylden over på den andre. Ja, er jo hva de gjør. Alt den/ de andre gjør er feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #3380 Del Skrevet 22. desember 2021 Jeg er litt nervøs for jula. Aldri hatt så mye folk på overnatting i mitt hus før. Regner med det blir helt fint, men er litt spent, har en tendens til å stresse og vil ikke bli helt Ross heller.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå