Frøkensina Skrevet 21. desember 2021 #3321 Del Skrevet 21. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Håper du får sove! Jaja send til meg Neida, tror dere vil like, den er veeeeldig god 😊 Takk! Jeg kan liksom fortsatt klare å redde julen hvis jeg får en god dag i morgen 😅 Hvordan går det med søvn for deg nå? Ja det blir gøy, tror også det er godt med julekaker til Kan kjøpe meg noen og marsipan. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. desember 2021 #3322 Del Skrevet 21. desember 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Takk! Jeg kan liksom fortsatt klare å redde julen hvis jeg får en god dag i morgen 😅 Hvordan går det med søvn for deg nå? Ja det blir gøy, tror også det er godt med julekaker til Kan kjøpe meg noen og marsipan. Nå må du ikke legge for mye press på deg selv for i natt da, da blir det lett ekstra vanskelig Nei, søvn er kjempevanskelig her også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 21. desember 2021 #3323 Del Skrevet 21. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Nå må du ikke legge for mye press på deg selv for i natt da, da blir det lett ekstra vanskelig Nei, søvn er kjempevanskelig her også Ja jeg vet det Så dumt det skal være sånn. Vi får bare håpe på det beste og samtidig prøve å glemme det?😅🤪 håper du får sove godt snart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. desember 2021 #3324 Del Skrevet 21. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Ja jeg vet det Så dumt det skal være sånn. Vi får bare håpe på det beste og samtidig prøve å glemme det?😅🤪 håper du får sove godt snart Mhm, tror det er den beste taktikken Takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 21. desember 2021 #3325 Del Skrevet 21. desember 2021 Rumle skrev (8 minutter siden): Mhm, tror det er den beste taktikken Takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 21. desember 2021 Forfatter #3326 Del Skrevet 21. desember 2021 Frøkensina skrev (2 timer siden): Takk!! Det trengs 🤣🤣🤣 Jeg kan ikke kjøre pga helt svimete med søvnmangel i dag, så har avfunnet meg med å gjøre så godt jeg kan hjemme. Det inkluderer ganske så normale ting som tenkt å lage mat og dusje, men jeg har også begynt å rydde litt. Frøkensina skrev (2 timer siden): Hva het den for noe igjen? Må komme meg dit i morgen 😅 Skjønner du blir stresset med SB oppi spl. besøk Bra dere ble venner igjen da Vi blir stort sett det. Rumle skrev (1 time siden): Så gøy! Da kan vi nippe portvin sammen i tråden! Håper den faller i smak Den er spesielt god til julekaker og marsipan, synes jeg. Men også god alene. Det kan vi, og velge noe å se på samtidig så nipper vi i kor. Frøkensina skrev (1 time siden): Det høres superkoselig ut, det vil jeg være med på håper vi liker den vi også da, ellers må du opprette en postboks vi kan sende de til deg i Ja, bli med!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 21. desember 2021 #3327 Del Skrevet 21. desember 2021 Daryl Dixon skrev (24 minutter siden): Vi blir stort sett det. Det kan vi, og velge noe å se på samtidig så nipper vi i kor. Ja, bli med!! Åh den var søt, tusen takk I shall keep on keeping on Litt godt å vite når andre vet hvordan 🧠 saboterer og få oppmuntring Føler meg litt mislykket i akkurat det selv nå, snakket med mamma mange ganger og prøvde å hjelpe henne men istedet ble hun fustrert og litt lei seg, helt motsatt av det jeg ville. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 21. desember 2021 #3328 Del Skrevet 21. desember 2021 Jukeportvinklubb blir koselig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 21. desember 2021 Forfatter #3329 Del Skrevet 21. desember 2021 Frøkensina skrev (8 minutter siden): Åh den var søt, tusen takk I shall keep on keeping on Litt godt å vite når andre vet hvordan 🧠 saboterer og få oppmuntring Føler meg litt mislykket i akkurat det selv nå, snakket med mamma mange ganger og prøvde å hjelpe henne men istedet ble hun fustrert og litt lei seg, helt motsatt av det jeg ville. Men, er det noen noen gang som hjelper deg? Det virker som om du står i så mye alene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 21. desember 2021 #3330 Del Skrevet 21. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Men, er det noen noen gang som hjelper deg? Det virker som om du står i så mye alene. Kom nettopp en hyggelig pleier nå. Mange andre har så dårlig tid, går liksom ikke så lett å snakke med om sånt som kan hjelpe henne (bpde kosttilskudd og å sette på tvn på et program/kanal hun liker hun får ikke til fjernkontrollen). Føler meg litt alene om dette dag til dag å passe på at hun har det så bra som mulig ja, men men. Hun får jo litt besøk og hjelp av søstern min også, en gang i blant nevøen min. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 21. desember 2021 #3331 Del Skrevet 21. desember 2021 Håper at de vil bry seg mer på en fast plass, at det går an å lage et opplegg hvor de passer på henne litt bedre sånn at hun ikke føler seg til bry. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 21. desember 2021 Forfatter #3332 Del Skrevet 21. desember 2021 Frøkensina skrev (18 minutter siden): Håper at de vil bry seg mer på en fast plass, at det går an å lage et opplegg hvor de passer på henne litt bedre sånn at hun ikke føler seg til bry. Det jeg erfarte når jeg hadde bestemor på institusjon var at de faktisk ble glad i henne og hadde veldig omsorg for henne, tross at hun var vanskelig og tverr. De var og hyggelige mot oss og ble kjent med oss. Håper at det er en slik plass din mor får plass på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. desember 2021 #3333 Del Skrevet 21. desember 2021 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Vi blir stort sett det. Det kan vi, og velge noe å se på samtidig så nipper vi i kor. Ja, bli med!! Jaaa, det blir fint 😊 Frøkensina skrev (39 minutter siden): Jukeportvinklubb blir koselig! Ja! ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 21. desember 2021 Forfatter #3334 Del Skrevet 21. desember 2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. desember 2021 #3335 Del Skrevet 21. desember 2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 21. desember 2021 Forfatter #3336 Del Skrevet 21. desember 2021 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 21. desember 2021 Forfatter #3337 Del Skrevet 21. desember 2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 21. desember 2021 Forfatter #3338 Del Skrevet 21. desember 2021 Syprosjektet mitt går ikke før jul, forde butikken får ikke inn stoffet tidsnok. Men det skal jeg få til på nyåret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. desember 2021 #3339 Del Skrevet 21. desember 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Syprosjektet mitt går ikke før jul, forde butikken får ikke inn stoffet tidsnok. Men det skal jeg få til på nyåret. Det får bli en påskeduk da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 21. desember 2021 Forfatter #3340 Del Skrevet 21. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Det får bli en påskeduk da? Ja. Når er påsken neste år da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå