Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Frøkensina skrev (5 minutter siden):

Plantet 20 av disse, Guiseppe Verdi 🌷

520167-8711148211488%20Tulipa%20Giuseppe

Men nå skal det jo bli sprengkaldt denne uka, så jeg vet ikke hvordan det vil gå selv om de var fine nå. Jaja da har jeg prøvd i allefall! 

😍

Jeg har ikke vært i form til å plante resten enda, stresser litt med det, håper jeg får det gjort før det blir kaldt igjen!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (4 timer siden):

Jeg baker havrerundstykker, den står og elter nå, mulig det blir boller og. Må distrahere meg, har kniver som stikker i magen, og det må jeg overse, klarer knapt å stå oppreist, vondt og sittet så må bevege meg. Så skal jeg på søndagsåpent gartneri og se etter juleblomster. Må støtte gartnerier nå! 

Ronny og Live snakker om vagus nerven, den kan jeg mye om fysiologisk, men den er jo mye som kan påvirke psyken og. Spennende!

Har du oppskrift på havrerundstykker å dele? :)

Vagusnerve, ja - jeg har operert inn vagusnervestimulator for flere år siden, i håp om at det skulle hjelpe på epilepsien min, men dessverre ikke. Håper at de finner ut noe nytt ang hjerneoperasjon som kan hjelpe meg i stedet for. 

Ha en super søndag ettermiddag og kveld! :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Aww :ler:

Jeg som så gjerne ville bli kompis med smartingen, på tur prøvde jeg å leke med pinner. Men han bare så på meg som en tulling følte jeg og ignorerte hvert forsøk :ler: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

😍

Jeg har ikke vært i form til å plante resten enda, stresser litt med det, håper jeg får det gjort før det blir kaldt igjen!

Jeg er bare glad for at jeg faktisk kjøpte veldig lite løk nå i år og at de få har blitt satt 😅 Skjønner deg veldig godt! Husk at du faktisk har plantet noe da, det er mye bedre enn ingenting :klem:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (Akkurat nå):

Jeg er bare glad for at jeg faktisk kjøpte veldig lite løk nå i år og at de få har blitt satt 😅 Skjønner deg veldig godt! Husk at du faktisk har plantet noe da, det er mye bedre enn ingenting :klem:

Sant det :klem:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Sant det :klem:

Dessuten så gikk det jo bra når du plantet en gang på tidlig vår, eller var det sen vinter? Så da kan det faktisk gå bra en god stund til, det er jo ofte mye mildere hos deg :jepp: 

Jeg krysser fingrene for at noen av alliumene vil komme tilbake siden jeg ikke fikk satt nye i høst. Men om de ikke gjør det så kanskje jeg kan finne noe annet til humlene i det bedet i sommer midlertidig, må alltid prøve å se på hva man kan få til istedet for å tenke på det man ikke fikk til. Prøver å gjøre det iallefall :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anki- skrev (11 minutter siden):

Vagusnerve, ja - jeg har operert inn vagusnervestimulator for flere år siden, i håp om at det skulle hjelpe på epilepsien min, men dessverre ikke. Håper at de finner ut noe nytt ang hjerneoperasjon som kan hjelpe meg i stedet for. 

Synd det ikke virket, håper de finner noe nytt som kan hjelpe deg! :blomst: Jeg måtte sjekke og vagusnerven er jo den som kommuniserer mellom tarmsystemet, hjernen og flere organer. Så det er den jeg tenkte på tidligere i dag uten å huske helt 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki- skrev (29 minutter siden):

Hjelper det med medisiner? Synd det ikke fikk med operasjon da. 

https://brodogkorn.no/oppskrift/havrerundstykker/

Disse ble gode! Kom på at jeg hadde ripsgele igjen, og det ble kjempe kombinasjon! Luftige og gode om de eltes lenge. :jepp:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (49 minutter siden):

:fnise: Ja du får få SB til å sjekke 😅 Ja det er heldigvis ikke så langt egentlig! Var lenger når jeg var liten før den nye motorveien, men passelig da og :lillesky:

:flau:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg forvist fra kjøkken, og bedt om å gå å legge meg på sofaen. Har vært på beina i hele dag. Ble ikke noe soving i dag heller. Har lyst å se noe koselig og julete i dag. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Nå ble jeg forvist fra kjøkken, og bedt om å gå å legge meg på sofaen. Har vært på beina i hele dag. Ble ikke noe soving i dag heller. Har lyst å se noe koselig og julete i dag. 

Bra, nå får du ta deg en skikkelig sofastund! Håper du finner noe koselig og julete å se på :nissegutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (45 minutter siden):

Bra, nå får du ta deg en skikkelig sofastund! Håper du finner noe koselig og julete å se på :nissegutt:

Fant Grinchen. SB lurte på om jeg så på film om meg selv...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (9 minutter siden):

:ler: Er siste jeg ville kalt deg for :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Hjelper det med medisiner? Synd det ikke fikk med operasjon da. 

https://brodogkorn.no/oppskrift/havrerundstykker/

Disse ble gode! Kom på at jeg hadde ripsgele igjen, og det ble kjempe kombinasjon! Luftige og gode om de eltes lenge. :jepp:

Tusen takk, den oppskriften skal jeg teste en dag i juletider. :) Jeg er vel på den tyvende type epilepsimedisin eller noe sånt, akkurat nå på tre typer samtidig, men har anfall hver dag for tida, som regel mer enn ett om dagen også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki- skrev (24 minutter siden):

Tusen takk, den oppskriften skal jeg teste en dag i juletider. :) Jeg er vel på den tyvende type epilepsimedisin eller noe sånt, akkurat nå på tre typer samtidig, men har anfall hver dag for tida, som regel mer enn ett om dagen også. 

Det høres skummelt ut! 😨 Håper virkelig noe hjelper snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager :sprettoy: hva har han hatt i gløggen i dag? :overrasket:

Men det er jo en skikkelig julefilm! :blomst:

Sola de skrev (1 time siden):

Enig :ler: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

😅 Han har god humor da, i alle fall :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (2 timer siden):

Frøkensina skrev (53 minutter siden):

I alle dager :sprettoy: hva har han hatt i gløggen i dag? :overrasket:

Men det er jo en skikkelig julefilm! :blomst:

Enig :ler: 

Er måten han prater på, som jeg har fanget opp og ubevist bruker året rundt, og at han ikke alltid er så positiv da. Men julen ødelegger jeg ikke, har akkurat pyntet litt. :nissevink:

Rumle skrev (25 minutter siden):

😅 Han har god humor da, i alle fall :fnise:

Han mener det selv, men jeg mener jeg har best humør. :lur:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (32 minutter siden):

Er måten han prater på, som jeg har fanget opp og ubevist bruker året rundt, og at han ikke alltid er så positiv da. Men julen ødelegger jeg ikke, har akkurat pyntet litt. :nissevink:

Han mener det selv, men jeg mener jeg har best humør. :lur:

Du gjør vel det :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...