Frøkensina Skrevet 18. desember 2021 #3201 Del Skrevet 18. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Faderen, jeg har fått hikke! BØ!!!!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 18. desember 2021 #3202 Del Skrevet 18. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): *hikk* Rumle skrev (Akkurat nå): Hikke?!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. desember 2021 #3203 Del Skrevet 18. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): BØ!!!!!! x 3!!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. desember 2021 #3204 Del Skrevet 18. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 18. desember 2021 #3205 Del Skrevet 18. desember 2021 Rumle skrev (2 minutter siden): Hjalp det? Hm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 18. desember 2021 #3206 Del Skrevet 18. desember 2021 Ellers så får du prøve å drikkeet glass vann i en slurk, kanskje mens du står på hodet samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. desember 2021 Forfatter #3207 Del Skrevet 18. desember 2021 Frøkensina skrev (5 minutter siden): Ellers så får du prøve å drikkeet glass vann i en slurk, kanskje mens du står på hodet samtidig Jeg leste slår på hodet. Ingen briller på... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 18. desember 2021 #3208 Del Skrevet 18. desember 2021 Daryl Dixon skrev (13 minutter siden): Jeg leste slår på hodet. Ingen briller på... Auau! Hvordan gikk det med Rumle tro? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. desember 2021 Forfatter #3209 Del Skrevet 19. desember 2021 Frøkensina skrev (8 timer siden): Auau! Hvordan gikk det med Rumle tro? Kanskje hun også leste feil midt i et hikk, og slo seg i hodet.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. desember 2021 Forfatter #3210 Del Skrevet 19. desember 2021 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. desember 2021 Forfatter #3211 Del Skrevet 19. desember 2021 Jeg baker havrerundstykker, den står og elter nå, mulig det blir boller og. Må distrahere meg, har kniver som stikker i magen, og det må jeg overse, klarer knapt å stå oppreist, vondt og sittet så må bevege meg. Så skal jeg på søndagsåpent gartneri og se etter juleblomster. Må støtte gartnerier nå! Ronny og Live snakker om vagus nerven, den kan jeg mye om fysiologisk, men den er jo mye som kan påvirke psyken og. Spennende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. desember 2021 #3212 Del Skrevet 19. desember 2021 Daryl Dixon skrev (17 minutter siden): Jeg baker havrerundstykker, den står og elter nå, mulig det blir boller og. Må distrahere meg, har kniver som stikker i magen, og det må jeg overse, klarer knapt å stå oppreist, vondt og sittet så må bevege meg. Så skal jeg på søndagsåpent gartneri og se etter juleblomster. Må støtte gartnerier nå! Ronny og Live snakker om vagus nerven, den kan jeg mye om fysiologisk, men den er jo mye som kan påvirke psyken og. Spennende! Har du magesår? Du lager så mye god mat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. desember 2021 Forfatter #3213 Del Skrevet 19. desember 2021 Sola de skrev (22 minutter siden): Har du magesår? Du lager så mye god mat Nei, det er en forventet bivirkning, så lenge jeg ikke kaster opp så skal det gå over av seg selv. Jeg tror de virker som de skal ellers så jeg står i det til det går over. Jeg liker å pusle på kjøkkenet, spiser ikke alt jeg lager selv altså. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 19. desember 2021 #3214 Del Skrevet 19. desember 2021 Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Kanskje hun også leste feil midt i et hikk, og slo seg i hodet.. Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 19. desember 2021 #3215 Del Skrevet 19. desember 2021 (endret) Daryl Dixon skrev (1 time siden): Jeg baker havrerundstykker, den står og elter nå, mulig det blir boller og. Må distrahere meg, har kniver som stikker i magen, og det må jeg overse, klarer knapt å stå oppreist, vondt og sittet så må bevege meg. Så skal jeg på søndagsåpent gartneri og se etter juleblomster. Må støtte gartnerier nå! Ronny og Live snakker om vagus nerven, den kan jeg mye om fysiologisk, men den er jo mye som kan påvirke psyken og. Spennende! Høres vondt ut! Så utrolig flink du er til å klare masse likevel, imponert Ble ikke hyttetur i dag, jeg fikk for mye søvnproblemer og vondt i hodet/nakken og nå er det for sent i dag. Men kanskje jeg også burde dra på søndagsgartneritur, mulig det. Ja jeg er sikker på at mye mer mellom kroppen og psyken henger sammen enn det som er vanlig anerkjent nå. Til og med tarmfloraen kan henge sammen med mye nevrologisk og psykisk. Endret 19. desember 2021 av Frøkensina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. desember 2021 #3216 Del Skrevet 19. desember 2021 Daryl Dixon skrev (28 minutter siden): Nei, det er en forventet bivirkning, så lenge jeg ikke kaster opp så skal det gå over av seg selv. Jeg tror de virker som de skal ellers så jeg står i det til det går over. Jeg liker å pusle på kjøkkenet, spiser ikke alt jeg lager selv altså. Fy for noen fæle bivirkninger håper de snart går over. Jeg hadde gladelig vært smakskanin 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. desember 2021 Forfatter #3217 Del Skrevet 19. desember 2021 Sola de skrev (31 minutter siden): Fy for noen fæle bivirkninger håper de snart går over. Jeg hadde gladelig vært smakskanin Det er lite bivirkninger nå enn den forrige, den ble jeg skikkelig dårlig av. Nå er det fullt levelig med, selv om den er jo et slags metall og brukes i batteri, så litt må man regne med at kroppen reagerer på. Frøkensina skrev (36 minutter siden): Høres vondt ut! Så utrolig flink du er til å klare masse likevel, imponert Ble ikke hyttetur i dag, jeg fikk for mye søvnproblemer og vondt i hodet/nakken og nå er det for sent i dag. Men kanskje jeg også burde dra på søndagsgartneritur, mulig det. Ja jeg er sikker på at mye mer mellom kroppen og psyken henger sammen enn det som er vanlig anerkjent nå. Til og med tarmfloraen kan henge sammen med mye nevrologisk og psykisk. Stemmer for gartneritur!! Synd det ikke ble hyttetur, er det lang kjøretur dit? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. desember 2021 Forfatter #3218 Del Skrevet 19. desember 2021 Nå har jeg et brett rundstykker i ovnen, et som står og venter, skal kan litt boller og steke de, før jeg pakker opp de ny innkjøpte blomstene. Må ha snittblomster og, men de kjøper jeg litt senere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. desember 2021 #3219 Del Skrevet 19. desember 2021 Frøkensina skrev (13 timer siden): Auau! Hvordan gikk det med Rumle tro? Hun sovnet! Daryl Dixon skrev (4 timer siden): Kanskje hun også leste feil midt i et hikk, og slo seg i hodet.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. desember 2021 #3220 Del Skrevet 19. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Nå har jeg et brett rundstykker i ovnen, et som står og venter, skal kan litt boller og steke de, før jeg pakker opp de ny innkjøpte blomstene. Må ha snittblomster og, men de kjøper jeg litt senere. Nam + hva har du kjøpt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå