Sola de Skrevet 17. desember 2021 #3001 Del Skrevet 17. desember 2021 en til https://en.wikipedia.org/wiki/Jardin_des_Serres_d'Auteuil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 17. desember 2021 Forfatter #3002 Del Skrevet 17. desember 2021 Rumle skrev (12 minutter siden): Ligner det, Dixon? Ikke likt i det hele tatt, så bare ut som en stor eng i drømmen. 🤣 Sola de skrev (15 minutter siden): Lurer på om dette er rett side, men i tillegg, ved et universitetsområde skal det være botanisk hage og https://www.jardindesplantesdeparis.fr/fr Ok. Nå vil jeg til Paris. Dere blir med?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. desember 2021 #3003 Del Skrevet 17. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ikke likt i det hele tatt, så bare ut som en stor eng i drømmen. 🤣 Ok. Nå vil jeg til Paris. Dere blir med?? Skulle til å si, jeg tror jeg vet hvor det er Jeg blir alltid med til Paris! Alle veier leder til Paris sier jeg alltid 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. desember 2021 #3004 Del Skrevet 17. desember 2021 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Ikke likt i det hele tatt, så bare ut som en stor eng i drømmen. 🤣 Ok. Nå vil jeg til Paris. Dere blir med?? Sola de skrev (3 minutter siden): Skulle til å si, jeg tror jeg vet hvor det er Jeg blir alltid med til Paris! Alle veier leder til Paris sier jeg alltid Jaaa, vi drar! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. desember 2021 #3005 Del Skrevet 17. desember 2021 Vedder på at det er svære og flotte blomstermarked der også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 17. desember 2021 Forfatter #3006 Del Skrevet 17. desember 2021 Sola de skrev (5 minutter siden): Skulle til å si, jeg tror jeg vet hvor det er Jeg blir alltid med til Paris! Alle veier leder til Paris sier jeg alltid Da leder du veien, vi følger deg. Ledestjerne. 🌟 Rumle skrev (2 minutter siden): Jaaa, vi drar! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 17. desember 2021 Forfatter #3007 Del Skrevet 17. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Vedder på at det er svære og flotte blomstermarked der også Da kommer vi hjem med favnen full. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. desember 2021 #3008 Del Skrevet 17. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Da leder du veien, vi følger deg. Ledestjerne. 🌟 Hahaha Skal sette det foran navnet mitt på kortet mitt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. desember 2021 #3009 Del Skrevet 17. desember 2021 Sola de skrev (Akkurat nå): Hahaha Skal sette det foran navnet mitt på kortet mitt Gjør det! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 17. desember 2021 Forfatter #3010 Del Skrevet 17. desember 2021 Vurderer å se den nye sesongen med Sex And The City. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. desember 2021 #3011 Del Skrevet 17. desember 2021 10-10-9-10-10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. desember 2021 #3012 Del Skrevet 17. desember 2021 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Vurderer å se den nye sesongen med Sex And The City. Jeg har ikke fått somlet meg til å se de første enda jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 17. desember 2021 Forfatter #3013 Del Skrevet 17. desember 2021 Rumle skrev (15 minutter siden): Jeg har ikke fått somlet meg til å se de første enda jeg De så jeg for lenge lenge siden. Med min eks. De var litt humoristiske de damene da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 17. desember 2021 Forfatter #3014 Del Skrevet 17. desember 2021 Har sovet. Tror jeg må innføre fast dagssoving igjen, som små barn og gamle folk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. desember 2021 #3015 Del Skrevet 17. desember 2021 Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): De så jeg for lenge lenge siden. Med min eks. De var litt humoristiske de damene da. De var det ja? Kanskje jeg skal gi de et forsøk, trenger noen lange serier Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Har sovet. Tror jeg må innføre fast dagssoving igjen, som små barn og gamle folk. Får du sove om natten da? Jeg prøver mitt ytterste for å ikke sovne på dagen, men av og til klarer jeg ikke å holde meg våken, men det betaler jeg for til natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 17. desember 2021 Forfatter #3016 Del Skrevet 17. desember 2021 Rumle skrev (10 minutter siden): De var det ja? Kanskje jeg skal gi de et forsøk, trenger noen lange serier Får du sove om natten da? Jeg prøver mitt ytterste for å ikke sovne på dagen, men av og til klarer jeg ikke å holde meg våken, men det betaler jeg for til natten Den er gammel da, de første sesongene, ikke sikkert de fenger så godt. Men siste sesong likte jeg, men da må du se de 2 filmene og. Sover egentlig godt om natta nå, uten sovetabletter, bare melatonin innimellom. Hvis jeg sover toppen 1 time så går det bra. Begynte med det i vår, men hadde ikke behov for det på sommeren. Nå merker jeg at jeg er trøtt og sliten og økende vondt i 12-13 tiden, så tenkte å prøve. Kanskje slippe å ta smertestillende. Godt det finnes vinteraktiviteter jeg og kan delta på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. desember 2021 #3017 Del Skrevet 17. desember 2021 Daryl Dixon skrev (23 minutter siden): Den er gammel da, de første sesongene, ikke sikkert de fenger så godt. Men siste sesong likte jeg, men da må du se de 2 filmene og. Sover egentlig godt om natta nå, uten sovetabletter, bare melatonin innimellom. Hvis jeg sover toppen 1 time så går det bra. Begynte med det i vår, men hadde ikke behov for det på sommeren. Nå merker jeg at jeg er trøtt og sliten og økende vondt i 12-13 tiden, så tenkte å prøve. Kanskje slippe å ta smertestillende. Godt det finnes vinteraktiviteter jeg og kan delta på. Ja, ser den bare om den fenger da, vi får se Filmene kom etter serien da? Så bra at du sover godt nå, er det ikke herlig? Håper jeg kommer der igjen en dag jeg også, har nesten glemt hvordan det føles, for nå er det så mye stress knyttet mot søvn her og det gjør jo absolutt ikke noe lettere Fikk ikke sett forrige sesong av Hjem til jul i fjor, kom jeg plutselig på nå, tror jeg begynner der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 17. desember 2021 Forfatter #3018 Del Skrevet 17. desember 2021 Rumle skrev (18 minutter siden): Ja, ser den bare om den fenger da, vi får se Filmene kom etter serien da? Så bra at du sover godt nå, er det ikke herlig? Håper jeg kommer der igjen en dag jeg også, har nesten glemt hvordan det føles, for nå er det så mye stress knyttet mot søvn her og det gjør jo absolutt ikke noe lettere Fikk ikke sett forrige sesong av Hjem til jul i fjor, kom jeg plutselig på nå, tror jeg begynner der Fått lakenskrekk? Jeg gruet meg nesten fra jeg stod opp til jeg skulle legge meg en stund, vondt. Det er så godt å kunne sove normalt, våkne normalt. Håper det kommer seg for deg og, jeg hadde nesten gitt opp. Håpet finnes fortsatt, ikke gi opp, men heller ikke stress.. Lett å si det mr.Dixon.... Hjem til jul ja, den er søt, rar, morsom og klein på samme tid, men den fikk meg i julestemning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. desember 2021 #3019 Del Skrevet 17. desember 2021 Daryl Dixon skrev (6 minutter siden): Fått lakenskrekk? Jeg gruet meg nesten fra jeg stod opp til jeg skulle legge meg en stund, vondt. Det er så godt å kunne sove normalt, våkne normalt. Håper det kommer seg for deg og, jeg hadde nesten gitt opp. Håpet finnes fortsatt, ikke gi opp, men heller ikke stress.. Lett å si det mr.Dixon.... Hjem til jul ja, den er søt, rar, morsom og klein på samme tid, men den fikk meg i julestemning. Ja, si det - vet ikke hva jeg skal kalle det, men sover i alle fall altfor lite. Det er utrolig slitsomt, men det vet du jo alt om. Ja, det blir jo sånn at jo mindre man sover jo mer tid bruker man på å gruble på hvordan man skal få sove, blir litt (mer) koko av det Prøver å ikke stresse for mye da, men det er vanskelig. Uansett veldig bra at du har funnet ut av det, det er godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 17. desember 2021 Forfatter #3020 Del Skrevet 17. desember 2021 Rumle skrev (4 minutter siden): Ja, si det - vet ikke hva jeg skal kalle det, men sover i alle fall altfor lite. Det er utrolig slitsomt, men det vet du jo alt om. Ja, det blir jo sånn at jo mindre man sover jo mer tid bruker man på å gruble på hvordan man skal få sove, blir litt (mer) koko av det Prøver å ikke stresse for mye da, men det er vanskelig. Uansett veldig bra at du har funnet ut av det, det er godt å høre Var egentlig ikke så mye jeg gjorde, for det rettet seg mest av seg selv. Merkelig. Prøvd sånn vektdyne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå