Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (1 minutt siden):

Gjør du ikke? Ja, jeg har det

Nei. Får ingen reklamer hverken der eller her eller noen steder.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Jeg blir litt lei meg, når kjendiser opererer seg til det ugjenkjennelige. 

Jeg og, og provosert. Spesielt når skuespillere opererer bort enhver mimikk, snakk om å med overlegg ødelegge det viktigste redskapet de har, fatter det ikke!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Og det skjer med en gang, så man når ikke å slå av! Utspekulerte greier!

Æsj ja. Hæselige greier!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

Nei. Får ingen reklamer hverken der eller her eller noen steder.

Hmm høres topp ut, lurer på hvordan jeg får det til :vetikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og, og provosert. Spesielt når skuespillere opererer bort enhver mimikk, snakk om å med overlegg ødelegge det viktigste redskapet de har, fatter det ikke!

Ja, ikke sant!! Jeg kommer ikke til å dra på show med Kristian Valen noe mer, fordi jeg ikke kjenner han igjen faktisk. Det var da ikke noe galt med ansiktet hans før! Det var fint og med særpreg, nå nye tenner og nytt ansikt. Trist!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant!! Jeg kommer ikke til å dra på show med Kristian Valen noe mer, fordi jeg ikke kjenner han igjen faktisk. Det var da ikke noe galt med ansiktet hans før! Det var fint og med særpreg, nå nye tenner og nytt ansikt. Trist!

Ja, det er trist og det er ganske så merkelig at det har blitt såpass bredt sosialt akseptert som det er, synes jeg. Forstår meg ikke på verden, som vanlig :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (Akkurat nå):

Ja, det er trist og det er ganske så merkelig at det har blitt såpass bredt sosialt akseptert som det er, synes jeg. Forstår meg ikke på verden, som vanlig :fnise:

Ikke jeg heller. Liker ansikt som har levd et liv. Og man skal i utgangspunktet ikke prate om utseende på negativ måte, men jeg synes det finnes smutthull, for når det opprinnelige var penere og ikke minst sunnere og naturligere enn det opererte så da er det lov å bryte litt regelen.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin video, føles som en ser inn i en snøkule :lillesky:

Og de røde fuglene er så fine, er det Cardinals de heter? (Jupp jeg sjekket, det er det :Nikke:)

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Ikke jeg heller. Liker ansikt som har levd et liv. Og man skal i utgangspunktet ikke prate om utseende på negativ måte, men jeg synes det finnes smutthull, for når det opprinnelige var penere og ikke minst sunnere og naturligere enn det opererte så da er det lov å bryte litt regelen.  

Nei, synes det må være greit å diskutere, generelt i alle fall :Nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Tror jammen ikke jeg har sett den heller, husker den ikke i alle fall :klo:

Jeg skal se Helene sjekker ut :jepp:

Hvor sjekker hun ut da? Har du sett parodien hvor hun sjekker inn på klesbutikk?

Hun er flink, men litt irriterende og. Hadde ikke ville blitt intervjuet om jeg var på institusjon og hun kom. Men programmene er jo fine i seg selv da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (18 minutter siden):

Hvor sjekker hun ut da? Har du sett parodien hvor hun sjekker inn på klesbutikk?

Hun er flink, men litt irriterende og. Hadde ikke ville blitt intervjuet om jeg var på institusjon og hun kom. Men programmene er jo fine i seg selv da. 

To barnefamilier som har startet eget kloster i Sogn.

Nei, er forsåvidt enig i det, synes programmene er litt varierende. Den parodien er veldig bra, ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (8 timer siden):

To barnefamilier som har startet eget kloster i Sogn.

Nei, er forsåvidt enig i det, synes programmene er litt varierende. Den parodien er veldig bra, ja :ler:

Jeg drømte om deg i natt. Drømte at vi skulle ro en båt, og så var årene bare noen pinner, så vi slet med å gå båten til å gå fremover den bare snurret sakte rundt. Og så var det så pene vannliljer der, som vi satt og beundret. Plutselig var vi i Paris på botanisk hage og skulle møte noen andre fra kg, men vi kom ikke så langt fordi vi gikk oss bort. Jeg stod alene i en labyrint, da våknet jeg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Jeg drømte om deg i natt. Drømte at vi skulle ro en båt, og så var årene bare noen pinner, så vi slet med å gå båten til å gå fremover den bare snurret sakte rundt. Og så var det så pene vannliljer der, som vi satt og beundret. Plutselig var vi i Paris på botanisk hage og skulle møte noen andre fra kg, men vi kom ikke så langt fordi vi gikk oss bort. Jeg stod alene i en labyrint, da våknet jeg. 

Oi så rar drøm, men også et veldig godt bilde på hvor trått og stillestående alt kan føles innimellom. Vannliljer er så nydelig, men litt skummelt også :unsure:

Botanisk hage i Paris 😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (5 minutter siden):

Oi så rar drøm, men også et veldig godt bilde på hvor trått og stillestående alt kan føles innimellom. Vannliljer er så nydelig, men litt skummelt også :unsure:

Botanisk hage i Paris 😍

Jeg vet ikke om det er botanisk hage i Paris en gang. 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke om det er botanisk hage i Paris en gang. 🤣

Ikke jeg heller! Men, det må det vel nesten være? 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...