Daryl Dixon Skrevet 5. april 2021 Forfatter #281 Del Skrevet 5. april 2021 Rumle skrev (2 minutter siden): Nei, eller gu så gøy det hadde vært om de ville det! Tenkte mer sånn at man jo egentlig bør være litt rolig og stille for at de skal komme nærmere og bli tryggere, men jeg blir så revet med og begynner å mase i vei til de om hvor søte de er og bli helt og de bare 🤣🤣 Jeg prater og til de, og andre dyr jeg ser. Klarer ikke la være. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. april 2021 #282 Del Skrevet 5. april 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): 🤣🤣 Jeg prater og til de, og andre dyr jeg ser. Klarer ikke la være. Ikke sant? Det er helt umulig jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. april 2021 Forfatter #283 Del Skrevet 5. april 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Ikke sant? Det er helt umulig jo! Prater lettere med dyr enn med barn feks, jeg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. april 2021 #284 Del Skrevet 5. april 2021 Daryl Dixon skrev (13 minutter siden): Prater lettere med dyr enn med barn feks, jeg... Ja, det er rart det der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. april 2021 Forfatter #285 Del Skrevet 5. april 2021 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. april 2021 Forfatter #286 Del Skrevet 6. april 2021 I dag har jeg nesten ikke gjort noen ting. Jeg satt rett opp og ned i sofaen og stirret ned på mine sokkeløse føtter og hørte på klokka tikket, så begynte jeg å legge merke til tikkingen på en annen klokke, og det ble forstyrrende, løste det ved å pille ut batteriene i den ene klokka. Satte meg tilbake og sturet, til jeg kom til å tenke hvor idiotisk det er å sitte sånn og sture, tenkte litt for mye.. Da fikk jeg litt angst og la meg under et pledd. Så det er det jeg har jeg gjort. Produktivitet er ikke min sterke side. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. april 2021 Forfatter #287 Del Skrevet 6. april 2021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. april 2021 Forfatter #288 Del Skrevet 6. april 2021 Nå skal jeg si noe helt tragisk, men det burde vært en barnehage for sånne som meg. Menn som ikke helt fikser noen ting, med partnere som jobber. Kunne bare satt oss inn i en binge, så kunne vi sitte der og skrolle, prate, zappe på Netflix, helt vanlige ting man gjør, bare at man slipper å være alene. Til partneren var ferdig på jobb og hentet oss igjen. Savner å ha noe å gjøre, men vet at om jeg hadde noe jeg måtte gjøre så blir kvaliteten dårlig. Har jo egentlig mye jeg kan gjøre, men det blir liksom ikke noe av. Alt blir en stor greie. Først må jeg bestemme meg for det, så må jeg planlegge alt inni hodet, så finner jeg på masse rare scenarioer, og så bare stresser jeg. Så blir det ikke noe av. En annen ting som er helt forferdelig å si er at jeg nesten savner når hjemmetjenesten var innom x4 om dagen. Ikke at de var så lenge, eller sa så mye, men det var da noen blide og hyggelige folk. Mest savner jeg tiden før Corona, da kom det folk innom, og skal aldri mer klage på at de gikk rett inn, for nå savner jeg det. Trapper ned gradvis på medisiner som ikke har hjulpet, men gjort vondt verre, så er i ulage en stund til, om ikke alltid, men håper det blir litt bedre, litt lettere å få gjort litt uten at man får helt angst av bare å henge opp en klesvask. Får lyst å av meg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 6. april 2021 #289 Del Skrevet 6. april 2021 Altså. Så utrolig rart at du har sånne tanker om deg selv når jeg beundrer deg så mye. Merkelig altså.. Jeg syns du er en varm og hyggelig person med bra humor. Som er ærlig om ting, sånn at jeg kan puste ut og ikke føle meg dum. Du er en fantastisk fin fyr. Hallo. Jeg kalte opp ene katten min her etter deg 🙂 ❤️ Men jeg vet ikke om dette oppmuntrer eller hjelper jeg ... ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. april 2021 #290 Del Skrevet 6. april 2021 Er ikke det det vi har KG til da? Hva skulle vi gjort uten dette stedet? 🤪 Litt påfylling 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 6. april 2021 #291 Del Skrevet 6. april 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Er ikke det det vi har KG til da? Hva skulle vi gjort uten dette stedet? 🤪 Litt påfylling 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. april 2021 Forfatter #292 Del Skrevet 6. april 2021 SoWhat? skrev (30 minutter siden): Altså. Så utrolig rart at du har sånne tanker om deg selv når jeg beundrer deg så mye. Merkelig altså.. Jeg syns du er en varm og hyggelig person med bra humor. Som er ærlig om ting, sånn at jeg kan puste ut og ikke føle meg dum. Du er en fantastisk fin fyr. Hallo. Jeg kalte opp ene katten min her etter deg 🙂 ❤️ Men jeg vet ikke om dette oppmuntrer eller hjelper jeg ... ❤️ Vi får håpe katten er litt mer heldig. ❤ Rumle skrev (28 minutter siden): Er ikke det det vi har KG til da? Hva skulle vi gjort uten dette stedet? 🤪 Litt påfylling Er det påfyll av happy rainbow eller gay rainbow? 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 6. april 2021 #293 Del Skrevet 6. april 2021 Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Vi får håpe katten er litt mer heldig. ❤ Er det påfyll av happy rainbow eller gay rainbow? 🤪 Katten har det fint 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. april 2021 #294 Del Skrevet 7. april 2021 Daryl Dixon skrev (7 timer siden): Vi får håpe katten er litt mer heldig. ❤ Er det påfyll av happy rainbow eller gay rainbow? 🤪 Det kan du velge selv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. april 2021 Forfatter #295 Del Skrevet 7. april 2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. april 2021 Forfatter #296 Del Skrevet 7. april 2021 Hvis jeg noen gang begynner å jobbe mer fast igjen så skal jeg virkelig huske denne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magritta Skrevet 7. april 2021 #297 Del Skrevet 7. april 2021 Titter innom jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. april 2021 #298 Del Skrevet 7. april 2021 Jeg har hørt på Harm & Hegseth podcast i dag. Jøss, så fort Harm snakker der! Skulle nesten tro han er en skap-bergenser jo Men du, hvem er Jølle? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. april 2021 Forfatter #299 Del Skrevet 7. april 2021 Jenta på brua skrev (21 minutter siden): Titter innom jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. april 2021 Forfatter #300 Del Skrevet 7. april 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Jeg har hørt på Harm & Hegseth podcast i dag. Jøss, så fort Harm snakker der! Skulle nesten tro han er en skap-bergenser jo Men du, hvem er Jølle? Jølle, er dattera til Anders som Morten er gift med. 😆 Altså Morten sin stedatter. Morten bestemte seg for å ikke bruke navnet hennes i podden. Så ble der Jølle. Vegard burde konkurere i snakke konkuranse, prater utrolig fort ja! 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå