Daryl Dixon Skrevet 13. desember 2021 Forfatter #2921 Del Skrevet 13. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Enig, men jeg tror nok egentlig det blir flere. Håper jeg tar feil. Ja, ser sånn ut. Irriterende greier. Lurer på når vi er ferdige med denne pandemien jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. desember 2021 Forfatter #2922 Del Skrevet 13. desember 2021 Yoghurt naturell er både godt og vondt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. desember 2021 #2923 Del Skrevet 13. desember 2021 Daryl Dixon skrev (7 minutter siden): Yoghurt naturell er både godt og vondt. Godt med flytende honning 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. desember 2021 #2924 Del Skrevet 13. desember 2021 Jeg har fått lussekatt i dag, hadde helt glemt at det er den dagen i dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. desember 2021 Forfatter #2925 Del Skrevet 13. desember 2021 Rumle skrev (2 minutter siden): Godt med flytende honning Har brukt lønnesirup før, det var godt! Rumle skrev (1 minutt siden): Jeg har fått lussekatt i dag, hadde helt glemt at det er den dagen i dag. Jeg har ingen lussekatt... gul katt har jeg, men ikke spiselig. Lussekatter man får av sånn barnehagetog er alltid skikkelig tørre btw 😶😶 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. desember 2021 #2926 Del Skrevet 13. desember 2021 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Har brukt lønnesirup før, det var godt! Jeg har ingen lussekatt... gul katt har jeg, men ikke spiselig. Lussekatter man får av sånn barnehagetog er alltid skikkelig tørre btw 😶😶 Mhm, og litt uappetittelige dette var heldigvis fra bakeren 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. desember 2021 Forfatter #2927 Del Skrevet 13. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Mhm, og litt uappetittelige dette var heldigvis fra bakeren Hvem har nyst på denne??? *snike lussekatten ned i lomma. Fra bakeren er helt innafor! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. desember 2021 #2928 Del Skrevet 13. desember 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Hvem har nyst på denne??? *snike lussekatten ned i lomma. Fra bakeren er helt innafor! Huff, ja i disse tider er det jo ekstra ille 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. desember 2021 #2929 Del Skrevet 13. desember 2021 Nå begynner Bunny å bli filosofisk, i dag spurte hun "Where is yesterday?" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. desember 2021 Forfatter #2930 Del Skrevet 13. desember 2021 Rumle skrev (15 minutter siden): Nå begynner Bunny å bli filosofisk, i dag spurte hun "Where is yesterday?" Flink! Det er spennende. Samtidig blir jeg litt lei meg å tenke på alle hunder og dyr som blir dårlig behandlet og så kan de faktisk tenke over det.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. desember 2021 #2931 Del Skrevet 14. desember 2021 Daryl Dixon skrev (12 timer siden): Flink! Det er spennende. Samtidig blir jeg litt lei meg å tenke på alle hunder og dyr som blir dårlig behandlet og så kan de faktisk tenke over det.. Jupp, nøyaktig det samme sa jeg til faren min når jeg viste ham Bunny-videoer her en dag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. desember 2021 Forfatter #2932 Del Skrevet 14. desember 2021 Rumle skrev (1 time siden): Jupp, nøyaktig det samme sa jeg til faren min når jeg viste ham Bunny-videoer her en dag Hva syntes han om hvor flink Bunny var? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. desember 2021 #2933 Del Skrevet 14. desember 2021 Daryl Dixon skrev (16 minutter siden): Hva syntes han om hvor flink Bunny var? Han elsker Bunny, synes hun er helt fantastisk. Han er nesten enda mer glad i dyrevideoer enn meg, og det skal litt til 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. desember 2021 Forfatter #2934 Del Skrevet 14. desember 2021 Rumle skrev (7 minutter siden): Han elsker Bunny, synes hun er helt fantastisk. Han er nesten enda mer glad i dyrevideoer enn meg, og det skal litt til Oi! Det tror jeg på! For vet jo at du er glad i det. Høres ut som en bra mann! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. desember 2021 #2935 Del Skrevet 14. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Oi! Det tror jeg på! For vet jo at du er glad i det. Høres ut som en bra mann! Det er han 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. desember 2021 #2936 Del Skrevet 14. desember 2021 Skulle ikke du på julekonsert med din far? Blir det noe av nå, eller blir det utsatt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. desember 2021 Forfatter #2937 Del Skrevet 14. desember 2021 Rumle skrev (10 minutter siden): Skulle ikke du på julekonsert med din far? Blir det noe av nå, eller blir det utsatt? Det er det som er planen, får se hva det blir til... er på fredag. Skal inn og sjekke nettsiden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. desember 2021 Forfatter #2938 Del Skrevet 14. desember 2021 Står bare utsolgt, men regner med det enten står der eller at det blir sendt ut mail. Kan godt hende det blir avlyst.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. desember 2021 #2939 Del Skrevet 14. desember 2021 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Det er det som er planen, får se hva det blir til... er på fredag. Skal inn og sjekke nettsiden Ja, det er vel restriksjoner på antall nå? Håper dere får det til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. desember 2021 Forfatter #2940 Del Skrevet 14. desember 2021 Rumle skrev (3 minutter siden): Ja, det er vel restriksjoner på antall nå? Håper dere får det til Ja, for det er bare antall man skal ha restruksjoner på og ikke avlyse absolutt alt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå