Rumle Skrevet 7. desember 2021 #2781 Del Skrevet 7. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): 🐷 nøff nøff 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 7. desember 2021 #2782 Del Skrevet 7. desember 2021 Rumle skrev (7 minutter siden): Men, jeg liker best når de ser ut ca sånn som de Dixon postet, litt mer rustikke, ligner på italienske som jeg ikke kommer på navnet på nå Sånne mandelstenger? Biscotti? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. desember 2021 Forfatter #2783 Del Skrevet 7. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Hvordan er de tyske skivene på smak, er de litt myke? De er litt melne, smuldrer i munn, smaker veldig... enkelt. Er vel nesten bare men, smør og sukker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. desember 2021 #2784 Del Skrevet 7. desember 2021 Nei, jeg må visst kjøpe inn litt bakeingredienser jeg også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 7. desember 2021 #2785 Del Skrevet 7. desember 2021 Rumle skrev (4 minutter siden): Du kan bare røre sammen med en gaffel eller vips, går veldig fint Det har jeg iallefall, bra! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. desember 2021 #2786 Del Skrevet 7. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Sånne mandelstenger? Biscotti? Ja, tenkte på de, men de er jo kuttet på en annen måte ser jeg, surrer fælt i dag. Må være overtrøtt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. desember 2021 #2787 Del Skrevet 7. desember 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): De er litt melne, smuldrer i munn, smaker veldig... enkelt. Er vel nesten bare men, smør og sukker. Sikkert gode 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. desember 2021 Forfatter #2788 Del Skrevet 7. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Nei, jeg må visst kjøpe inn litt bakeingredienser jeg også Blir felles baking her i tråden da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 7. desember 2021 #2789 Del Skrevet 7. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Nei, jeg må visst kjøpe inn litt bakeingredienser jeg også Husker det har vært helt umulig å kjøpe sirup før jul, men kanskje det er tidlig nok nå? Og man finner vel natton ved bakehyllen da eller? Lage eget vaniljesukker kan jeg også gjøre når jeg tenker meg om.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 7. desember 2021 #2790 Del Skrevet 7. desember 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Blir felles baking her i tråden da. Ja jeg trenger iallefall selskap når jeg skal prøve 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. desember 2021 #2791 Del Skrevet 7. desember 2021 https://www.google.com/amp/s/amp.theguardian.com/lifeandstyle/2016/nov/08/pasticcini-recipe-italian-almond-biscuits-cookies-rachel-roddy-kitchen-in-rome disse kan jeg anbefale i alle fall. Veldig gode og enkle. Bare stek de veldig forsiktig, så minner de nesten om marsipan 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 7. desember 2021 #2792 Del Skrevet 7. desember 2021 Lurer på hvor FruN har blitt av hen, hun er jo en racer på baking 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. desember 2021 #2793 Del Skrevet 7. desember 2021 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Blir felles baking her i tråden da. Jaaa! Frøkensina skrev (1 minutt siden): Husker det har vært helt umulig å kjøpe sirup før jul, men kanskje det er tidlig nok nå? Og man finner vel natton ved bakehyllen da eller? Lage eget vaniljesukker kan jeg også gjøre når jeg tenker meg om.. Åh? Hmm da må jeg få sett etter det fort! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. desember 2021 #2794 Del Skrevet 7. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Lurer på hvor FruN har blitt av hen, hun er jo en racer på baking Ja, tenkte akkurat på henne jeg og! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. desember 2021 Forfatter #2795 Del Skrevet 7. desember 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Ja jeg trenger iallefall selskap når jeg skal prøve 🤣 Hadde faktisk vært koselig det! Rumle skrev (1 minutt siden): https://www.google.com/amp/s/amp.theguardian.com/lifeandstyle/2016/nov/08/pasticcini-recipe-italian-almond-biscuits-cookies-rachel-roddy-kitchen-in-rome disse kan jeg anbefale i alle fall. Veldig gode og enkle. Bare stek de veldig forsiktig, så minner de nesten om marsipan 😍 De så gode ut! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. desember 2021 #2796 Del Skrevet 7. desember 2021 Hehe, hver gang jeg ramler innom her så er temaet mat. Og jeg blir sulten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. desember 2021 #2797 Del Skrevet 7. desember 2021 Jeg skal lage de sånn i år; de er så søte 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. desember 2021 #2798 Del Skrevet 7. desember 2021 SidFernwilter skrev (1 minutt siden): Hehe, hver gang jeg ramler innom her så er temaet mat. Og jeg blir sulten. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 7. desember 2021 #2799 Del Skrevet 7. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): https://www.google.com/amp/s/amp.theguardian.com/lifeandstyle/2016/nov/08/pasticcini-recipe-italian-almond-biscuits-cookies-rachel-roddy-kitchen-in-rome disse kan jeg anbefale i alle fall. Veldig gode og enkle. Bare stek de veldig forsiktig, så minner de nesten om marsipan 😍 Hm, siden blir hvit hos meg Mulig det er for lenge siden jeg har tømt alt mulig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. desember 2021 Forfatter #2800 Del Skrevet 7. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Ja, tenkte akkurat på henne jeg og! Frøkensina skrev (1 minutt siden): Lurer på hvor FruN har blitt av hen, hun er jo en racer på baking @FruN vi tenker på deg! Bare hun ikke har sydd seg inn i en julekjole og er fanget! : 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå