Daryl Dixon Skrevet 6. desember 2021 Forfatter #2701 Del Skrevet 6. desember 2021 Sola de skrev (10 minutter siden): Synes de er veldig flinke. Især han ene snekkeren som er med der. Han uten særlig hår på hodet. Husker ikke hva de heter Ole? Han som er så god på å lage bord? Som alltid har hatt.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. desember 2021 #2702 Del Skrevet 6. desember 2021 Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Ole? Han som er så god på å lage bord? Som alltid har hatt.. Ole ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. desember 2021 Forfatter #2703 Del Skrevet 6. desember 2021 Sola de skrev (14 minutter siden): Ole ja Han er veldig flink. Han nye er fink ha og, men likte godt Gustav. Liker navnet og, fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. desember 2021 #2704 Del Skrevet 6. desember 2021 Høres ut som en fin bordplan Vært i leiligheten til mamma i dag det var en kald opplevelse Er redd for at alt er for sent Har vært veldig vanskelig å snakke med henne noen dager. I dag har hun ikke forstått at tlf har ringt hele dagen. Så litt av begravelsen til Kim Friele før i dag jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. desember 2021 Forfatter #2705 Del Skrevet 6. desember 2021 Frøkensina skrev (7 minutter siden): Høres ut som en fin bordplan Vært i leiligheten til mamma i dag det var en kald opplevelse Er redd for at alt er for sent Har vært veldig vanskelig å snakke med henne noen dager. I dag har hun ikke forstått at tlf har ringt hele dagen. Så litt av begravelsen til Kim Friele før i dag jeg og Forverrer hun seg kognetivt? Jeg kan ikke forestille meg om feks pappa ble så syk, vet jo at alderen lusker bak han og, men det du står i må være tøft. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. desember 2021 #2706 Del Skrevet 6. desember 2021 Daryl Dixon skrev (7 minutter siden): Forverrer hun seg kognetivt? Jeg kan ikke forestille meg om feks pappa ble så syk, vet jo at alderen lusker bak han og, men det du står i må være tøft. Ja. Og så aner jeg ikke om de har begynt med andre medisiner eller hva som foregår. Sikkert drittsykdommen. Tror jeg skal bestille noen dyre saker/tabletter fra usa (som kan bli stoppet i tollen, aner ikke) for å prøve å hjelpe henne. Nanoteknologi, karbon fullerenes. Holdt på å gjøre det i oktober, men så ble jeg så innmari dårlig selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. desember 2021 Forfatter #2707 Del Skrevet 6. desember 2021 Frøkensina skrev (19 minutter siden): Ja. Og så aner jeg ikke om de har begynt med andre medisiner eller hva som foregår. Sikkert drittsykdommen. Tror jeg skal bestille noen dyre saker/tabletter fra usa (som kan bli stoppet i tollen, aner ikke) for å prøve å hjelpe henne. Nanoteknologi, karbon fullerenes. Holdt på å gjøre det i oktober, men så ble jeg så innmari dårlig selv. Man vil vel sikkert prøve det meste så skjønner det. Verdt å prøve kanskje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. desember 2021 #2708 Del Skrevet 6. desember 2021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. desember 2021 Forfatter #2709 Del Skrevet 6. desember 2021 Jeg har ryddet og vasket badet, og støvsuget stue og kjøkken. Synes det er bra nok, nå har katten inntatt plassen på fanget, så da er jeg vel ferdig for dagen. Jeg sitter vondt, men vil ikke forstyrre han. Fikk så vondt i låret i dag, vi drev å tulla og så fikk SB inn et skikkelig spark i låret, og så gikk jeg inni en stol etterpå. Var min egen skyld for det var jeg som yppet. Nå hører jeg podcast om jack the ripper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. desember 2021 #2710 Del Skrevet 6. desember 2021 Frøkensina skrev (2 timer siden): Ja. Og så aner jeg ikke om de har begynt med andre medisiner eller hva som foregår. Sikkert drittsykdommen. Tror jeg skal bestille noen dyre saker/tabletter fra usa (som kan bli stoppet i tollen, aner ikke) for å prøve å hjelpe henne. Nanoteknologi, karbon fullerenes. Holdt på å gjøre det i oktober, men så ble jeg så innmari dårlig selv. Sjekker du med sykehjemmet først da om hun kan bruke det sammen med faste medisiner? For det er jo dumt å kjøpe det hvis hun ikke kan bruke de? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. desember 2021 #2711 Del Skrevet 6. desember 2021 Rumle skrev (40 minutter siden): Sjekker du med sykehjemmet først da om hun kan bruke det sammen med faste medisiner? For det er jo dumt å kjøpe det hvis hun ikke kan bruke de? Det er jo ikke sykehjem Men nei, det sjekker jeg ikke, orker ikke å få nei på forhånd før jeg kan prøve. Jeg vet hva det innholder, kokosolje i pulverform og karbon i fulleren form. Nekter de kan enten pappa ta det mot øyesykdommen hvis han tør (lovende forskning på grå/grønn stær) ellers får jeg ta de selv. Mamma har ingen allergier mot kokos og karbon finnes i altmulig allerede. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. desember 2021 #2712 Del Skrevet 6. desember 2021 (endret) Frøkensina skrev (4 minutter siden): Det er jo ikke sykehjem Men nei, det sjekker jeg ikke, orker ikke å få nei på forhånd før jeg kan prøve. Jeg vet hva det innholder, kokosolje i pulverform og karbon i fulleren form. Nekter de kan enten pappa ta det mot øyesykdommen hvis han tør (lovende forskning på grå/grønn stær) ellers får jeg ta de selv. Mamma har ingen allergier mot kokos og karbon finnes i altmulig allerede. Men, det er jo viktig at det kan brukes sammen? Jeg hadde ikke turt å begynne på noe sånt uten å høre med legen først i alle fall Er det helsehus det heter? Jeg forstår fremdeles ikke helt hva det er tror jeg. Har dere hørt noe mer ang fast sykehjemsplass? ❤ Endret 6. desember 2021 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. desember 2021 #2713 Del Skrevet 6. desember 2021 Slike karbonmolekyler ser ut som at kan ta over for andre antioksidanter og de skilles ut av kroppen naturlig. Det er bare fasongen på molekylet som er annerledes og dermed kan funke som glutathion feks. Når mam blir eldre produserer ikke kroppen like mye glutathion og parkinsons ødelegger de cellene som vanligvis produserer det i hjernen. Så da stopper ADP-ATP, sitronsyresyklusen hvis dete husker fra videregående. Cellene får ikke ladet batteriene og dør. Dette er bare en av mange dritkjipe prosesser m sykdommen, men om den kan bremses litt, bare i tilefelle den kan det så er det verdt å prøve. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. desember 2021 Forfatter #2714 Del Skrevet 6. desember 2021 Wow frøkenSina, du kan ta doktorgrad i kjemi snart du!! Imponert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. desember 2021 #2715 Del Skrevet 6. desember 2021 Rumle skrev (3 minutter siden): Men, det er jo viktig at det kan brukes sammen? Jeg hadde ikke turt å begynne på noe sånt uten å høre med legen først i alle fall Er det helsehus det heter? Jeg forstår fremdeles ikke helt hva det er tror jeg. Har dere hørt noe mer ang fast sykehjemsplass? ❤ Hvis de skal dele den ut til henne så må legen godkjenne det ja. Men det har ikke så mye for seg å spørre på forhånd og jeg kan ikke se hvorfro karbon og kokospulver skulle ha noe å si på andre medisiner. Det påvirker jo ikke dopamin på joen måte, og det er hovedmedisinen til parkinsons. Det kan betydelig forbedre inflammasjonstilstander slik som artrose som mamma har mye smerter av. https://grafexsuperc60.com/projects/ https://grafexsuperc60.com 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. desember 2021 #2716 Del Skrevet 6. desember 2021 Frøkensina skrev (2 minutter siden): Hvis de skal dele den ut til henne så må legen godkjenne det ja. Men det har ikke så mye for seg å spørre på forhånd og jeg kan ikke se hvorfro karbon og kokospulver skulle ha noe å si på andre medisiner. Det påvirker jo ikke dopamin på joen måte, og det er hovedmedisinen til parkinsons. Det kan betydelig forbedre inflammasjonstilstander slik som artrose som mamma har mye smerter av. https://grafexsuperc60.com/projects/ https://grafexsuperc60.com Jeg ville nok likevel ikke tatt sjansen på det. Det kan jo være de vet om grunner du ikke vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. desember 2021 #2717 Del Skrevet 6. desember 2021 Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Wow frøkenSina, du kan ta doktorgrad i kjemi snart du!! Imponert. Vel ikke helt 😅 Skulle hatt mikrobiologi nå ja sånn aat det hadde vært mulig å forstå forskningen i dybden. Men jeg kan lese og lete etter ting, delvis forstå og se hva de konkluderer med. Synes det var så stas når vi lærte sitronsyresyklusen i mitokondriene på videregående (biologi) men da visste jeg ikke at den skulle ha så mye å si nå.. En gang kunne jeg den utenat, nå har jeg glemt det meste. Men jeg vet jo at Adenin di fosfat må bli til Adenin tri fosfat for at cellene skal få energi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. desember 2021 #2718 Del Skrevet 6. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Jeg ville nok likevel ikke tatt sjansen på det. Det kan jo være de vet om grunner du ikke vet? Leste du på de? I mindre format, altså «enkelt-fotballer» (buckyballs) med karbon løst i fettstoff, nemlig spiselige oljer selges allerede i norske nettbutikker. Altså karbon-60 i olje. Dette er mange karbon-60 som sitter sammenløst opp i kokosolje i pulverformat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. desember 2021 Forfatter #2719 Del Skrevet 6. desember 2021 Jeg var god en gang i tiden på fysikk og kjemi når det gjaldt menneskekroppen, og medisiner. Nå har det meste gått i glemmeboken. Opplever ofte at mine to venner, som er leger, tror jeg henger med på alt det de prater om, men det gjør jeg ikke på langt nær. De forklarte vaksinen, jeg satt antagelig å sang en sang inni eget hode. Hang ikke med i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. desember 2021 #2720 Del Skrevet 6. desember 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Leste du på de? I mindre format, altså «enkelt-fotballer» (buckyballs) med karbon løst i fettstoff, nemlig spiselige oljer selges allerede i norske nettbutikker. Altså karbon-60 i olje. Dette er mange karbon-60 som sitter sammenløst opp i kokosolje i pulverformat. Nei, jeg har jo null peiling på det, så det har ingen hensikt - jeg synes bare selv at det er viktig å spille med åpne kort med de som behandler, sier bare hva jeg ville gjort Jeg må selv sjekke absolutt alt nytt jeg tar opp i mot medisin jeg går på, fordi det kan komme uventede reaksjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå