Rumle Skrevet 3. desember 2021 #2641 Del Skrevet 3. desember 2021 Furia var det ja! Hvis du noen gang kommer over Buzz Aldrin, hvor ble det av deg i alt mylderet? Så anbefales den veldig Han var veldig god der. Skulle gjerne sett den igjenselv også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. desember 2021 #2642 Del Skrevet 3. desember 2021 (endret) Gaah jeg har så lyst på et glass Men, her har jeg bare Bris .. Så da tar jeg et imaginært et her jeg Til alle i tråden, hvis dere vil ha Endret 3. desember 2021 av Rumle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. desember 2021 Forfatter #2643 Del Skrevet 3. desember 2021 Rumle skrev (15 minutter siden): Laget du medisterkaker da? Jeg aner ikke om det brukes til annet Ja, ble en diger bolle med medisterkaker. Rumle skrev (10 minutter siden): Gaah jeg har så lyst på et glass Men, her har jeg bare Bris .. Så da tar jeg et imaginært et her jeg Til alle i tråden, hvis dere vil ha Jeg tenkte å ta et glass.. Men det var jeg litt usikker på om jeg kunne. Så droppet det. Men et imaginært er og bra! Takk!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. desember 2021 Forfatter #2644 Del Skrevet 3. desember 2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. desember 2021 #2645 Del Skrevet 3. desember 2021 Daryl Dixon skrev (19 minutter siden): Ja, ble en diger bolle med medisterkaker. Jeg tenkte å ta et glass.. Men det var jeg litt usikker på om jeg kunne. Så droppet det. Men et imaginært er og bra! Takk!! Har du begynt på nye medisiner forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. desember 2021 Forfatter #2646 Del Skrevet 3. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Har du begynt på nye medisiner forresten? Ja, begynte på mandag. Bare en type nå da, en annen enn planlagt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. desember 2021 #2647 Del Skrevet 3. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ja, begynte på mandag. Bare en type nå da, en annen enn planlagt. Går det bra så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. desember 2021 Forfatter #2648 Del Skrevet 3. desember 2021 Rumle skrev (17 minutter siden): Går det bra så langt? Ja, merker ikke noe enda. Måtte belage meg på noe, men at det som oppleves som plagsomt skulle være forbigående. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. desember 2021 Forfatter #2649 Del Skrevet 3. desember 2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. desember 2021 #2650 Del Skrevet 3. desember 2021 Daryl Dixon skrev (6 minutter siden): Ja, merker ikke noe enda. Måtte belage meg på noe, men at det som oppleves som plagsomt skulle være forbigående. Bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. desember 2021 Forfatter #2651 Del Skrevet 4. desember 2021 God lørdag alle som beveger seg innom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. desember 2021 Forfatter #2652 Del Skrevet 4. desember 2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. desember 2021 #2653 Del Skrevet 4. desember 2021 God lørdag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. desember 2021 Forfatter #2654 Del Skrevet 4. desember 2021 Da er jeg hos svigers. SB og hans far gikk ut for å ordne noe, og svigermor er på handling. Så her sitter jeg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. desember 2021 #2655 Del Skrevet 4. desember 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Da er jeg hos svigers. SB og hans far gikk ut for å ordne noe, og svigermor er på handling. Så her sitter jeg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. desember 2021 #2656 Del Skrevet 4. desember 2021 Fin tur opp der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. desember 2021 #2657 Del Skrevet 4. desember 2021 Eller, jeg innbiller meg at det er opp, hva vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. desember 2021 Forfatter #2658 Del Skrevet 4. desember 2021 Rumle skrev (6 minutter siden): Fin tur opp der? Jada, en kort biltur, men mye glatte veger. Rumle skrev (5 minutter siden): Eller, jeg innbiller meg at det er opp, hva vet jeg Er opp, er hverfall nordover. og litt høyt opp i ei li. 🎵 høgt oppi lia der veit jeg et sted...🎶🎶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. desember 2021 #2659 Del Skrevet 4. desember 2021 Daryl Dixon skrev (7 minutter siden): Jada, en kort biltur, men mye glatte veger. Er opp, er hverfall nordover. og litt høyt opp i ei li. 🎵 høgt oppi lia der veit jeg et sted...🎶🎶 Skummelt med glatte veier! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. desember 2021 Forfatter #2660 Del Skrevet 4. desember 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå