Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Det kan vi absolutt!

Nå er det Barry på tv-en og katt på magen. 

Jeg har tenkt å gi den nye danske serien på Netflix en sjanse, selv om den ser elendig ut. Nisser. 

Heter den Nisser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (Akkurat nå):

Hmm ja, da må du kanskje la være likevel, for det er det litt av, men mest bare morsomt da, synes jeg i allefall, men ja hun er litt røff i stilen, for å si det mildt :ler:

Jo, husker at jeg har lest om den at det er mye sånt, jeg mente bare at kanskje jeg ikke får hetta nå av det jeg gjorde akkurat da :vetikke: Så jeg kan gi den en sjanse til i allefall :jepp: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (2 minutter siden):

Jo, husker at jeg har lest om den at det er mye sånt, jeg mente bare at kanskje jeg ikke får hetta nå av det jeg gjorde akkurat da :vetikke: Så jeg kan gi den en sjanse til i allefall :jepp: 

Ja, det må du jo vurdere selv :Nikke: Jeg synes den var helt fantastisk bra, veldig morsom og godt laget :jepp: Og ganske rørende innimellom også :jepp:

Har du sett den @Daryl Dixon?

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

Det kan vi absolutt!

Nå er det Barry på tv-en og katt på magen. 

Jeg har tenkt å gi den nye danske serien på Netflix en sjanse, selv om den ser elendig ut. Nisser. 

:5:  Åh det høres koselig ut ! :pasha:

Mulig elendige nisser, du får rapportere da :ler: 

Forresten er det noen av dere som har sett den Christiania -julete serien til Nrk? Den startet når jeg måtte dra ut m pappa og ordne ting til mamma her om dagen, så jo hyggelig ut. 

Endret av Frøkensina
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Ja, det må du jo vurdere selv :Nikke: Jeg synes den var helt fantastisk bra, veldig morsom og godt laget :jepp: Og ganske rørende innimellom også :jepp:

Ja du vet jo meg, jeg prøver når jeg vil :ler: Tenker bare jeg godt kan gi den en ny sjanse og se :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (4 minutter siden):

Heter den Nisser?

Ja  :Nikke:

Rumle skrev (2 minutter siden):

Nei, har ikke Amazon desverre..

Frøkensina skrev (1 minutt siden):

:5:  Åh det høres koselig ut ! :pasha:

Mulig elendige nisser, du får rapportere da :ler: 

Forresten er det noen av dere som har sett den Christiania -julete serien til Nrk? Den startet når jeg måtte dra ut m pappa og ordne ting til mamma her om dagen, så jo hyggelig ut. 

Nei, ikke sett. Den ligger sikkert på nett TV. Om vi skal ligge over i morgen så skal jeg kanskje se den om jeg ikke får sove. Koselig med litt barne tv da. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkensina skrev (5 minutter siden):

Ja du vet jo meg, jeg prøver når jeg vil :ler: Tenker bare jeg godt kan gi den en ny sjanse og se :jepp:

Ja, samme her :ler: Gjør det :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (7 minutter siden):

Ja, samme her :ler: Gjør det :jepp:

:ler:  Skal prøve :jepp: Den lille Pixarfilmen i uinteressanttråden var veldig rørende :lillesky: 

Om du har amazon så kan du jo prøve Mrs Maisel? Eller har du prøvd, husker ikke :klo: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (6 minutter siden):

:ler:  Skal prøve :jepp: Den lille Pixarfilmen i uinteressanttråden var veldig rørende :lillesky: 

Om du har amazon så kan du jo prøve Mrs Maisel? Eller har du prøvd, husker ikke :klo: 

Jeg har prøvd, men den var ikke noe for meg, ikke når jeg prøvde i alle fall. Er så rart med det der, er mye som skal klaffe! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (13 minutter siden):

Hvilken pixar film? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (5 minutter siden):

Hvilken pixar film? 

I uinteressant-tråden :jepp:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (5 minutter siden):

I uinteressant-tråden :jepp:

Fant den.. den var tung å komme igjennom, godt det var lykkelig slutt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (22 minutter siden):

Jeg har prøvd, men den var ikke noe for meg, ikke når jeg prøvde i alle fall. Er så rart med det der, er mye som skal klaffe! 

Kaaaanskje du må prøve en gang til også? :ler: Ja rart det der! Ble etterhvert veldig glad i karakterene, særlig familien hennes :hjerte: Og mye bra musikk og fargerike klær :ninuskapus:

Daryl Dixon skrev (7 minutter siden):

Ja sorry den var kanskje i tristeste laget! 😅 Ble veldig lettet av det gikk bra til slutt ja. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Hmm... vi skal til mine "svigerforeldre" i morgen...

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Det hørtes ut som om det blir til søndag. "Vi trenger å snakke med dere" Skrev de på mld.. Blir så man tenker at nå er det noe som ikke er bra. 

Håper det ikke er noe alvorlig. Har du møtt dem før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (20 minutter siden):

Enig! 

Jeg har hatt en pus som gjemte seg under putene i sofaen, akkurat slik den i filmen gjorde, under bamsen - bare min gjemte seg når det kom besøk med høye, lyse stemmer. Det var skumle greier! :unsure:

Frøkensina skrev (11 minutter siden):

Kaaaanskje du må prøve en gang til også? :ler: Ja rart det der! Ble etterhvert veldig glad i karakterene, særlig familien hennes :hjerte: Og mye bra musikk og fargerike klær :ninuskapus:

---

Ja, kanskje :fnise: får gi den et forsøk til når jeg er i det rette humøret :jepp:

Hadde samme erfaringen med den Durell-familien også, hadde håpet jeg ville like den bedre :sukk:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sola de skrev (13 minutter siden):

Håper det ikke er noe alvorlig. Har du møtt dem før?

Ja, møtt den før. De er veldig greie folk. Hun kona er så søt, ser så lita og uskyldig ut. Jeg tror ikke det er noe alvorlig galt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (21 minutter siden):

Ja, møtt den før. De er veldig greie folk. Hun kona er så søt, ser så lita og uskyldig ut. Jeg tror ikke det er noe alvorlig galt. 

Så koselig :)  Håper du har rett :Nikke:

Daryl Dixon skrev (9 minutter siden):

Det kommer sesong 3 av exit!

Hurra :nordvesta: Gleder meg til den kommer.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (16 minutter siden):

Så koselig :)  Håper du har rett :Nikke:

Hurra :nordvesta: Gleder meg til den kommer.

Det blir bra! Lurer på hvordan det blir med William.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...