Daryl Dixon Skrevet 3. desember 2021 Forfatter #2581 Del Skrevet 3. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Hbo nordic Det har jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. desember 2021 #2582 Del Skrevet 3. desember 2021 Daryl Dixon skrev (5 minutter siden): Det hørtes ut som om det blir til søndag. "Vi trenger å snakke med dere" Skrev de på mld.. Blir så man tenker at nå er det noe som ikke er bra. Litt skummelt å få en sånn melding 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. desember 2021 Forfatter #2583 Del Skrevet 3. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Litt skummelt å få en sånn melding 😅 Hvis det ikke er noe alvorlig er det nesten slemt. 😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. desember 2021 #2584 Del Skrevet 3. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Det har jeg. Da kan du se Barry også, hvis du ikke har prøvd før da? Har Hbonordic på tvn, men menyen er veldig vanskelig å bruke så gjør det bare iblant. Den registrerer ikke hva jeg har sett og så må jeg taste inn riktig navn på serien i riktige bokser hver gang ellers så skjønner den ingenting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. desember 2021 #2585 Del Skrevet 3. desember 2021 Rumle skrev (3 minutter siden): Har du noen forslag @Frøkensina? Ikke foreløpig! 😅 Får være litt på utkikk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. desember 2021 #2586 Del Skrevet 3. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Ikke foreløpig! 😅 Får være litt på utkikk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. desember 2021 #2587 Del Skrevet 3. desember 2021 Forstår jo at folk har ulik smak, men Barry er virkelig en av de beste seriene de siste årene synes jeg Rumle skrev (3 minutter siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. desember 2021 Forfatter #2588 Del Skrevet 3. desember 2021 Frøkensina skrev (5 minutter siden): Da kan du se Barry også, hvis du ikke har prøvd før da? Har Hbonordic på tvn, men menyen er veldig vanskelig å bruke så gjør det bare iblant. Den registrerer ikke hva jeg har sett og så må jeg taste inn riktig navn på serien i riktige bokser hver gang ellers så skjønner den ingenting Har prøvd Barry, kom ikke inn i den jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. desember 2021 #2589 Del Skrevet 3. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Har prøvd Barry, kom ikke inn i den jeg.. Åh ok 😅 det var dumt men sånn er det jo ofte! Dessuten er det enda lenge til sesong tre uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. desember 2021 #2590 Del Skrevet 3. desember 2021 Muliig du har sagt det før også har jeg glemt det 🧠🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. desember 2021 #2591 Del Skrevet 3. desember 2021 Frøkensina skrev (4 minutter siden): Forstår jo at folk har ulik smak, men Barry er virkelig en av de beste seriene de siste årene synes jeg Den er veldig vittig, ja Har du sett Dead to me? @Daryl Dixon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. desember 2021 Forfatter #2592 Del Skrevet 3. desember 2021 Frøkensina skrev (3 minutter siden): Åh ok 😅 det var dumt men sånn er det jo ofte! Dessuten er det enda lenge til sesong tre uansett. Ja, men så bare en episode så prøver igjen nå... Rumle skrev (2 minutter siden): Den er veldig vittig, ja Har du sett Dead to me? @Daryl Dixon Ja, den har jeg sett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. desember 2021 #2593 Del Skrevet 3. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Den er veldig vittig, ja Har du sett Dead to me? @Daryl Dixon Glemmer ikke når man var godt inne i den og så PLUTSELIG kom den helt space-a episoden med all kung fu’en eller hva det nå var Jepp de to er virkelige favoritter. Synes det er sjeldent med gode serier med den type humor 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. desember 2021 #2594 Del Skrevet 3. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Glemmer ikke når man var godt inne i den og så PLUTSELIG kom den helt space-a episoden med all kung fu’en eller hva det nå var Jepp de to er virkelige favoritter. Synes det er sjeldent med gode serier med den type humor 😅 Jaaa, herregud den episoden er fantastisk 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. desember 2021 #2595 Del Skrevet 3. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ja, men så bare en episode så prøver igjen nå... Ja, den har jeg sett. Da kan vi se tredje sesong ab Dead to me sammen når den kommer! Hyggelig at du gir Barry en sjanse til, kanskje det går seg til med å se litt mer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. desember 2021 #2596 Del Skrevet 3. desember 2021 Du må prøve fleabag igjen @Frøkensina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. desember 2021 #2597 Del Skrevet 3. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Jaaa, herregud den episoden er fantastisk 😅 Jaaa virkelig! 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. desember 2021 #2598 Del Skrevet 3. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Du må prøve fleabag igjen @Frøkensina Ok, da må jeg vel det Tror bare jeg var litt sensitiv på sexprat (tror det var det? 🧐) når jeg prøvde Hvor var det den gikk igjen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. desember 2021 #2599 Del Skrevet 3. desember 2021 (endret) Frøkensina skrev (1 minutt siden): Ok, da må jeg vel det Tror bare jeg var litt sensitiv på sexprat (tror det var det? 🧐) når jeg prøvde Hvor var det den gikk igjen? Hmm ja, da må du kanskje la være likevel, for det er det litt av, men mest bare morsomt da, synes jeg i allefall, men ja hun er litt røff i stilen, for å si det mildt Amazon Prime Endret 3. desember 2021 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. desember 2021 Forfatter #2600 Del Skrevet 3. desember 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Da kan vi se tredje sesong ab Dead to me sammen når den kommer! Hyggelig at du gir Barry en sjanse til, kanskje det går seg til med å se litt mer? Det kan vi absolutt! Nå er det Barry på tv-en og katt på magen. Jeg har tenkt å gi den nye danske serien på Netflix en sjanse, selv om den ser elendig ut. Nisser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå