Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Å ja! Pasta! Elsker det jeg. Høres godt ut det nå.. må ha det en dag. Hvis du blander eggeplomme og parmesan får du jo en carbonara. 

Ja det er godt! Men jeg har aldri laget Carbonara selv 🧐 Man må vel passe på så det ikke blir eggerøre.  Ble noe annet enkelt, men tok meg en evighet i dag likevel :fnise: Grønnsakssuppe fra Toror med ekstra grønnsaker og krydder og varme rundstykker :jepp: 

Endret av Frøkensina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (11 timer siden):

Ja det er godt! Men jeg har aldri laget Carbonara selv 🧐 Man må vel passe på så det ikke blir eggerøre.  Ble noe annet enkelt, men tok meg en evighet i dag likevel :fnise: Grønnsakssuppe fra Toror med ekstra grønnsaker og krydder og varme rundstykker :jepp: 

Blir det fir mye egg blir det eggerøre ja, jeg har gjort den feilen selv. 😂 Grønnsaksuppe er veldig godt da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått tatt oppfølgingsprøver og EKG. Liker best å ha time tidlig på dagen. 

Det surrer litt i bakhodet fra i går, klarer ikke helt å legge det vekk. Prøver å distrahere meg.

200-5.gif.8b80e9656f6a3b10990cae29704a3d54.gif

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (14 minutter siden):

Blir det fir mye egg blir det eggerøre ja, jeg har gjort den feilen selv. 😂 Grønnsaksuppe er veldig godt da.

Mornmorn :vinke:Har du noen triks og tips på å unngå det? Ja det ble godt :jepp:

Kanskje litt kakaduedansing kan passe, det ser ut som de virkelig liker det i allefall, de er blant de mest dansende fuglene:kaklehone:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkensina skrev (3 minutter siden):

Mornmorn :vinke:Har du noen triks og tips på å unngå det? Ja det ble godt :jepp:

Kanskje litt kakaduedansing kan passe, det ser ut som de virkelig liker det i allefall, de er blant de mest dansende fuglene:kaklehone:

Beste tipset er å følge oppskrift og bruke riktig mengde ost i forhold til egg! 😁 Men får man det til er det skikkelig digg. 

Søt fugl med fin sveis! Skal se på den i hele dag!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Beste tipset er å følge oppskrift og bruke riktig mengde ost i forhold til egg! 😁 Men får man det til er det skikkelig digg. 

Søt fugl med fin sveis! Skal se på den i hele dag!

Ahh ja det er nok lurt! 😄 Får prøve det en gang. En kompis av meg lagde det til meg for et par år siden på hytta, tror han brukte littegrann hvitløk og chilli også det ble dødsgodt! 

Så bra! Jaaa kjempesøt! :lillesky: :skya:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (12 minutter siden):

Ahh ja det er nok lurt! 😄 Får prøve det en gang. En kompis av meg lagde det til meg for et par år siden på hytta, tror han brukte littegrann hvitløk og chilli også det ble dødsgodt! 

Så bra! Jaaa kjempesøt! :lillesky: :skya:

Det er godt med hvitløk i ja. Hadde det ikke vært igjen mye fårikål fra i går så hadde jeg laget meg pasta. Kanskje i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (7 minutter siden):

Det er godt med hvitløk i ja. Hadde det ikke vært igjen mye fårikål fra i går så hadde jeg laget meg pasta. Kanskje i morgen. 

Fårikål kan være kjempegodt da! Noen år siden sist, hos mamma :hjerte: 

Her er Snowball som ble kjendis for dansingen sin :ninuskapus: Han tilhører en fuglerednings-organisasjon. Backstreet boys sangen er  hans yndlingssang :fnise:

Han har også blitt forsket på! 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (4 minutter siden):

Fårikål kan være kjempegodt da! Noen år siden sist, hos mamma :hjerte: 

Her er Snowball som ble kjendis for dansingen sin :ninuskapus: Han tilhører en fuglerednings-organisasjon. Backstreet boys sangen er  hans yndlingssang :fnise:

Han har også blitt forsket på! 😅

Kommer ikke opp video/bilde... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Kommer ikke opp video/bilde... 

Så rart, jeg ser de! Postet to videoer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Daryl Dixon skrev (26 minutter siden):

Er som å se meg danse det der.

Du har bra rytme og mange mooooves da! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så urolig innvendig så nå må Jeg prøve vektdyna. Se om det hjelper. Om det bare fantes en vektdyne til hodet som holdt tankene nede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Prøv :jepp: Hvis jeg hadde hatt badekar så tror jeg at et varmt bad hadde hjulpet meg mange ganger, kanskje det kan hjelpe også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (15 minutter siden):

:klem: Prøv :jepp: Hvis jeg hadde hatt badekar så tror jeg at et varmt bad hadde hjulpet meg mange ganger, kanskje det kan hjelpe også?

Bare frister ikke å kle av seg når jeg har fått på meg varmt tøy. 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...