Daryl Dixon Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #2481 Del Skrevet 1. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Awwww!!! Høres helt uimotståelig ut! 😍 Ja! Han er det. Må begrave ansiktet mitt i pelsen ofte. Det er farlig, men jeg gjør det lell... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. desember 2021 #2482 Del Skrevet 1. desember 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Når jeg mister sterke medisiner og ikke finner de igjen så synes jeg det er så kjett. Og redd katten kan gnafse de i det. Heldigvis ikke ofte det skjer at jeg ikke finner de igjen da. Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. desember 2021 #2483 Del Skrevet 1. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ja! Han er det. Må begrave ansiktet mitt i pelsen ofte. Det er farlig, men jeg gjør det lell... Litt sjanser må man ta her i livet! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #2484 Del Skrevet 1. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Litt sjanser må man ta her i livet! Absolutt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #2485 Del Skrevet 1. desember 2021 Det dukket opp et minne, Alf! Jeg så aldri på det, fordi han er skummel.. men kom plutselig på han.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. desember 2021 #2486 Del Skrevet 1. desember 2021 (endret) Jeg kan ikke se gifen? Men husker godt Alf! var artig han Endret 1. desember 2021 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #2487 Del Skrevet 1. desember 2021 Ser gifen bare låser seg... Ny da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. desember 2021 #2488 Del Skrevet 1. desember 2021 Der er han ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #2489 Del Skrevet 1. desember 2021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #2490 Del Skrevet 1. desember 2021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 1. desember 2021 #2491 Del Skrevet 1. desember 2021 Tror jeg er Homer også 😅 Heldig som har en fin pus Daryl Rumle må se å få seg en ny en snart tror jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 1. desember 2021 #2492 Del Skrevet 1. desember 2021 Og Alf ja ❤️ Var glad i han en gang i tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #2493 Del Skrevet 1. desember 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Og Alf ja ❤️ Var glad i han en gang i tiden! Jeg var redd han. Han ser jo så freaky ut.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #2494 Del Skrevet 1. desember 2021 Jeg synes denne i grunn er fin, litt trist forde jeg synes synd på han som venter... men det treeege kysset på slutten er litt kleint. Men uansett, 50 år! Whoohoo! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. desember 2021 #2495 Del Skrevet 2. desember 2021 Daryl Dixon skrev (10 timer siden): Jeg var redd han. Han ser jo så freaky ut.. Du var jo mye yngre en meg da så kan forstå det! Daryl Dixon skrev (10 timer siden): Jeg synes denne i grunn er fin, litt trist forde jeg synes synd på han som venter... men det treeege kysset på slutten er litt kleint. Men uansett, 50 år! Whoohoo! Håper ting fortsetter å bedre seg! Veldig enig i fin, trist og noe kleint kyss 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 2. desember 2021 Forfatter #2496 Del Skrevet 2. desember 2021 Kvalm og dårlig humør i dag. Passer dårlig for jeg har time i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. desember 2021 #2497 Del Skrevet 2. desember 2021 Daryl Dixon skrev (29 minutter siden): Kvalm og dårlig humør i dag. Passer dårlig for jeg har time i dag. Typisk Kanskje det hjelper å si det akkurat som det er når timen begynner? Er sikkert greit å informere om uansett. Jeg har gruet meg masse og ikke fått sove før tlftimen med legen min i dag. Det gikk heldigvis litt bedre enn jeg fryktet, men får ikke helt vekk angsten som alltid blir verre av lite søvn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 2. desember 2021 Forfatter #2498 Del Skrevet 2. desember 2021 Frøkensina skrev (2 minutter siden): Typisk Kanskje det hjelper å si det akkurat som det er når timen begynner? Er sikkert greit å informere om uansett. Jeg har gruet meg masse og ikke fått sove før tlftimen med legen min i dag. Det gikk heldigvis litt bedre enn jeg fryktet, men får ikke helt vekk angsten som alltid blir verre av lite søvn. Ja, det er greit å informere om det, og er sikkert fordi man er litt spent.. Får du slappet av nå da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. desember 2021 #2499 Del Skrevet 2. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ja, det er greit å informere om det, og er sikkert fordi man er litt spent.. Får du slappet av nå da? Måtte ty til medisin/beroligende fordi jeg har enda en vanskelig sak jeg er redd for i dag og klarer ikke tenke klart ellers. Dessverre virker den bare en stund og jeg kan ikke ta hver gang jeg har behov.. 😅 Men burde glede meg over at den virker litt nå da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. desember 2021 #2500 Del Skrevet 2. desember 2021 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Ja, det er greit å informere om det, og er sikkert fordi man er litt spent.. Får du slappet av nå da? Det er lov å utsette ting iblant hvis dagen din er for vanskelig. Men noen ganger er det også verdt å tvinge seg til det til tross for ubehaget, du får se hva som er best for deg i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå