Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (1 minutt siden):

Awwww!!! Høres helt uimotståelig ut! 😍 :fnise:

Ja! Han er det. Må begrave ansiktet mitt i pelsen ofte. Det er farlig, men jeg gjør det lell...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Når jeg mister sterke medisiner og ikke finner de igjen så synes jeg det er så kjett. Og redd katten kan gnafse de i det. Heldigvis ikke ofte det skjer at jeg ikke finner de igjen da. 

Helt enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Ja! Han er det. Må begrave ansiktet mitt i pelsen ofte. Det er farlig, men jeg gjør det lell...

Litt sjanser må man ta her i livet! :Nikke:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dukket opp et minne, Alf! Jeg så aldri på det, fordi han er skummel.. men kom plutselig på han....

tumblr_phfhaelxzU1vjonbto1_540.gif.9e6059e1664ac2912391eccc536e78cd.gif

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Tror jeg er Homer også 😅 Heldig som har en fin pus Daryl :jepp: Rumle må se å få seg en ny en snart tror jeg :ler: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (1 minutt siden):

Og Alf ja ❤️ Var glad i han en gang i tiden! 

Jeg var redd han. Han ser jo så freaky ut..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes denne i grunn er fin, litt trist forde jeg synes synd på han som venter... men det treeege kysset på slutten er litt kleint. 

Men uansett, 50 år! Whoohoo!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (10 timer siden):

Jeg var redd han. Han ser jo så freaky ut..

:fnise: Du var jo mye yngre en meg da så kan forstå det! 

Daryl Dixon skrev (10 timer siden):

Jeg synes denne i grunn er fin, litt trist forde jeg synes synd på han som venter... men det treeege kysset på slutten er litt kleint. 

Men uansett, 50 år! Whoohoo!

:nordvesta:  Håper ting fortsetter å bedre seg! Veldig enig i fin, trist og noe kleint kyss :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Daryl Dixon skrev (29 minutter siden):

Kvalm og dårlig humør i dag. Passer dårlig for jeg har time i dag. 

Typisk :klemmer: Kanskje det hjelper å si det akkurat som det er når timen begynner? Er sikkert greit å informere om uansett. 
Jeg har gruet meg masse og ikke fått sove før tlftimen med legen min i dag. Det gikk heldigvis litt bedre enn jeg fryktet, men får ikke helt vekk angsten som alltid blir verre av lite søvn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (2 minutter siden):

Typisk :klemmer: Kanskje det hjelper å si det akkurat som det er når timen begynner? Er sikkert greit å informere om uansett. 
Jeg har gruet meg masse og ikke fått sove før tlftimen med legen min i dag. Det gikk heldigvis litt bedre enn jeg fryktet, men får ikke helt vekk angsten som alltid blir verre av lite søvn.

Ja, det er greit å informere om det, og er sikkert fordi man er litt spent.. Får du slappet av nå da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Ja, det er greit å informere om det, og er sikkert fordi man er litt spent.. Får du slappet av nå da?

Måtte ty til medisin/beroligende fordi jeg har enda en vanskelig sak jeg er redd for i dag og klarer ikke tenke klart ellers. Dessverre virker den bare en stund og jeg kan ikke ta hver gang jeg har behov.. 😅 Men burde glede meg over at den virker litt nå da :jepp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

Det er lov å utsette ting iblant hvis dagen din er for vanskelig. Men noen ganger er det også verdt å tvinge seg til det til tross for ubehaget, du får se hva som er best for deg i dag :hjerte: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...