Frøkensina Skrevet 30. november 2021 #2461 Del Skrevet 30. november 2021 Daryl Dixon skrev (8 minutter siden): Taco! Du finner så mange fine sånne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. november 2021 Forfatter #2462 Del Skrevet 30. november 2021 Frøkensina skrev (16 minutter siden): Taco! Du finner så mange fine sånne Jeg synes memes er morsomme så ser mye på det, og da dukker det ofte opp litt sånne søte og. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 30. november 2021 #2463 Del Skrevet 30. november 2021 Daryl Dixon skrev (6 minutter siden): Jeg synes memes er morsomme så ser mye på det, og da dukker det ofte opp litt sånne søte og. Liker at du deler de, alle typer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. november 2021 Forfatter #2464 Del Skrevet 30. november 2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 30. november 2021 #2465 Del Skrevet 30. november 2021 Awww! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. desember 2021 #2466 Del Skrevet 1. desember 2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #2467 Del Skrevet 1. desember 2021 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. desember 2021 #2468 Del Skrevet 1. desember 2021 Whoa, for en energi! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. desember 2021 #2469 Del Skrevet 1. desember 2021 Nå er jeg akkurat ferdig å leite etter tabletter på gulvet, igjen! Det ble støvsuging denne gang også, ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #2470 Del Skrevet 1. desember 2021 Den er enten manisk, har fått for mye kaffe eller er et barn rett før julegaveåpning på julekvelden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #2471 Del Skrevet 1. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Nå er jeg akkurat ferdig å leite etter tabletter på gulvet, igjen! Det ble støvsuging denne gang også, ja Gulvet er en magnet for tabletter! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. desember 2021 #2472 Del Skrevet 1. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Den er enten manisk, har fått for mye kaffe eller er et barn rett før julegaveåpning på julekvelden. Haha, ja- eller meg når jeg får besøk i hagen av en nabokatt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. desember 2021 #2473 Del Skrevet 1. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Gulvet er en magnet for tabletter! Herregud ja! Og jeg er så nervøs for at jeg ikke har fått opp alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #2474 Del Skrevet 1. desember 2021 Rumle skrev (2 minutter siden): Haha, ja- eller meg når jeg får besøk i hagen av en nabokatt Ser for meg den går langs vegen og du står i hagen og hopper for å få den til å komme til deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #2475 Del Skrevet 1. desember 2021 Rumle skrev (2 minutter siden): Herregud ja! Og jeg er så nervøs for at jeg ikke har fått opp alle! Er det noen som kan plukke de opp og ta de? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. desember 2021 #2476 Del Skrevet 1. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ser for meg den går langs vegen og du står i hagen og hopper for å få den til å komme til deg. Jaaa! Akkurat det som skjer! 😅 *helt vanlig huskatt tusler forbi* Meg; 😍😍😍 omg for en fantastisk nydelig puuuuusekatt du er da, så fiiiiine hvite labber du har, neiiiii så søt du er! +++ Katt; *meget skeptisk blikk* 🧐 Og sånn går dagene her 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. desember 2021 #2477 Del Skrevet 1. desember 2021 (endret) Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Er det noen som kan plukke de opp og ta de? Jeg plukker de opp selv, men må jo finne de, "føler" jeg mistet fem, men fant bare 3. Derfor støvsuget jeg godt etterpå. Forstår ikke hvor de blir av Mulig jeg bare mistet 3, jeg vet ikke! Endret 1. desember 2021 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #2478 Del Skrevet 1. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Jaaa! Akkurat det som skjer! 😅 *helt vanlig huskatt tusler forbi* Meg; 😍😍😍 omg for en fantastisk nydelig puuuuusekatt du er da, så fiiiiine hvite labber du har, neiiiii så søt du er! +++ Katt; *meget skeptisk blikk* 🧐 Og sånn går dagene her Men det er så fiiiint med hvite labber! Min har hvite vanter forran og knestrømper bak. Av og til når han ligger så må jeg ned og ta på labben. Der er labben din, og der er labben din! Han: Jeg vet godt det er labben min og hvor den er! Jeg hadde akkurat vasket meg, og du ødela alt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. desember 2021 #2479 Del Skrevet 1. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Men det er så fiiiint med hvite labber! Min har hvite vanter forran og knestrømper bak. Av og til når han ligger så må jeg ned og ta på labben. Der er labben din, og der er labben din! Han: Jeg vet godt det er labben min og hvor den er! Jeg hadde akkurat vasket meg, og du ødela alt! Awwww!!! Høres helt uimotståelig ut! 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #2480 Del Skrevet 1. desember 2021 Rumle skrev (2 minutter siden): Jeg plukker de opp selv, men må jo finne de, "føler" jeg mistet fem, men fant bare 3. Derfor støvsuget jeg godt etterpå. Forstår ikke hvor de blir av Mulig jeg bare mistet 3, jeg vet ikke! Når jeg mister sterke medisiner og ikke finner de igjen så synes jeg det er så kjett. Og redd katten kan gnafse de i det. Heldigvis ikke ofte det skjer at jeg ikke finner de igjen da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå