Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (Akkurat nå):

Det vil jeg tro! 

:ler:

Du, har du funnet en ny, bra serie?

Nei, så en animasjonsfilm i stede jeg. Ser du noe bra for tiden? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Nei, så en animasjonsfilm i stede jeg. Ser du noe bra for tiden? 

Åja. Nei, finner ikke noe jeg vil se. Siste jeg prøvde var første episode i tredje sesong av The Sinner, men jeg er bare ikke i humør til sånt, så får bare vente, med den også! :ler: Ser Succsession, men de ligger jo bare ut en skarve episode i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Åja. Nei, finner ikke noe jeg vil se. Siste jeg prøvde var første episode i tredje sesong av The Sinner, men jeg er bare ikke i humør til sånt, så får bare vente, med den også! :ler: Ser Succsession, men de ligger jo bare ut en skarve episode i uken.

Sesong 2 av sinner var jo mer effektivt enn sovetabletter da... så at det var en sesong til, tenkte bare zzzzzzzz...

Jeg ser på Chicago med og fire da, men det er det og pause. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Sesong 2 av sinner var jo mer effektivt enn sovetabletter da... så at det var en sesong til, tenkte bare zzzzzzzz...

Jeg ser på Chicago med og fire da, men det er det og pause. 

Haha, den var skuffende dårlig, ja! Men, jeg tenkte at siden første sesong var ganske bra, så er det jo i alle fall en sjanse for at denne kan være ok ..

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Enig. Er kjedelig å gå å glede seg til en sesong som viser seg å være dårlig.. 

Mhm, akkurat som med True detective! Gud den andresesongen var ILLE! :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (34 minutter siden):

Nå prøver jeg meg på Gym på NRK! 🤞

Gym? Hva er det? Altså ikke faget, men programmet. 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (10 minutter siden):

Gym? Hva er det? Altså ikke faget, men programmet. 🤣

Det er kjendiser som konkurrerer i gym! :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Det er kjendiser som konkurrerer i gym! :fnise:

Det kan jo faktisk være gøy!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg bake litt. Jeg var våken klokken 6, prøvde å ligge litt lenger, men da fikk jeg vondt i hodet. Skal på julebord i dag, bare kjente folk, alle vaksinerte. Det er synd det er økende smitte igjen nå mot jul, IGJEN! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

I dag skal jeg bake litt. Jeg var våken klokken 6, prøvde å ligge litt lenger, men da fikk jeg vondt i hodet. Skal på julebord i dag, bare kjente folk, alle vaksinerte. Det er synd det er økende smitte igjen nå mot jul, IGJEN! 

Haha, nesten min dag det :ler: Jeg dropper julebordet da. Hadde det blitt holdt på jobb, hadde det vært en ting, men når det blir holdt på restaurant, så blir det for skummelt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (12 minutter siden):

Haha, nesten min dag det :ler: Jeg dropper julebordet da. Hadde det blitt holdt på jobb, hadde det vært en ting, men når det blir holdt på restaurant, så blir det for skummelt.

Enig. Vi skal være i privatbolig, hadde ikke orket å dra ut på resturant nå, med både smitte og så mye festsulta folk. Jeg er jo ikke redd for meg selv, men vil ikke bære med meg noe, eller at mine kjente skal smittes. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

Enig. Vi skal være i privatbolig, hadde ikke orket å dra ut på resturant nå, med både smitte og så mye festsulta folk. Jeg er jo ikke redd for meg selv, men vil ikke bære med meg noe, eller at mine kjente skal smittes. 

Ja er jo akkurat det. Folk oppfører seg som de aldri har festet før, og tar det helt ut. Bryr seg ikke om munnbind og holde avstand når de skal klemme på hele verden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (2 timer siden):

Ja er jo akkurat det. Folk oppfører seg som de aldri har festet før, og tar det helt ut. Bryr seg ikke om munnbind og holde avstand når de skal klemme på hele verden.

Og det er influensa, RS, forkjølelse og som herjer. Snart Noro virus og sikkert. Høres ut som om jeg synes det er farlig å gå ut blandt folk generelt. Hvorfor more seg ute når man kan mure seg inne...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hengt opp litt lys inne, sitter nå på kontoret og stirrer i en vegg, og mobilen. Ble akutt slapp, føles som en ballong som har ligget litt lenge og blitt litt slapp i strikken. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (2 timer siden):

Ha det gøy på fest! :vinke:

Fest ble det ikke akkurat, vi er alt hjemme. :ler: Var mye slitne folk gitt, ikke ofte jeg er den mest opplagte. De med barn i skole og barnehage og selv er i jobb som preges av corona er nok litt vel tøyd nå. 

Rumle skrev (5 timer siden):

Håper det blir et fint og hyggelig julebord for dere :jepp:

Er det julekaker du har bakt?

Hyggelig og kort, helt ypperlig i grunn. Jeg koste meg da. :jepp:

Bakte ikke julekaker, men en iskake og kanelboller i dag. Med hjelp av han Ken så blir deigen så fin å jobbe med, luftig og fin, men fant ut at ovnen min har begynt å steke litt ujevnt..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...