Daryl Dixon Skrevet 23. november 2021 Forfatter #2301 Del Skrevet 23. november 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Nei, har ikke det Rugsprø er kjempegode, synes jeg. Spesielt med Jarlsberg Du har sikkert rett, det må jeg prøve. Er så dårlig på pålegg... Jarlsberg er jo kjempe godt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. november 2021 #2302 Del Skrevet 23. november 2021 Har dere smakt disse? https://rorosbakern.no/produkter/roros-knekks/ de kjøper jeg innimellom, veldig gode, mye smak i de. Men, viktig å oppbevare de i noe lufttett, ellers mister de litt av sprøheten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. november 2021 Forfatter #2303 Del Skrevet 23. november 2021 Rumle skrev (4 minutter siden): Har dere smakt disse? https://rorosbakern.no/produkter/roros-knekks/ de kjøper jeg innimellom, veldig gode, mye smak i de. Men, viktig å oppbevare de i noe lufttett, ellers mister de litt av sprøheten. Ja, de der er kjempe gode! Enig i at de fort kan bli litt myke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. november 2021 Forfatter #2304 Del Skrevet 23. november 2021 Jeg ser på Black swan. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. november 2021 #2305 Del Skrevet 23. november 2021 Rumle skrev (8 minutter siden): Har dere smakt disse? https://rorosbakern.no/produkter/roros-knekks/ de kjøper jeg innimellom, veldig gode, mye smak i de. Men, viktig å oppbevare de i noe lufttett, ellers mister de litt av sprøheten. De har jeg ikke sett/smakt. Får prøve en gang om jeg finner de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. november 2021 Forfatter #2306 Del Skrevet 23. november 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): De har jeg ikke sett/smakt. Får prøve en gang om jeg finner de Kjøpte de på mathallen med litt div ost og spekemat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. november 2021 #2307 Del Skrevet 23. november 2021 Daryl Dixon skrev (14 minutter siden): Den var søt, tror det var noe sirup i den, og litt kornete, men lett å bite i. Smuldret i munnen. Det var ikke Digestives? Men de finnes jo her nå da Eller sånne skotske kjeks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. november 2021 #2308 Del Skrevet 23. november 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Kjøpte de på mathallen med litt div ost og spekemat. Jeg skal dra på mathallen hvis de tar inn italienske sitronkjeks og ferskskåret kalkunpålegg Savner det fra Italia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. november 2021 #2309 Del Skrevet 23. november 2021 Ekte kalkun, ikke sånt lureri som de har blandet inn andre greier i og selger i plast på butikken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. november 2021 Forfatter #2310 Del Skrevet 23. november 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Det var ikke Digestives? Men de finnes jo her nå da Eller sånne skotske kjeks? Var ikke digestive, de kjøper jeg nå. Vet ikke hvilket land de kom fra. Husker bare smaken og at pakken var grønn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. november 2021 #2311 Del Skrevet 23. november 2021 Nå har jeg endelig somlet meg til å få laget en pizza, i ovnen nå 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. november 2021 Forfatter #2312 Del Skrevet 23. november 2021 Rumle skrev (4 minutter siden): Nå har jeg endelig somlet meg til å få laget en pizza, i ovnen nå Høres godt ut. Vurderer å koke et egg jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. november 2021 #2313 Del Skrevet 23. november 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Høres godt ut. Vurderer å koke et egg jeg. Det synes jeg du skal gjøre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. november 2021 #2314 Del Skrevet 23. november 2021 Sliter du med apetitten for tiden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. november 2021 Forfatter #2315 Del Skrevet 23. november 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Sliter du med apetitten for tiden? Egentlig ikke. Har lyst på alt egentlig, men kan ikke momse for mye, er jo snart jul. Da kan jeg momse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. november 2021 #2316 Del Skrevet 23. november 2021 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Egentlig ikke. Har lyst på alt egentlig, men kan ikke momse for mye, er jo snart jul. Da kan jeg momse. Sant det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. november 2021 Forfatter #2317 Del Skrevet 23. november 2021 Rumle skrev (5 minutter siden): Sant det Hva har du på pizzaen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. november 2021 #2318 Del Skrevet 23. november 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Hva har du på pizzaen? Bare karbonadedeig, løk og paprika. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. november 2021 Forfatter #2319 Del Skrevet 23. november 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Bare karbonadedeig, løk og paprika. Det er ikke bare bare. Det er bra det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. november 2021 #2320 Del Skrevet 23. november 2021 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Det er ikke bare bare. Det er bra det! Ja, det er det 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå