Daryl Dixon Skrevet 20. november 2021 Forfatter #2161 Del Skrevet 20. november 2021 I natt drømte jeg at jeg jobbet i begravelsesbyrå. Men den jeg skulle begrave var meg selv, og ingen kom i begravelsen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. november 2021 #2162 Del Skrevet 20. november 2021 Daryl Dixon skrev (3 timer siden): I natt drømte jeg at jeg jobbet i begravelsesbyrå. Men den jeg skulle begrave var meg selv, og ingen kom i begravelsen. For en drøm! 😳 Jeg drømte her hin dagen at jeg jobbet i en dagligvarebutikk, men jeg hadde glemt hvordan jeg brukte kassaapperatet, og jeg var så flau og fortvilet over det at jeg hele drømmen sto bak hyllene i butikken og gjemte meg mens folk leitet og ropte og køene ble lengre og lengre .. Enda godt vi slipper å ha drømmene analysert hæ? 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. november 2021 Forfatter #2163 Del Skrevet 20. november 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): For en drøm! 😳 Jeg drømte her hin dagen at jeg jobbet i en dagligvarebutikk, men jeg hadde glemt hvordan jeg brukte kassaapperatet, og jeg var så flau og fortvilet over det at jeg hele drømmen sto bak hyllene i butikken og gjemte meg mens folk leitet og ropte og køene ble lengre og lengre .. Enda godt vi slipper å ha drømmene analysert hæ? 😅 😂 Så stressende. Har du jobber i butikk noen gang ell siden du drømte det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. november 2021 #2164 Del Skrevet 20. november 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): 😂 Så stressende. Har du jobber i butikk noen gang ell siden du drømte det? Egentlig ikke, jobbet litt i butikk som tenåring, men, har ikke spesielt mye erfaring med å slå inn i kasse, må ha vært det som kom til overflaten igjen da kanskje? Hvem vet hvordan de underlige hjernene våre fungerer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. november 2021 Forfatter #2165 Del Skrevet 20. november 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Egentlig ikke, jobbet litt i butikk som tenåring, men, har ikke spesielt mye erfaring med å slå inn i kasse, må ha vært det som kom til overflaten igjen da kanskje? Hvem vet hvordan de underlige hjernene våre fungerer? Ja, det er sant. Hjernen lever sitt eget liv. 🤣 Hvertfall min. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. november 2021 Forfatter #2166 Del Skrevet 20. november 2021 Jeg må innrømme at jeg er nå skikkelig "neseforkjølet". Nyser og snufser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. november 2021 #2167 Del Skrevet 20. november 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ja, det er sant. Hjernen lever sitt eget liv. 🤣 Hvertfall min. Mhm min og 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. november 2021 #2168 Del Skrevet 20. november 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Jeg må innrømme at jeg er nå skikkelig "neseforkjølet". Nyser og snufser. Argh så kjedelig, håper det bedrer seg snart 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. november 2021 Forfatter #2169 Del Skrevet 20. november 2021 Rumle skrev (4 minutter siden): Argh så kjedelig, håper det bedrer seg snart Gjør nok det. Hver gang vi ble forkjølet som barn pleide pappa å si at sånn går det når man løper med rompa bar. Og det har jeg altså ikke gjort! Rumle skrev (5 minutter siden): Mhm min og 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. november 2021 #2170 Del Skrevet 20. november 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Gjør nok det. Hver gang vi ble forkjølet som barn pleide pappa å si at sånn går det når man løper med rompa bar. Og det har jeg altså ikke gjort! Haha sånn er det! Hjernen ligner faktisk litt på E.T der 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. november 2021 #2171 Del Skrevet 20. november 2021 Eller er det bare i mitt hode det ligner? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. november 2021 #2172 Del Skrevet 20. november 2021 Daryl Dixon skrev (36 minutter siden): Gjør nok det. Hver gang vi ble forkjølet som barn pleide pappa å si at sånn går det når man løper med rompa bar. Og det har jeg altså ikke gjort! God bedring! Det fikk jeg alltid høre at jeg gjorde/ gjør @RumleDet ligner på ET ja 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. november 2021 #2173 Del Skrevet 20. november 2021 Sola de skrev (5 minutter siden): God bedring! Det fikk jeg alltid høre at jeg gjorde/ gjør @RumleDet ligner på ET ja Ja!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. november 2021 Forfatter #2174 Del Skrevet 20. november 2021 Sola de skrev (26 minutter siden): God bedring! Det fikk jeg alltid høre at jeg gjorde/ gjør @RumleDet ligner på ET ja Takk. Rumle skrev (1 time siden): Eller er det bare i mitt hode det ligner? Det ligner! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. november 2021 Forfatter #2175 Del Skrevet 20. november 2021 Jeg skal egentlig på julebord neste lørdag. Et privat. Det hadde jeg glemt. Det er jo bare venner der, men fikk alikevel en liten grueklump i magen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. november 2021 Forfatter #2176 Del Skrevet 20. november 2021 Jeg skal hente min pakke med to bocachi bøtter og frø på mandag. Men vet ikke om jeg skal ta det i bruk enda. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. november 2021 Forfatter #2177 Del Skrevet 20. november 2021 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 20. november 2021 #2178 Del Skrevet 20. november 2021 Er du dett i desa? Håper det er en sånn rask forkjølelse! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. november 2021 Forfatter #2179 Del Skrevet 20. november 2021 Frøkensina skrev (24 minutter siden): Er du dett i desa? Håper det er en sånn rask forkjølelse! Det håber jeg og. Hyggelig å se deg miss Sina håper du har det bra. ❤ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 20. november 2021 #2180 Del Skrevet 20. november 2021 (endret) Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Det håber jeg og. Hyggelig å se deg miss Sina håper du har det bra. ❤ Uffa Håper du har nok otrivin, kleenex og at SB ordner deg te med sitron og honning Går bra nå (litt sprø en stund 🤪) håper det går bra med deg ellers ❤️ Endret 20. november 2021 av Frøkensina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå