Daryl Dixon Skrevet 19. november 2021 Forfatter #2141 Del Skrevet 19. november 2021 Fikk tlf, ringen er kommet tilrette!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. november 2021 #2142 Del Skrevet 19. november 2021 Daryl Dixon skrev (58 minutter siden): Fikk tlf, ringen er kommet tilrette!! Å! Så bra! Hvor var den hen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 19. november 2021 #2143 Del Skrevet 19. november 2021 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Fikk tlf, ringen er kommet tilrette!! Åh, det må ha vært en lettelse! 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. november 2021 #2144 Del Skrevet 19. november 2021 Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Fikk tlf, ringen er kommet tilrette!! Så bra! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. november 2021 #2145 Del Skrevet 19. november 2021 Nå har de gode appelsinene kommet! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. november 2021 Forfatter #2146 Del Skrevet 19. november 2021 Rumle skrev (23 minutter siden): Nå har de gode appelsinene kommet! Er de? Trodde det var klementiner som var på topp nå jeg. Anki- skrev (2 timer siden): Åh, det må ha vært en lettelse! 😄 Ja, det var godt! Sola de skrev (2 timer siden): Å! Så bra! Hvor var den hen? Den lå på legekontoret! Ligget der siden mandag! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. november 2021 #2147 Del Skrevet 19. november 2021 Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Er de? Trodde det var klementiner som var på topp nå jeg. --- Begge deler! Men, siden jeg har spist gode klementiner i en uke allerede er det litt gammelt nytt i mitt hode 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. november 2021 Forfatter #2148 Del Skrevet 19. november 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Begge deler! Men, siden jeg har spist gode klementiner i en uke allerede er det litt gammelt nytt i mitt hode Godt med litt sitrus variasjon. Er glad i både appelsin og klementin så kanskje handle begge deler snart. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. november 2021 #2149 Del Skrevet 19. november 2021 Daryl Dixon skrev (41 minutter siden): Er de? Trodde det var klementiner som var på topp nå jeg. Ja, det var godt! Den lå på legekontoret! Ligget der siden mandag! Så bra! Og at de visste den var din! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. november 2021 Forfatter #2150 Del Skrevet 19. november 2021 Sola de skrev (12 minutter siden): Så bra! Og at de visste den var din! Eller så tenkte de at det var en herrering med et annet herrenavn, og bare ringte alle homoer i registeret. 🤣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. november 2021 Forfatter #2151 Del Skrevet 19. november 2021 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. november 2021 Forfatter #2152 Del Skrevet 19. november 2021 Bålpanna veltet, snøskoffen blåste avgårde, strømmen gikk.. Det ulte i pipa og knaket i taket. Skikkelig vindkast. Ikke så lenge siden jeg våknet av at strømmen gikk, dvs våknet av at det var blitt stille, vifta gikk ikke. Men men, det er lys nå hverfall. Mest fornøyd med å få igjen ringen, den fikk jeg igjen i et urinprøveglass.. fancy smykkeskrin det. Levert av legen selv, service må jeg si. Og jeg har fått både klementiner og appelsiner! 🍊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. november 2021 #2153 Del Skrevet 19. november 2021 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Bålpanna veltet, snøskoffen blåste avgårde, strømmen gikk.. Det ulte i pipa og knaket i taket. Skikkelig vindkast. Ikke så lenge siden jeg våknet av at strømmen gikk, dvs våknet av at det var blitt stille, vifta gikk ikke. Men men, det er lys nå hverfall. Mest fornøyd med å få igjen ringen, den fikk jeg igjen i et urinprøveglass.. fancy smykkeskrin det. Levert av legen selv, service må jeg si. Og jeg har fått både klementiner og appelsiner! 🍊 For en service! Stormer det hos dere? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. november 2021 Forfatter #2154 Del Skrevet 19. november 2021 Rumle skrev (4 minutter siden): For en service! Stormer det hos dere? Ja, det var det, hadde tenkt å hente selv, men sekretæren sa han kom innom etter kontortiden. Var storm, er mildere vind her nå heldigvis. Er vel mildt i forhold til hva det er andre steder. Så klipp på vg at et tak føk avgårde. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. november 2021 #2155 Del Skrevet 19. november 2021 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Ja, det var det, hadde tenkt å hente selv, men sekretæren sa han kom innom etter kontortiden. Var storm, er mildere vind her nå heldigvis. Er vel mildt i forhold til hva det er andre steder. Så klipp på vg at et tak føk avgårde. Jøss, håper det går bra med hagen Snill lege! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. november 2021 #2156 Del Skrevet 19. november 2021 Fikk du sett The Starling forresten? Mener jeg leste at du skulle se den? Har på listen min selv også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. november 2021 Forfatter #2157 Del Skrevet 19. november 2021 Rumle skrev (11 minutter siden): Fikk du sett The Starling forresten? Mener jeg leste at du skulle se den? Har på listen min selv også Ja, jeg så den. Og jeg syntes den var fin, rørende. Jeg snufset litt og lo litt. Rumle skrev (14 minutter siden): Jøss, håper det går bra med hagen Snill lege! Han er kjempe grei, kunne ikke vært mer heldig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. november 2021 #2158 Del Skrevet 19. november 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Ja, jeg så den. Og jeg syntes den var fin, rørende. Jeg snufset litt og lo litt. Han er kjempe grei, kunne ikke vært mer heldig. Ja? Da må jeg få sett den Det har så mye å si å ha en grei lege! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. november 2021 Forfatter #2159 Del Skrevet 19. november 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Ja? Da må jeg få sett den Det har så mye å si å ha en grei lege! Ja, se den. Ikke ofte jeg klarer å følge med på filmer uten pause, men denne fenget meg. Liker hun som spiller, synes hun er så god. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. november 2021 #2160 Del Skrevet 19. november 2021 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Ja, se den. Ikke ofte jeg klarer å følge med på filmer uten pause, men denne fenget meg. Liker hun som spiller, synes hun er så god. Det skal jeg. Ja, hun er bra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå