Anki-2.0 Skrevet 31. januar #21381 Del Skrevet 31. januar Daryl Dixon skrev (2 timer siden): God helg alle sammen!! God helg, alle sammen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. januar #21382 Del Skrevet 31. januar Rainstorm2.0 skrev (3 timer siden): Jeg oppdaget det, da jeg var ute med bilen og det var så mye trafikk. Slitsom dag, så glad jeg får en faktisk lørdag i morgen også. Ser den, fint at det går den veien i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. februar Forfatter #21383 Del Skrevet 1. februar Februar! Litt godt å bla om på kalenderen. Hvordan har deres januar vært? Og hvordan er ståa med folk? Kaldt og fint vær her i dag. Vært litt ute, men må være i aktivitet. Ingen store planer for helgen, litt husarbeid for å ha det litt lettvint til uka som kommer. Skal bytte batteri i pacemakeren til uka, da var det greit å unngå store bevegelser med den ene armen. Ellers er det vel noe vinterferie snart, hører jeg rykter om. Noen med planer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. februar #21384 Del Skrevet 1. februar Daryl Dixon skrev (1 time siden): Februar! Litt godt å bla om på kalenderen. Hvordan har deres januar vært? Og hvordan er ståa med folk? Kaldt og fint vær her i dag. Vært litt ute, men må være i aktivitet. Ingen store planer for helgen, litt husarbeid for å ha det litt lettvint til uka som kommer. Skal bytte batteri i pacemakeren til uka, da var det greit å unngå store bevegelser med den ene armen. Ellers er det vel noe vinterferie snart, hører jeg rykter om. Noen med planer? Januar har vært lang og ganske tung her, men har virkelig merket i den siste tiden at det blir lysere på ettermiddagen, det hjelper på. Fint å være over i februar Hvordan har din januar vært? Har du fremdeles mye snø? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. februar Forfatter #21385 Del Skrevet 1. februar Rumle skrev (2 timer siden): Januar har vært lang og ganske tung her, men har virkelig merket i den siste tiden at det blir lysere på ettermiddagen, det hjelper på. Fint å være over i februar Hvordan har din januar vært? Har du fremdeles mye snø? Synes januar har gått ganske greit jeg. Merker også at det er blitt lysere, plutselig var det ikke bekmørkt kl 16, det var godt. Vi har fått mye snø siste dagene. Vært litt varmegrader innimellom og litt utfordrende føre, men jevnt over bra. Ser nå har de kjørt opp skiløyper på jordene her. Er du glad i å gå på ski? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. februar #21386 Del Skrevet 1. februar Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Februar! Litt godt å bla om på kalenderen. Hvordan har deres januar vært? Og hvordan er ståa med folk? Kaldt og fint vær her i dag. Vært litt ute, men må være i aktivitet. Ingen store planer for helgen, litt husarbeid for å ha det litt lettvint til uka som kommer. Skal bytte batteri i pacemakeren til uka, da var det greit å unngå store bevegelser med den ene armen. Ellers er det vel noe vinterferie snart, hører jeg rykter om. Noen med planer? Hvordan gjør de det når de skifter batteri? De rører ikke ledningene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. februar Forfatter #21387 Del Skrevet 1. februar Sola de skrev (57 minutter siden): Hvordan gjør de det når de skifter batteri? De rører ikke ledningene? De bare skifter den kladden ja, ledningene får ligge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet søndag kl 09:41 #21388 Del Skrevet søndag kl 09:41 Daryl Dixon skrev (14 timer siden): De bare skifter den kladden ja, ledningene får ligge. Lykke til Er det 10 års varighet på dem eller noe? Hvor lang tid i forveien får du vite når du må skifte? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet søndag kl 10:04 Forfatter #21389 Del Skrevet søndag kl 10:04 Sola de skrev (20 minutter siden): Lykke til Er det 10 års varighet på dem eller noe? Hvor lang tid i forveien får du vite når du må skifte? Takk. Varierer litt fra type til type og hvor mye de jobber, og de bytter i god tid. Jeg fikk vite for et år siden at de ville bytte nå, selv om det ikke var gått så lenge, men ustabilt hvor mye den jobber. Men skal være veldig enkelt da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet søndag kl 10:05 #21390 Del Skrevet søndag kl 10:05 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Takk. Varierer litt fra type til type og hvor mye de jobber, og de bytter i god tid. Jeg fikk vite for et år siden at de ville bytte nå, selv om det ikke var gått så lenge, men ustabilt hvor mye den jobber. Men skal være veldig enkelt da. Bra du får vite i god tid da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet søndag kl 10:11 Forfatter #21391 Del Skrevet søndag kl 10:11 Plutselig var det noe som beveget seg bak sofaen, var støvsugeren som plutselig endret litt på posisjon, det har den aldri gjort før sånn uten videre. Jeg var redd det var mus! Liker ikke når duppedingser plutselige lever eget liv. Google assistenten her kan og plutselige komme med noen setninger uten at den blir bedt om det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet søndag kl 14:32 #21392 Del Skrevet søndag kl 14:32 Daryl Dixon skrev (20 timer siden): Synes januar har gått ganske greit jeg. Merker også at det er blitt lysere, plutselig var det ikke bekmørkt kl 16, det var godt. Vi har fått mye snø siste dagene. Vært litt varmegrader innimellom og litt utfordrende føre, men jevnt over bra. Ser nå har de kjørt opp skiløyper på jordene her. Er du glad i å gå på ski? Var veldig glad i det som barn, har ikke stått på ski etter jeg ble voksen av en eller annen grunn. Skal dere på skitur? Daryl Dixon skrev (4 timer siden): Plutselig var det noe som beveget seg bak sofaen, var støvsugeren som plutselig endret litt på posisjon, det har den aldri gjort før sånn uten videre. Jeg var redd det var mus! Liker ikke når duppedingser plutselige lever eget liv. Google assistenten her kan og plutselige komme med noen setninger uten at den blir bedt om det. Når jeg leste første setningen her gikk tankene mine rett til sånne avisoppslag Gundis på Røa fant plutselig en 3 meter lang pytonslange bak sofaen! Godt det bare var støvsugeren! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet søndag kl 17:34 Forfatter #21393 Del Skrevet søndag kl 17:34 Rumle skrev (2 timer siden): Var veldig glad i det som barn, har ikke stått på ski etter jeg ble voksen av en eller annen grunn. Skal dere på skitur? Når jeg leste første setningen her gikk tankene mine rett til sånne avisoppslag Gundis på Røa fant plutselig en 3 meter lang pytonslange bak sofaen! Godt det bare var støvsugeren! Jeg likte bedre ski før, nå har jeg så dårlig balanse og et pysete i bakker. Og den sportyPer jeg bor med forsvinner langt forran med med et par swisj swisj swisj, så mine ski ligger urørt. Men truger er jeg glad i. Går ikke så fort i nedoverbakke. Heldigvis ingen pyton, men Gundis på Røa kunne høres ut som en passende karakter for å beskrive meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet søndag kl 21:38 #21394 Del Skrevet søndag kl 21:38 Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Jeg likte bedre ski før, nå har jeg så dårlig balanse og et pysete i bakker. Og den sportyPer jeg bor med forsvinner langt forran med med et par swisj swisj swisj, så mine ski ligger urørt. Men truger er jeg glad i. Går ikke så fort i nedoverbakke. Heldigvis ingen pyton, men Gundis på Røa kunne høres ut som en passende karakter for å beskrive meg. SportyBer, mener du vel? Jaja, laber humor, jeg vet Tror ikke jeg hadde vært særlig i balanse selv om jeg skulle prøvd meg etter så mange år Truger har jeg ikke sett en gang. Vel, kun på tv. Bra du trives med de da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet søndag kl 21:51 Forfatter #21395 Del Skrevet søndag kl 21:51 Rumle skrev (10 minutter siden): SportyBer, mener du vel? Jaja, laber humor, jeg vet Tror ikke jeg hadde vært særlig i balanse selv om jeg skulle prøvd meg etter så mange år Truger har jeg ikke sett en gang. Vel, kun på tv. Bra du trives med de da Jaja, så klart du har rett,var det jeg mente. Kunne sendt oss to ut på skitur da, se hvor langt vi kom før vi datt. Truger er god trening, kan være tungt. Men man kommer seg frem nesten over alt. Det er så fint å kunne gå i skogen hvor du ser ingen har tråkket hele vinteren, utenom dyretråkk da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet søndag kl 22:02 #21396 Del Skrevet søndag kl 22:02 Daryl Dixon skrev (9 minutter siden): Jaja, så klart du har rett,var det jeg mente. Kunne sendt oss to ut på skitur da, se hvor langt vi kom før vi datt. Truger er god trening, kan være tungt. Men man kommer seg frem nesten over alt. Det er så fint å kunne gå i skogen hvor du ser ingen har tråkket hele vinteren, utenom dyretråkk da. Det kunne blitt veldig underholdende Ser for meg at det må være ganske tungt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet tirsdag kl 07:35 Forfatter #21397 Del Skrevet tirsdag kl 07:35 God morgen. Hadde oppmøte kl 8.00. Men ikke min tur før kl 13. 4,5 deilige timer å slå i hjel. Venter på å bli klargjort, men ingen hast. Jeg har god tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet tirsdag kl 15:38 #21398 Del Skrevet tirsdag kl 15:38 Daryl Dixon skrev (8 timer siden): God morgen. Hadde oppmøte kl 8.00. Men ikke min tur før kl 13. 4,5 deilige timer å slå i hjel. Venter på å bli klargjort, men ingen hast. Jeg har god tid. Håper alt har gått bra i dag ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet tirsdag kl 16:35 Forfatter #21399 Del Skrevet tirsdag kl 16:35 Rumle skrev (56 minutter siden): Håper alt har gått bra i dag ❤ Takk, det gikk bra. Jeg er hjemme med armen i fatle. Heldigvis er jeg høyrehendt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet tirsdag kl 18:18 #21400 Del Skrevet tirsdag kl 18:18 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Takk, det gikk bra. Jeg er hjemme med armen i fatle. Heldigvis er jeg høyrehendt! Bra, du må ta det med ro nå da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå