Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Godt å høre! Håper de tar godt vare på deg og at du ikke har for mye vondt. 

Har litt vondt, men får litt piller så det går bra. :)

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Vi hadde reservert overmadrass som vi dro å skulle hente i går, men de lette og lette etter den på lager og butikk, men fant den ikke. Så klart litt kjett, men syntes synd på de som jobbet der. Nå har vi fått bekreftet at de har på en butikk i en annen by, som vi får hente i dag. Så får vi se da.

Å så kjedelig. Da jeg hadde psykose så hadde jeg tolket det som at det var universet som straffet meg. Hehe. Men sånn er det jo ikke. Bare uflaks. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Purple_Pixiedust skrev (4 timer siden):

Tusen takk alle sammen. :) Tror operasjonen gikk bra. De har i alle fall ikke sagt noe annet. :)

God bedring til deg videre :blomst2:

Daryl Dixon skrev (4 timer siden):

Vi hadde reservert overmadrass som vi dro å skulle hente i går, men de lette og lette etter den på lager og butikk, men fant den ikke. Så klart litt kjett, men syntes synd på de som jobbet der. Nå har vi fått bekreftet at de har på en butikk i en annen by, som vi får hente i dag. Så får vi se da.

Håper dere fikk den i dag :jepp:

Håper alle har en fin helg :blomst2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (2 timer siden):

Har litt vondt, men får litt piller så det går bra. :)

Å så kjedelig. Da jeg hadde psykose så hadde jeg tolket det som at det var universet som straffet meg. Hehe. Men sånn er det jo ikke. Bare uflaks. 

Det er bra, tærer på å ligge å ha vondt! 

Måtte smile litt av det siste der, tror jeg skjønner hva du mener! 🫣

Rumle skrev (59 minutter siden):

God bedring til deg videre :blomst2:

Håper dere fikk den i dag :jepp:

Håper alle har en fin helg :blomst2:

Jada, nå er den i hus! Så denne gangen gikk det. :nikke:

God helg, håper du har det bra! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (5 minutter siden):

Det er bra, tærer på å ligge å ha vondt! 

Måtte smile litt av det siste der, tror jeg skjønner hva du mener! 🫣

Jada, nå er den i hus! Så denne gangen gikk det. :nikke:

God helg, håper du har det bra! 

Går greit her, hva med deg? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 minutter siden):

Går greit her, hva med deg? 🙂

Går bra, rolige dager igrunn. Men det er godt det og. Nå har vi så nydelig vinter her så får bare nyte mens det varer. Fått inn 3 buketter med litt blomster for å få litt vårlig følelse. Har du fått noen spirer på amaryllis siden sist?

Har en veldig kosete katt her nå, han sikler så mye når han koser, gjorde dine katter det? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Går bra, rolige dager igrunn. Men det er godt det og. Nå har vi så nydelig vinter her så får bare nyte mens det varer. Fått inn 3 buketter med litt blomster for å få litt vårlig følelse. Har du fått noen spirer på amaryllis siden sist?

Har en veldig kosete katt her nå, han sikler så mye når han koser, gjorde dine katter det? 

Bra 😊

Så fint med mye blomster! Hvilke har du?

Nei, kun en, ser ikke ut som det kommer mer heller, veldig pussig, de må ha fått for lite hvile/kulde/mørke kanskje? :vetikke: 

Nei, det var ikke noe mine gjorde, kun når den ene hadde fått infeksjon i munnen :( Men, hos din har det alltid vært vanlig at han har gjort det, ikke sant? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (7 minutter siden):

Bra 😊

Så fint med mye blomster! Hvilke har du?

Nei, kun en, ser ikke ut som det kommer mer heller, veldig pussig, de må ha fått for lite hvile/kulde/mørke kanskje? :vetikke: 

Nei, det var ikke noe mine gjorde, kun når den ene hadde fått infeksjon i munnen :( Men, hos din har det alltid vært vanlig at han har gjort det, ikke sant? 

Det kan være, så synd da,når nan gleder seg til at de spirer.

Har litt div roser, krysantemum og noen jeg ikke vet navnet på. Blir tulipaner neste gang. Har en liten bukett med nelliker som er så fine, kjøpt før jul! De var røde, nå er de rosa da.

Katten min ser litt slagrammet ut mens han koser. 🙊 Og det samme den tiden han drev å jukket på meg! Det gjør han ikke så ofte nå da.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Det kan være, så synd da,når nan gleder seg til at de spirer.

Har litt div roser, krysantemum og noen jeg ikke vet navnet på. Blir tulipaner neste gang. Har en liten bukett med nelliker som er så fine, kjøpt før jul! De var røde, nå er de rosa da.

Katten min ser litt slagrammet ut mens han koser. 🙊 Og det samme den tiden han drev å jukket på meg! Det gjør han ikke så ofte nå da.

Så mye fint! ❤ Nelliker er både fine og holder veldig lenge i vase :jepp:

Uff :ler: Godt han har roet seg litt da!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FB_IMG_1730093233383.thumb.jpg.619ae086fafcbde4b1d258576bd8fa5a.jpg

I morgen er det 20.dag jul, og etter gammel tradisjon siste juledag. Vil tro de fleste har ryddet bort jula nå, det har jeg. Så takk for denne gang. 

FB_IMG_1736627856357.thumb.jpg.d2fd4745f04769b3e8ef8fc276ec7d33.jpg

FB_IMG_1730098023813.thumb.jpg.ec393a9725982517237811b9aacade7b.jpg

FB_IMG_1730099637987.jpg.5f28ab64d59874b44057a8d5c6096131.jpg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselige bilder 🥰 Mine foreldre pleide å beholde julen til godt ut i januar, kanskje det var 20 dags jul, det har jeg ikke tenkt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Koselige bilder 🥰 Mine foreldre pleide å beholde julen til godt ut i januar, kanskje det var 20 dags jul, det har jeg ikke tenkt på.

Det gjorde besteforeldre mine og, av og til foreldrene mine og. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Det gjorde besteforeldre mine og, av og til foreldrene mine og. 

Koselig, hvorfor ikke :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (11 minutter siden):

Koselig, hvorfor ikke :nikke:

Enig. Før var det jo mye mer som skjedde i jula, juletrefest var ofte i januar. Ting har forandret seg.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Enig. Før var det jo mye mer som skjedde i jula, juletrefest var ofte i januar. Ting har forandret seg.

Ja! Husker det var så koselig å dra på det som barn, på kontoret der min mor jobbet :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag. 

Våknet med en giv i dag, hadde lyst å trene, bake opp rundstykker og fylle fryser, rydde og reorganisere alt. Ble det slik? Nei. :himle: For mye energi og mange planer blir ofte surr. Trenger dagsplan, eller ukeplan jeg. 

Men jeg bestilte meg hudpleieserien til Morten Hegseth da, tenkte jeg kunne prøve det, blir spennende.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (17 timer siden):

Ja! Husker det var så koselig å dra på det som barn, på kontoret der min mor jobbet :jepp:

Husker juletrefest på jobben til pappa.   Arbeidsgiveren til pappa var opptatt av at barna ikke skulle spise godteri, så det var ikke noe godteri i "godteposen" vi fikk av julenissen.  Vi fikk kun frukt. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Daryl Dixon skrev (4 timer siden):

God mandag. 

Våknet med en giv i dag, hadde lyst å trene, bake opp rundstykker og fylle fryser, rydde og reorganisere alt. Ble det slik? Nei. :himle: For mye energi og mange planer blir ofte surr. Trenger dagsplan, eller ukeplan jeg. 

Men jeg bestilte meg hudpleieserien til Morten Hegseth da, tenkte jeg kunne prøve det, blir spennende.

Er herlig med ny giv, i de øyeblikkene før en innser at det ikke er realistisk eller det blir surr. Men bare den følelsen, den impulsen, "nå skal det skje", den er skikkelig deilig likevel synes jeg. 

Fine idylliske bilder av gammel jul du la ut. Som du sier i dag er 20. dag jul, og jeg har nettopp pakket bort julepynten og fått frem litt annet. 😅 Seint ute, men passet egentlig perfekt til 20.dag jul, kan jo bare si det er fordi jeg er tradisjonell!  Var herlig å sette seg i sofaen nå, julepynt er fint, men rød er en litt "opprørende farge", nå er det hvit og dus rolig grønn, herlig behagelig og passer fint til januar og fremdeles rolige vintermåneder før våren er her. 🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (4 timer siden):

Er herlig med ny giv, i de øyeblikkene før en innser at det ikke er realistisk eller det blir surr. Men bare den følelsen, den impulsen, "nå skal det skje", den er skikkelig deilig likevel synes jeg. 

Fine idylliske bilder av gammel jul du la ut. Som du sier i dag er 20. dag jul, og jeg har nettopp pakket bort julepynten og fått frem litt annet. 😅 Seint ute, men passet egentlig perfekt til 20.dag jul, kan jo bare si det er fordi jeg er tradisjonell!  Var herlig å sette seg i sofaen nå, julepynt er fint, men rød er en litt "opprørende farge", nå er det hvit og dus rolig grønn, herlig behagelig og passer fint til januar og fremdeles rolige vintermåneder før våren er her. 🥰

Ja, det er godt å kjenne den energien, så lenge man ikke kjenner på skuffelsen etterpå. 

Da er det perfekt å akkurat ha ryddet bort jula nå nettopp da. :nikke: Jeg fikk bare innfall om å ta det bort en dag jeg følte jeg hadde energi til det.

Er enig med deg, at rødt er en opprørere farge, derfor hadde jeg nesten ikke rød julepynt før. Hadde gull, grønt og natur/linfarge. Grønt er veldig fint, bruker det mye selv, behagelig, og så mange fine nyanser. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. Tungt å bryte seg ut av sengen i dag. Skal på tidlig svømming i dag, har møte senere på dagen, kjenner det trengs litt bevegelse og varmt vann i dag. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det gode appelsiner. 🍊 Løp, kjøp og spis!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...