SVK Skrevet lørdag kl 20:50 #21221 Del Skrevet lørdag kl 20:50 (endret) Rumle skrev (5 timer siden): Samme her! Da kan vi dele tips Jepp! Endret lørdag kl 20:56 av SVK 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet lørdag kl 21:45 Forfatter #21222 Del Skrevet lørdag kl 21:45 Rumle skrev (5 timer siden): Samme her! Da kan vi dele tips Og oppskrifter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet lørdag kl 21:48 Forfatter #21223 Del Skrevet lørdag kl 21:48 19 minus ute. Stakk mine kalde ben under dyna til SB, der fikk de ikke lov å være. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 22:55 #21224 Del Skrevet lørdag kl 22:55 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Og oppskrifter? Jeg har aldri lagd fransk løksuppe før så jeg tar absolutt i mot tips om hvilken oppskrift jeg bør bruke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 22:57 #21225 Del Skrevet lørdag kl 22:57 Daryl Dixon skrev (1 time siden): 19 minus ute. Stakk mine kalde ben under dyna til SB, der fikk de ikke lov å være. 19 er så kaldt at jeg synes det stikker i ansiktet. Har du vurdert varmeflaske? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet søndag kl 15:48 Forfatter #21226 Del Skrevet søndag kl 15:48 SVK skrev (16 timer siden): 19 er så kaldt at jeg synes det stikker i ansiktet. Har du vurdert varmeflaske? Har varmeteppe, men hadde ikke funnet det frem. Har lagt det i sengen nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 15:53 #21227 Del Skrevet søndag kl 15:53 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Har varmeteppe, men hadde ikke funnet det frem. Har lagt det i sengen nå. Lurt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet søndag kl 16:14 Forfatter #21228 Del Skrevet søndag kl 16:14 Denne søndagen har vært en sånn vakum dag. Ikke husker jeg om jeg har gjort noe, eller om jeg har pratet med noen. Bare sittet inne og prøvd å holde varmen sikkert. 20 minus nå, i morgen kommer det skikkelig med snø. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet søndag kl 16:21 #21229 Del Skrevet søndag kl 16:21 (endret) Daryl Dixon skrev (18 timer siden): Og oppskrifter? SVK skrev (17 timer siden): Jeg har aldri lagd fransk løksuppe før så jeg tar absolutt i mot tips om hvilken oppskrift jeg bør bruke. Ikke jeg heller! Men, har hatt det på listen leeenge, for det høres så godt ut vet ikke når jeg kommer så langt at jeg faktisk får gjort det da, ting tar tiiid her i gården Daryl Dixon skrev (7 minutter siden): Denne søndagen har vært en sånn vakum dag. Ikke husker jeg om jeg har gjort noe, eller om jeg har pratet med noen. Bare sittet inne og prøvd å holde varmen sikkert. 20 minus nå, i morgen kommer det skikkelig med snø. Samme her! Bare det er ikke så kaldt, tror det er minus 1, kaldt nok det. 20 minus var da voldsomt? Er ikke det uvanlig kaldt selv for der du er? Endret søndag kl 16:21 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 16:24 #21230 Del Skrevet søndag kl 16:24 Rumle skrev (2 minutter siden): Ikke jeg heller! Men, har hatt det på listen leeenge, for det høres så godt ut vet ikke når jeg kommer så langt at jeg faktisk får gjort det da, ting tar tiiid her i gården Ting tar tid her også. Men nå har jeg i hvert fall karamellisert løk 2 ganger i løpet av en uke. Så denne gangen har jeg litt troa på at jeg skal klare å få laget fransk løksuppe selv om det har stått på listen over ting å få gjort i flere år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet søndag kl 16:25 #21231 Del Skrevet søndag kl 16:25 SVK skrev (Akkurat nå): Ting tar tid her også. Men nå har jeg i hvert fall karamellisert løk 2 ganger i løpet av en uke. Så denne gangen har jeg litt troa på at jeg skal klare å få laget fransk løksuppe selv om det har stått på listen over ting å få gjort i flere år. Godt det ikke bare er meg som utsetter ting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 16:35 #21232 Del Skrevet søndag kl 16:35 Rumle skrev (7 minutter siden): Godt det ikke bare er meg som utsetter ting Ja, alt utsettes her også. Men jeg håper ting blir lettere nå som jeg har karamellisert løk to ganger i løpet av kort tid. En av grunnene til at jeg har utsatt å lage fransk løksuppe var nemlig nettopp dette med at jeg var usikker på om jeg ville klare å karamellisere løken. Og når jeg tror noe er vanskelig så blir det automatisk utsatt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet søndag kl 16:37 #21233 Del Skrevet søndag kl 16:37 SVK skrev (1 minutt siden): Ja, alt utsettes her også. Men jeg håper ting blir lettere nå som jeg har karamellisert løk to ganger i løpet av kort tid. En av grunnene til at jeg har utsatt å lage fransk løksuppe var nemlig nettopp dette med at jeg var usikker på om jeg ville klare å karamellisere løken. Og når jeg tror noe er vanskelig så blir det automatisk utsatt. Ser den, kjempebra at du har fått dreisen på det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet søndag kl 21:01 #21234 Del Skrevet søndag kl 21:01 Daryl Dixon skrev (23 timer siden): 19 minus ute. Stakk mine kalde ben under dyna til SB, der fikk de ikke lov å være. -19 Jeg syter over hva som helst av minusgrader. Er glad jeg ikke bor et sted hvor det er så kaldt. Bor ved kysten, så ikke vant til så kaldt vær her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet i går, 08:48 Forfatter #21235 Del Skrevet i går, 08:48 Rumle skrev (15 timer siden): Ikke jeg heller! Men, har hatt det på listen leeenge, for det høres så godt ut vet ikke når jeg kommer så langt at jeg faktisk får gjort det da, ting tar tiiid her i gården Samme her! Bare det er ikke så kaldt, tror det er minus 1, kaldt nok det. 20 minus var da voldsomt? Er ikke det uvanlig kaldt selv for der du er? -1 er ofte skikkelig surt synes jeg, mellom 5 og 10minus er god vintertemp. Er ikke uvanlig at det bikker 20minus og enda kaldere, men da er det ofte i en liten periode, i fjor var det nesten hele vinteren da. Det er de første dagene som er verst, så blir man vant til det. Sola de skrev (10 timer siden): -19 Jeg syter over hva som helst av minusgrader. Er glad jeg ikke bor et sted hvor det er så kaldt. Bor ved kysten, så ikke vant til så kaldt vær her. Er det mye vind der? Jeg er mer var på vinden jeg, så lenge det er stabilt kaldt er det greit synes jeg. Du skulle vært med meg i fjor vinter å gå tur i 25minus da. Det beit skikkelig. Men fikk da vraltet rundt i bobledress. Kom ikke inn i tråder i hele går kveld. Så jo at folk kom inn, men ikke jeg. Begynte å lure på om jeg var utestengt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet i går, 09:33 #21236 Del Skrevet i går, 09:33 Daryl Dixon skrev (31 minutter siden): -1 er ofte skikkelig surt synes jeg, mellom 5 og 10minus er god vintertemp. Er ikke uvanlig at det bikker 20minus og enda kaldere, men da er det ofte i en liten periode, i fjor var det nesten hele vinteren da. Det er de første dagene som er verst, så blir man vant til det. Er det mye vind der? Jeg er mer var på vinden jeg, så lenge det er stabilt kaldt er det greit synes jeg. Du skulle vært med meg i fjor vinter å gå tur i 25minus da. Det beit skikkelig. Men fikk da vraltet rundt i bobledress. Kom ikke inn i tråder i hele går kveld. Så jo at folk kom inn, men ikke jeg. Begynte å lure på om jeg var utestengt jeg. Er en god del vind tidvis ja. Er nordøstlig vind nå tror jeg. Skal visst blåse opp litt i løpet av dagen. -25 Var i Sogn og Fjordane for 15 år siden på denne tiden. Var mellom -30 og -40 all tiden jeg var der. Rørene fryste osv. Kunne ikke stå i ro ute, for da frøs man. Kunne ikke se noe gjennom brilleglassene, da de frøs is på. Ikke helt for meg kaldt vær. Holder alltid på å fryse meg i hjel, når jeg er på østlandet på høst og vinteren. Blir mye tidligere kaldt der enn her jeg bor, så har med meg alt for lite klær alltid. Bobledress Det man skulle hatt Jeg kom ikke inn jeg heller. Så det var skrevet noe øverst på siden om at flere hadde problemer med å komme inn, og at de forsøkte å fikse problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6 timer siden Forfatter #21237 Del Skrevet 6 timer siden Sola de skrev (22 timer siden): Er en god del vind tidvis ja. Er nordøstlig vind nå tror jeg. Skal visst blåse opp litt i løpet av dagen. -25 Var i Sogn og Fjordane for 15 år siden på denne tiden. Var mellom -30 og -40 all tiden jeg var der. Rørene fryste osv. Kunne ikke stå i ro ute, for da frøs man. Kunne ikke se noe gjennom brilleglassene, da de frøs is på. Ikke helt for meg kaldt vær. Holder alltid på å fryse meg i hjel, når jeg er på østlandet på høst og vinteren. Blir mye tidligere kaldt der enn her jeg bor, så har med meg alt for lite klær alltid. Bobledress Det man skulle hatt Jeg kom ikke inn jeg heller. Så det var skrevet noe øverst på siden om at flere hadde problemer med å komme inn, og at de forsøkte å fikse problemet. Ja, så det jeg og, men så ble det borte og trodde problemet var løst, men jeg kom ikke inn. Helt kriiiise 🤪🤪 Neida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6 timer siden Forfatter #21238 Del Skrevet 6 timer siden Her anbefales det å la bilen stå. Hadde tenkt meg ut å svømme i dag, men får høre på anbefalingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 6 timer siden #21239 Del Skrevet 6 timer siden Her har været stabilisert seg en del. Snør ikke like mye og er ikke voldsomt med vind. Passer meg bra som skal i lite fly i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5 timer siden Forfatter #21240 Del Skrevet 5 timer siden Purple_Pixiedust skrev (46 minutter siden): Her har været stabilisert seg en del. Snør ikke like mye og er ikke voldsomt med vind. Passer meg bra som skal i lite fly i morgen. Lykke til! Er det torsdag operasjonen er? Nå er det egentlig ganske greit her og, snør så vidt, men ikke sikkert vegene er så bra enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå