Rumle Skrevet 31. desember 2024 #21181 Del Skrevet 31. desember 2024 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Fineste med nyttårsaften er nesten kongen synes jeg! 🥰 Du kan få låne bøllekatten litt, han hopper opp og velter vaser! Så løper han av sted, nesten så jeg hører en sånn liten rampelatter! Han må ha spart opp energi til nyttårsaften Jatakk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 31. desember 2024 Forfatter #21182 Del Skrevet 31. desember 2024 SVK skrev (2 minutter siden): Har dessverre ikke perfeksjonert løken enda. Men jeg har kjøpt inn mye løk for å prøve meg frem. Planen er å ha karamellisert løk på pizzaen. Har også kjøpt inn ulike oster slik jeg kan ha sånn fire oster på pizzaen. Har mozarella, gauda, blåmuggost og parmesan. Det blir mye god smak! Det må jeg prøve en gang. Har du da bare saus, løk og ost, uten kjøtt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. desember 2024 #21183 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg har laget et par ganger vanlig hjemmelaget pizza med karamellisert løk i stedet for vanlig (og brukt godt med løk) det gir virkelig en helt annen smak enn vanlig, verdt å prøve 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 31. desember 2024 #21184 Del Skrevet 31. desember 2024 Nam, høres ut som en deilig pizza @SVK, jeg laget pinnekjøttpizza i år, det synes jeg er skikkelig digg, anbefales! Ønsker dere alle en fin nyttårsfeiring! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. desember 2024 #21185 Del Skrevet 31. desember 2024 Rainstorm2.0 skrev (Akkurat nå): Nam, høres ut som en deilig pizza @SVK, jeg laget pinnekjøttpizza i år, det synes jeg er skikkelig digg, anbefales! Ønsker dere alle en fin nyttårsfeiring! Det må jo bare være digg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 31. desember 2024 #21186 Del Skrevet 31. desember 2024 Daryl Dixon skrev (5 minutter siden): Det blir mye god smak! Det må jeg prøve en gang. Har du da bare saus, løk og ost, uten kjøtt? Jepp, har bare saus, ost og løk og uten kjøtt. Kunne sikkert hatt kjøtt på, men jeg håper på at den karamelliserte løken skal være så god at jeg ikke savner kjøttet. Jeg er i tillegg svært glad i oster så liker også pizza med kun ost. Rumle skrev (2 minutter siden): Jeg har laget et par ganger vanlig hjemmelaget pizza med karamellisert løk i stedet for vanlig (og brukt godt med løk) det gir virkelig en helt annen smak enn vanlig, verdt å prøve Enig. Karamellisert løk er dødsdigg. Men kreve mye løk og godt med tid. Rainstorm2.0 skrev (2 minutter siden): Nam, høres ut som en deilig pizza @SVK, jeg laget pinnekjøttpizza i år, det synes jeg er skikkelig digg, anbefales! Ønsker dere alle en fin nyttårsfeiring! Pinnekjøtt pizza må jeg absolutt prøve! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 31. desember 2024 Forfatter #21187 Del Skrevet 31. desember 2024 Rumle skrev (5 minutter siden): Jeg har laget et par ganger vanlig hjemmelaget pizza med karamellisert løk i stedet for vanlig (og brukt godt med løk) det gir virkelig en helt annen smak enn vanlig, verdt å prøve Det må være skikkelig saftig! Rainstorm2.0 skrev (4 minutter siden): Nam, høres ut som en deilig pizza @SVK, jeg laget pinnekjøttpizza i år, det synes jeg er skikkelig digg, anbefales! Ønsker dere alle en fin nyttårsfeiring! God nyttårsfeiring! Hva er planen din? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 31. desember 2024 Forfatter #21188 Del Skrevet 31. desember 2024 Pinnekjøttpizza høres bra ut! Neste gang jeg har pinnekjøttrester har jeg tenkt å lage suppe av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. desember 2024 #21189 Del Skrevet 31. desember 2024 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Pinnekjøttpizza høres bra ut! Neste gang jeg har pinnekjøttrester har jeg tenkt å lage suppe av det. Det er det beste som finnes! Husk mye purre! 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 31. desember 2024 #21190 Del Skrevet 31. desember 2024 Rumle skrev (9 minutter siden): Det må jo bare være digg Ja, ikke sant, jeg gir det terningkast 6, er noe med komboen creme fraiche, rødkål og pinnekjøtt som er så herlig! Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): God nyttårsfeiring! Hva er planen din? Takk! Jeg skal (faktisk!) på besøk med sein middag og se på fyrverkeri (om det finnes noe). Har vært hjemme mange år nå, så jeg gleder meg. De skulle lage and til og med. 😍 Hva med deg, endte dere på noe taco-relatert? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 31. desember 2024 Forfatter #21191 Del Skrevet 31. desember 2024 Rumle skrev (Akkurat nå): Det er det beste som finnes! Husk mye purre! 🥰 Notert! Purre er godt. Har også tenkt å ha i mye kålrot. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 31. desember 2024 Forfatter #21192 Del Skrevet 31. desember 2024 Rainstorm2.0 skrev (6 minutter siden): Ja, ikke sant, jeg gir det terningkast 6, er noe med komboen creme fraiche, rødkål og pinnekjøtt som er så herlig! Takk! Jeg skal (faktisk!) på besøk med sein middag og se på fyrverkeri (om det finnes noe). Har vært hjemme mange år nå, så jeg gleder meg. De skulle lage and til og med. 😍 Hva med deg, endte dere på noe taco-relatert? Perfekt plan! And er fancy! Blir hjemmelaget burger, ikke så fancy, men det går bra. Vi får være fancypants selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. desember 2024 #21193 Del Skrevet 31. desember 2024 Daryl Dixon skrev (6 minutter siden): Notert! Purre er godt. Har også tenkt å ha i mye kålrot. Det er godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 31. desember 2024 #21194 Del Skrevet 31. desember 2024 Daryl Dixon skrev (7 minutter siden): Perfekt plan! And er fancy! Blir hjemmelaget burger, ikke så fancy, men det går bra. Vi får være fancypants selv. Ja, det høres fancy ut, aldri spist det annet enn på kina-restauranter, så er spent, og sulten. Ikke fancy, men godt. Fancypants er jo akkurat det dere er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 31. desember 2024 #21195 Del Skrevet 31. desember 2024 Har dere tenkt på at Australia allerede er godt inn i det nye året på dette tidspunktet. Noen natteravner fester ut i nattetimene, mens de fleste andre er mett, fornøyd og har lagt seg for noen timer siden. Syns hvert år det er sprøtt å tenke på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. desember 2024 #21196 Del Skrevet 31. desember 2024 Rainstorm2.0 skrev (2 minutter siden): Har dere tenkt på at Australia allerede er godt inn i det nye året på dette tidspunktet. Noen natteravner fester ut i nattetimene, mens de fleste andre er mett, fornøyd og har lagt seg for noen timer siden. Syns hvert år det er sprøtt å tenke på. Det er rart å tenke på 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 31. desember 2024 Forfatter #21197 Del Skrevet 31. desember 2024 Rainstorm2.0 skrev (5 timer siden): Ja, det høres fancy ut, aldri spist det annet enn på kina-restauranter, så er spent, og sulten. Ikke fancy, men godt. Fancypants er jo akkurat det dere er. Håper det smakte! Her er fancypants av, ikke i den forstand, men byttet ut med pysjbukse og tv i sengen. SB ser sjakk og jeg interesserer meg ikke, så ligger her og er plagsom og ler av egne vitser. Rainstorm2.0 skrev (5 timer siden): Har dere tenkt på at Australia allerede er godt inn i det nye året på dette tidspunktet. Noen natteravner fester ut i nattetimene, mens de fleste andre er mett, fornøyd og har lagt seg for noen timer siden. Syns hvert år det er sprøtt å tenke på. Det har du rett i, tenkte ikke på det jeg. Snodig tanke! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet onsdag kl 08:27 #21198 Del Skrevet onsdag kl 08:27 Godt nyttår alle sammen. Jeg ble inspirert av tråden her så når jeg tar permisjon for noen timer så skal jeg lage pizza. Jeg får fem timer ut av avdelingen hver dag. Her har det snødd noe helt kolossalt og vind opp i orkan styrke. Bruene ble stengt. Jeg skal fly til Harstad neste uke for operasjon. Har bare været ikke blusser opp igjen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet onsdag kl 11:23 #21199 Del Skrevet onsdag kl 11:23 Daryl Dixon skrev (13 timer siden): Håper det smakte! Her er fancypants av, ikke i den forstand, men byttet ut med pysjbukse og tv i sengen. SB ser sjakk og jeg interesserer meg ikke, så ligger her og er plagsom og ler av egne vitser. Det har du rett i, tenkte ikke på det jeg. Snodig tanke! Smakte helt fortreffelig. Høres ut som en artig feiring "plagsom og ler av egne vitser" love it! Purple_Pixiedust skrev (2 timer siden): Godt nyttår alle sammen. Jeg ble inspirert av tråden her så når jeg tar permisjon for noen timer så skal jeg lage pizza. Jeg får fem timer ut av avdelingen hver dag. Her har det snødd noe helt kolossalt og vind opp i orkan styrke. Bruene ble stengt. Jeg skal fly til Harstad neste uke for operasjon. Har bare været ikke blusser opp igjen. Godt nytt år og god permisjon med pizza Ellers god morgen og riktig godt nytt år til dere alle, måtte det inneholde mer raushet for dere selv, mer positive impulser og kraft til å gjennomføre! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet onsdag kl 13:11 Forfatter #21200 Del Skrevet onsdag kl 13:11 Purple_Pixiedust skrev (4 timer siden): Godt nyttår alle sammen. Jeg ble inspirert av tråden her så når jeg tar permisjon for noen timer så skal jeg lage pizza. Jeg får fem timer ut av avdelingen hver dag. Her har det snødd noe helt kolossalt og vind opp i orkan styrke. Bruene ble stengt. Jeg skal fly til Harstad neste uke for operasjon. Har bare været ikke blusser opp igjen. 5timer er bra det, da rekker man litt. Krysser fingrene for at været holder seg slik at du ikke må utsette operasjon! Slikt er godt å bli ferdig med! 😬 Må nok ha pizza en dag vi og, ble mye pizzaprat så fikk lyst på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå