Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (2 minutter siden):

Ja, den var virkelig god. Både han og presten spilte veldig godt, synes jeg. 

Ugh, ja det ødelegger altfor mye! Det er greit på fjaseprogram og lette serier, men ikke midt i en skikkelig gripende dialog, det er bare provoserende!

Hva ser du nå? 

Håper det blir bra på julaften 🙂

Enig, veldig bra samspill på mange!

Jeg ser på Markus Neby jeg. :ler: Fortsatt vanskelig å finne noe som fenger. Men er to serier på Netflix jeg la på lista mi, og husker ikke navnet på dem, den ene het noe med dove. Prøve å se i jula. Ser du noe? Så du finalen på Maskorama? Jeg spolte litt over en del der jeg, begynte å se litt seinere, ble utålmodig.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (6 minutter siden):

Enig, veldig bra samspill på mange!

Jeg ser på Markus Neby jeg. :ler: Fortsatt vanskelig å finne noe som fenger. Men er to serier på Netflix jeg la på lista mi, og husker ikke navnet på dem, den ene het noe med dove. Prøve å se i jula. Ser du noe? Så du finalen på Maskorama? Jeg spolte litt over en del der jeg, begynte å se litt seinere, ble utålmodig.

Jeg så bare litt her og der jeg og, hadde mistet interessen helt :ler:

Akkurat nå ser jeg kun Somebody Somewhere tror jeg, 3 sesong. Men, det er korte episoder og det kommer bare en episode i uken så det er jo nesten meningsløst. Men, liker den godt ellers. Det er en litt merkelig, liten serie med litt uvanlige karakterer, som ganske ofte er overraskende fin, kan anbefales om du ikke har sett den. 

Og julekalenderen, ja! :ler:

Endret av Rumle
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Jeg så bare litt her og der jeg og, hadde mistet interessen helt :ler:

Akkurat nå ser jeg kun Somebody Somewhere tror jeg, 3 sesong. Men, det er korte episoder og det kommer bare en episode i uken så det er jo nesten meningsløst. Men, liker den godt ellers. Det er en litt merkelig, liten serie med litt uvanlige karakterer, som ganske ofte er overraskende fin, kan anbefales om du ikke har sett den. 

Og julekalenderen, ja! :ler:

Den synginga kan være kjedelig, jeg vil at alle skal  av med maska med en gang, vil se hvem de er. Og jeg ser ikke helt vitsen med å vinne. Finest maske og show bør vinne, siden ikke alle er sangere.

Korte episoder liker jeg! Takk for tips! En episode på nesten 1 time blir ofte mye synes jeg. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Den synginga kan være kjedelig, jeg vil at alle skal  av med maska med en gang, vil se hvem de er. Og jeg ser ikke helt vitsen med å vinne. Finest maske og show bør vinne, siden ikke alle er sangere.

Korte episoder liker jeg! Takk for tips! En episode på nesten 1 time blir ofte mye synes jeg. 

Enig og jeg ser ikke vitsen med all gjettingen fra dommerne hver uke, det kommer jo ingenting ut av det? Eller er det noe jeg ikke har forstått?

Prøv den, den er fin :jepp:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (33 minutter siden):

Har funnet frem mine brodder, men skal jeg gå i byen er de litt tungvinne, de må liksom tres så innmari godt på foten. 

Enig i at det kan være tungvint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (13 timer siden):

Enig og jeg ser ikke vitsen med all gjettingen fra dommerne hver uke, det kommer jo ingenting ut av det? Eller er det noe jeg ikke har forstått?

Prøv den, den er fin :jepp:

Den gjettingen er litt krampaktig, om å gjøre å gjette helt vilt innimellom virker det som! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er liksom litt rart når det er siste gangen for i år med ting. Hadde siste time hos behandler i går, og siste gang hos fysioterapeut i dag. Virker så lenge til neste gang, men er jo ikke det. Fysioterapeuten jobbet ekstra hardt i dag, hun er jo så mild ellers, men var allikevel ikke på langt nær så vondt som den forrige fysio jeg hadde. Mens jeg ligger på siden pleier jeg å se på et bilde hun har av et fjell, jeg ser alltid et dinosaurhode i det fjellet, ligger der og tenker på dinosaurer, registrerer ikke med en gang at hun ligger over meg, men handa ned i buksa, på hoftene altså, tenker at det er ikke ofte jeg er så tett på damer. Rett etter timen er det så godt, kjennes mykt og fint i leddene, så går det en time eller to før det murrer og klær i musklene! 😖

Vi har besøk igjen av han lille, som nå er 17mnd og mamman. Avslutning på skolen i morgen, og vi skal få lov å passe han. Det blir koselig. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (22 minutter siden):

Synes også Quisling var bra. Men la ikke merke til at det var så mye reklamer.

Siden det ikke var reklame før, så synes jeg det er mye nå. Trodde man slapp unna reklame på slike betalingstjenester.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God fredag! (Riktig??? )

Her er det full fart. Jeg lagde christmas waffers og puttet i fryseren for noen dager siden, den skal fryses rå og skjæres i tynne skiver. Har fått skåret dem nå og første brettet står i ovn. Beste julekaken.

Et bilde av dem ustekt så folk ser sånn ca hva jeg mener. Med tranebær, mandler og pistasjnøtter.20241220_110343.thumb.jpg.55569f05f25e5dd0e38b5ba5f20ff463.jpg

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (5 timer siden):

God fredag! (Riktig??? )

Her er det full fart. Jeg lagde christmas waffers og puttet i fryseren for noen dager siden, den skal fryses rå og skjæres i tynne skiver. Har fått skåret dem nå og første brettet står i ovn. Beste julekaken.

Et bilde av dem ustekt så folk ser sånn ca hva jeg mener. Med tranebær, mandler og pistasjnøtter.20241220_110343.thumb.jpg.55569f05f25e5dd0e38b5ba5f20ff463.jpg

Ååååh! 😍 De ser jo helt fantastiske ut! Det er de jeg fikk oppskrift på jo! Har fremdeles ingrediensene liggende her, fra i fjor :ninja: 

Elsker at de er så tynne, kjempesmart å fryse deigen. Bruker du ostehøvel? Har en på insta som bruker det og hun får pepperkaker veldig tynne og fine :jepp:

Endret av Rumle
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (3 timer siden):

Ååååh! 😍 De ser jo helt fantastiske ut! Det er de jeg fikk oppskrift på jo! Har fremdeles ingrediensene liggende her, fra i fjor :ninja: 

Elsker at de er så tynne, kjempesmart å fryse deigen. Bruker du ostehøvel? Har en på insta som bruker det og hun får pepperkaker veldig tynne og fine :jepp:

De er virkelig så gode! Bruker kniv, siden det er hele nøtter og mandler i dem. Men i fryst tilstand er de lette å skjære i ca halv cm tykke. 

De er så gode at man fort kan spise ganske mange uten å tenke over det.

Rumle skrev (3 timer siden):

Og god fredag og julehelg til alle i tråden! :blomst2:

God julehelg! :juletre2:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (21 minutter siden):

De er virkelig så gode! Bruker kniv, siden det er hele nøtter og mandler i dem. Men i fryst tilstand er de lette å skjære i ca halv cm tykke. 

De er så gode at man fort kan spise ganske mange uten å tenke over det.

God julehelg! :juletre2:

Smart! De ser utrolig gode ut! :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (12 timer siden):

God fredag! (Riktig??? )

God helg!  :spise:

Endret av SVK
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Purple_Pixiedust skrev (3 timer siden):

God helg! 😊 Jeg skal snart på bursdagsmiddag med familien. Så her er kjolen på. 

Så koselig! God helg!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...