Rumle Skrevet 15. desember 2024 #21061 Del Skrevet 15. desember 2024 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Jeg hater når klesvasken lukter surt! Den gikk rett fra vaskemaskin til tørketrommel, og lukter surt når den da er tørr. Hang opp alt i håp om å lufte ut, men jeg har mine tvil. Jeg blir sur av sånn. Det er så kjedelig. Her måtte jeg kjøpe ny maskin da jeg ikke klarte å finne ut av hvorfor det skjedde, irriterende. Håper du slipper det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. desember 2024 Forfatter #21062 Del Skrevet 15. desember 2024 Rumle skrev (10 minutter siden): Det er så kjedelig. Her måtte jeg kjøpe ny maskin da jeg ikke klarte å finne ut av hvorfor det skjedde, irriterende. Håper du slipper det! Det er ekstra kjipt. Mistenker at det var litt vel fult til tørketrommelen, den brukte veldig lang tid. Vasken jeg tok før den lukter ingenting. Pleier å rense med eddik innimellom, muligens jeg må ta en runde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. desember 2024 #21063 Del Skrevet 15. desember 2024 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Det er ekstra kjipt. Mistenker at det var litt vel fult til tørketrommelen, den brukte veldig lang tid. Vasken jeg tok før den lukter ingenting. Pleier å rense med eddik innimellom, muligens jeg må ta en runde. Her hjalp det ikke med eddik, men det var sikkert noe galt med hele maskinen, prøvde alt. Håper det hjelper 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. desember 2024 Forfatter #21064 Del Skrevet 15. desember 2024 Rumle skrev (Akkurat nå): Her hjalp det ikke med eddik, men det var sikkert noe galt med hele maskinen, prøvde alt. Håper det hjelper Da er det ikke hyggelig å bruke maskinen. Og når man ikke aner hva som gjør det, da kan fantasien gå litt løpsk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. desember 2024 #21065 Del Skrevet 15. desember 2024 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Da er det ikke hyggelig å bruke maskinen. Og når man ikke aner hva som gjør det, da kan fantasien gå litt løpsk. Det er akkurat det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 17. desember 2024 Forfatter #21066 Del Skrevet 17. desember 2024 God dag. 🥱 Jeg er så trøtt i dag. Har ordnet bag til svømming, men sitter fortsatt godt plantet hjemme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 17. desember 2024 #21067 Del Skrevet 17. desember 2024 Daryl Dixon skrev (1 time siden): God dag. 🥱 Jeg er så trøtt i dag. Har ordnet bag til svømming, men sitter fortsatt godt plantet hjemme. Blir det svømming i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 17. desember 2024 Forfatter #21068 Del Skrevet 17. desember 2024 SVK skrev (3 timer siden): Blir det svømming i dag? Det ble det til slutt, klarte å bryte meg opp og ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 17. desember 2024 Forfatter #21069 Del Skrevet 17. desember 2024 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 17. desember 2024 #21070 Del Skrevet 17. desember 2024 Daryl Dixon skrev (4 timer siden): Det ble det til slutt, klarte å bryte meg opp og ut. Så flink du er! Har du faste dager du drar og svømmer? Daryl Dixon skrev (1 time siden): ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 17. desember 2024 Forfatter #21071 Del Skrevet 17. desember 2024 SVK skrev (1 time siden): Så flink du er! Har du faste dager du drar og svømmer? ♥️ Før prøvde jeg å ta det på mandager, men nå tar jeg det når det passer, ikke hver uke jeg kommer meg i vegen. Men anbefalt å ha litt faste rutiner, så tenkte å prøve igjen over nyttår å ha fast mandager, eller hverfall x1 i uka. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 17. desember 2024 #21072 Del Skrevet 17. desember 2024 Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Før prøvde jeg å ta det på mandager, men nå tar jeg det når det passer, ikke hver uke jeg kommer meg i vegen. Men anbefalt å ha litt faste rutiner, så tenkte å prøve igjen over nyttår å ha fast mandager, eller hverfall x1 i uka. Jeg burde hatt en fast dag eller regel om en dag i uka med fysisk aktivitet jeg også. Om man ikke har noe fast så er det alt for lett å utsette det til en annen dag. Planen min har vært i flere år å begynne å tøye ut slik at jeg klarer å ta meg selv på tærne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 17. desember 2024 Forfatter #21073 Del Skrevet 17. desember 2024 SVK skrev (7 minutter siden): Jeg burde hatt en fast dag eller regel om en dag i uka med fysisk aktivitet jeg også. Om man ikke har noe fast så er det alt for lett å utsette det til en annen dag. Planen min har vært i flere år å begynne å tøye ut slik at jeg klarer å ta meg selv på tærne. Stemmer, husker du drev med det. Fortsett med det! Og oppdater oss!! Jeg er litt for glad i dager med null planer, ikke at jeg er lat, men føles så godt å ikke gjøre noe med krav. Jeg har noe som er fast i uka, så godt å ha noen dager uten plan. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. desember 2024 Forfatter #21074 Del Skrevet 18. desember 2024 I natt har det snødd mye! Skikkelig fint var det tidlig på morgenen. Jeg hadde en time kl 9. Kom ut ca kl 10 til sørpe og jævelskap! Helt forferdelig, måtte innom noen plasser og, ikke noe bedre å gå. Og sånn er det spådd at vinteren skal være... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 18. desember 2024 #21075 Del Skrevet 18. desember 2024 Daryl Dixon skrev (16 timer siden): Stemmer, husker du drev med det. Fortsett med det! Og oppdater oss!! Jeg er litt for glad i dager med null planer, ikke at jeg er lat, men føles så godt å ikke gjøre noe med krav. Jeg har noe som er fast i uka, så godt å ha noen dager uten plan. Har ikke fått tøyd ut på lenge. Men har snakket med broren min om han også kan begynne å tøye ut. Jeg håper på at det blir lettere om jeg har noen å tøye ut sammen med og/eller sammenligne progresjon med. Slik at jeg har noen som holder meg ansvarlig om jeg ikke tøyer ut. Daryl Dixon skrev (58 minutter siden): I natt har det snødd mye! Skikkelig fint var det tidlig på morgenen. Jeg hadde en time kl 9. Kom ut ca kl 10 til sørpe og jævelskap! Helt forferdelig, måtte innom noen plasser og, ikke noe bedre å gå. Og sånn er det spådd at vinteren skal være... Flott med snø, men leit med sørpe. Men sørpe er bedre enn om det er såpeglatt. Synes såpeglatt og iskald vind er de verste tingene med vinteren. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. desember 2024 Forfatter #21076 Del Skrevet 18. desember 2024 SVK skrev (2 timer siden): Har ikke fått tøyd ut på lenge. Men har snakket med broren min om han også kan begynne å tøye ut. Jeg håper på at det blir lettere om jeg har noen å tøye ut sammen med og/eller sammenligne progresjon med. Slik at jeg har noen som holder meg ansvarlig om jeg ikke tøyer ut. Flott med snø, men leit med sørpe. Men sørpe er bedre enn om det er såpeglatt. Synes såpeglatt og iskald vind er de verste tingene med vinteren. Alltid greit å ga en treningspartner! Der er jeg enig i. Det er såpeglatt flere steder når de skraper veg og fortau, kunne nesten vente og la det være sørpe til de kunne både skrape og strø samtidig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 18. desember 2024 #21077 Del Skrevet 18. desember 2024 (endret) Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Alltid greit å ga en treningspartner! Der er jeg enig i. Jepp. Spesielt for å komme over dørstokkmila. Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Det er såpeglatt flere steder når de skraper veg og fortau, kunne nesten vente og la det være sørpe til de kunne både skrape og strø samtidig. Huff. Minner meg på at jeg må finne frem broddene mine slik jeg er klar når det blir såpeglatt her. I tillegg må jeg finne frem halsvarmeren min slik at jeg får beskyttet haken mot kulda. Endret 18. desember 2024 av SVK 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. desember 2024 #21078 Del Skrevet 18. desember 2024 (endret) Daryl Dixon skrev (7 timer siden): I natt har det snødd mye! Skikkelig fint var det tidlig på morgenen. Jeg hadde en time kl 9. Kom ut ca kl 10 til sørpe og jævelskap! Helt forferdelig, måtte innom noen plasser og, ikke noe bedre å gå. Og sånn er det spådd at vinteren skal være... Sørpe er pyton! Håper det stabiliserer seg så dere får en fin, hvit jul Her ser det ut som det blir regn, men det er vi jo vant med på disse kanter. Nå er jeg ferdig å se Quisling også. Den var god, de spilte veldig godt! Men, faderen så irriterende det er med alle reklamene på tv2play! Jeg trodde man skulle slippe det der, jeg? Det ødelegger for mye, synes jeg. SVK skrev (6 timer siden): Har ikke fått tøyd ut på lenge. Men har snakket med broren min om han også kan begynne å tøye ut. Jeg håper på at det blir lettere om jeg har noen å tøye ut sammen med og/eller sammenligne progresjon med. Slik at jeg har noen som holder meg ansvarlig om jeg ikke tøyer ut. Flott med snø, men leit med sørpe. Men sørpe er bedre enn om det er såpeglatt. Synes såpeglatt og iskald vind er de verste tingene med vinteren. Så fint at dere kan ha det som et felles prosjekt Endret 18. desember 2024 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. desember 2024 Forfatter #21079 Del Skrevet 18. desember 2024 SVK skrev (4 timer siden): Jepp. Spesielt for å komme over dørstokkmila. Huff. Minner meg på at jeg må finne frem broddene mine slik jeg er klar når det blir såpeglatt her. I tillegg må jeg finne frem halsvarmeren min slik at jeg får beskyttet haken mot kulda. Har funnet frem mine brodder, men skal jeg gå i byen er de litt tungvinne, de må liksom tres så innmari godt på foten. Rumle skrev (21 minutter siden): Sørpe er pyton! Håper det stabiliserer seg så dere får en fin, hvit jul Her ser det ut som det blir regn, men det er vi jo vant med på disse kanter. Nå er jeg ferdig å se Quisling også. Den var god, de spilte veldig godt! Men, faderen så irriterende det er med alle reklamene på tv2play! Jeg trodde man skulle slippe det der, jeg? Det ødelegger for mye, synes jeg. Så fint at dere kan ha det som et felles prosjekt Meldt ustabilt her og, men vi får se. Ofte stabiliserer vinteren seg i januar her, ikke alltid vi har hvit jul, men akkurat 23 og 24 her ser lovende ut. Jeg ble så begeistret over den serien, at SB begynte å lure og måtte minne meg på hvem hovedpersonen var, men er jo faktisk hvor godt de spiller som jeg fant glede i. Tror det er min form for favoritt kunst altså. Ble også litt overrasket over slutten, at vi så selve skuddene. Så enig i den reklamen! På tv2 play, men også på max! Det er så irriterende! Det er jo så mye også på tv2play, nesten hvert 10 minutt føles det ut som. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. desember 2024 #21080 Del Skrevet 18. desember 2024 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Har funnet frem mine brodder, men skal jeg gå i byen er de litt tungvinne, de må liksom tres så innmari godt på foten. Meldt ustabilt her og, men vi får se. Ofte stabiliserer vinteren seg i januar her, ikke alltid vi har hvit jul, men akkurat 23 og 24 her ser lovende ut. Jeg ble så begeistret over den serien, at SB begynte å lure og måtte minne meg på hvem hovedpersonen var, men er jo faktisk hvor godt de spiller som jeg fant glede i. Tror det er min form for favoritt kunst altså. Ble også litt overrasket over slutten, at vi så selve skuddene. Så enig i den reklamen! På tv2 play, men også på max! Det er så irriterende! Det er jo så mye også på tv2play, nesten hvert 10 minutt føles det ut som. Ja, den var virkelig god. Både han og presten spilte veldig godt, synes jeg. Ugh, ja det ødelegger altfor mye! Det er greit på fjaseprogram og lette serier, men ikke midt i en skikkelig gripende dialog, det er bare provoserende! Hva ser du nå? Håper det blir bra på julaften 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå