Anki-2.0 Skrevet 13. desember 2024 #21041 Del Skrevet 13. desember 2024 God helg til alle her inne! Kos deg på juleshowet, Daryl! I ettermiddag/kveld kommer sønnen og svigerdattera vår hit og skal pynte juletreet sammen med oss. Koselig tradisjon! ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 14. desember 2024 #21042 Del Skrevet 14. desember 2024 God helg! Jeg har bakt pepperkaker med ungene. Nå er jeg tilbake på sykehuset. Får bare noen timer permisjon av gangen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. desember 2024 #21043 Del Skrevet 14. desember 2024 Daryl Dixon skrev (På 11.12.2024 den 13.07): Veldig lav fart heldigvis. Så godt det ikke bare er SB da. Han kjørte for langt frem, han ventet på en alarm, men det pleier ikke pipe når vi kjører inn i garasjen. Var på tur inn jeg, og hørte en lyd i garasjen og skjønte det med en gang, snudde og gikk rett bort og så det. Ble bare stående utrykksløs å se på. SB gikk i forsvarsmodus, men jeg tenkte at det er ingen vits i å bli sur. Vært innom verkstedet i dag,så får vel beskjed om når den kan fikses snart. Så kjedelig! Men, bra ingen ble skadet Daryl Dixon skrev (På 12.12.2024 den 13.45): God fredag! Nå har jeg ikke sett eller hørt mus på et par uker, og godt er det, fot det ble litt. Noen mus i fella, hvor den ene ble funnet av katten og spist halveis...🤢 er par til i felle, og noen som katten tok. Den katten altså, begynner å dra på årene, men musa har ingen sjanse mot han! 👏 Og når han tok den første bar jeg han ut, med musa i munnen, mens jeg med den lyseste og mest panikk besatte stemmen gjentok "ikke slipp! Ikke slipp ikke slipp! Tok meg en runde ute og sjekket, fant to hull i ventiler som jeg fikk tettet, og var nok der de kom inn ja, så ut som om det var gnagd hull. Husker ikke om jeg har nevnt der før, her i tråden. Men deilig å slippe å få de i hus. Så ferdig Quisling i dag. Godt spilt! Godt levert, god serie. Blir veldig begeistret for gode skuespillere. Så godt at du fant hullene! Må få sett den jeg og Håper dere koste dere på juleshow 🙂 Sola de skrev (På 12.12.2024 den 17.42): Jeg og. Sendte til og med inn klage på ikke mottatt avis God helg, håper alle har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 14. desember 2024 #21044 Del Skrevet 14. desember 2024 (endret) Purple_Pixiedust skrev (5 timer siden): God helg! Jeg har bakt pepperkaker med ungene. Nå er jeg tilbake på sykehuset. Får bare noen timer permisjon av gangen. God helg! Bra du fikk bakt pepperkaker med ungene. Snart får du også julepermisjon. Stopper tvangen i midten av januar? Håper du snart får det bra nok til at du slipper å være innlagt. Endret 14. desember 2024 av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 15. desember 2024 #21045 Del Skrevet 15. desember 2024 SVK skrev (7 timer siden): God helg! Bra du fikk bakt pepperkaker med ungene. Snart får du også julepermisjon. Stopper tvangen i midten av januar? Håper du snart får det bra nok til at du slipper å være innlagt. Nei, tvangen ble nettopp videreført så den kan vare i nesten tre måneder til. Blir godt med julepermisjon da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 15. desember 2024 #21046 Del Skrevet 15. desember 2024 Purple_Pixiedust skrev (3 timer siden): Nei, tvangen ble nettopp videreført så den kan vare i nesten tre måneder til. Blir godt med julepermisjon da. Huff, 3 måneder til. Så leit. Ja, da blir nok julepermisjon ekstra godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 15. desember 2024 #21047 Del Skrevet 15. desember 2024 SVK skrev (2 minutter siden): Huff, 3 måneder til. Så leit. Ja, da blir nok julepermisjon ekstra godt. Ja. Er hjemme en tur nå da. Får være hjemme i fem timer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 15. desember 2024 #21048 Del Skrevet 15. desember 2024 Purple_Pixiedust skrev (1 minutt siden): Ja. Er hjemme en tur nå da. Får være hjemme i fem timer. Bra du i det minste får være hjemme fem timer. Bor du like ved der du er innlagt slik du har kort reisetid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 15. desember 2024 #21049 Del Skrevet 15. desember 2024 SVK skrev (3 minutter siden): Bra du i det minste får være hjemme fem timer. Bor du like ved der du er innlagt slik du har kort reisetid? Må ta to busser for å komme hjem, men jeg ble kjørt av en av de ansatte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 15. desember 2024 #21050 Del Skrevet 15. desember 2024 Purple_Pixiedust skrev (2 minutter siden): Må ta to busser for å komme hjem, men jeg ble kjørt av en av de ansatte. Dumt du trenger to busser for å komme hjem. Håper det ikke er mye ventetid mellom de to bussene. Bra du ble kjørt hjem av en av de ansatte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. desember 2024 Forfatter #21051 Del Skrevet 15. desember 2024 Anki-2.0 skrev (På 13.12.2024 den 14.48): God helg til alle her inne! Kos deg på juleshowet, Daryl! I ettermiddag/kveld kommer sønnen og svigerdattera vår hit og skal pynte juletreet sammen med oss. Koselig tradisjon! ❤️ Så hyggelig tradisjon! Ble treet fint? Skal du feire med dem? Purple_Pixiedust skrev (15 timer siden): God helg! Jeg har bakt pepperkaker med ungene. Nå er jeg tilbake på sykehuset. Får bare noen timer permisjon av gangen. Da lukter det jul! Klarer du å slappe av og nyte de timene? Jeg var så fæl til å tenke at jeg måtte kose meg, for snart måtte jeg tilbake og da ble det ofte bare stress. Rumle skrev (11 timer siden): Så kjedelig! Men, bra ingen ble skadet Så godt at du fant hullene! Må få sett den jeg og Håper dere koste dere på juleshow 🙂 God helg, håper alle har det bra Ja, den var veldig bra laget! Så anbefales. Vi koste oss veldig på juleshow, det var faktisk veldig bra laget til å være "amatører". Niesen min sang, jeg ble veldig overrasket og rørt, den ene var en takkesang til oss, men de sa ikke det høyt, jeg fikk mld om det litt før de startet. Purple_Pixiedust skrev (2 timer siden): Nei, tvangen ble nettopp videreført så den kan vare i nesten tre måneder til. Blir godt med julepermisjon da. Å nei, den er kjip! Vet ikke hva du synes om det, men en er på sin plass! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 15. desember 2024 #21052 Del Skrevet 15. desember 2024 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Da lukter det jul! Klarer du å slappe av og nyte de timene? Jeg var så fæl til å tenke at jeg måtte kose meg, for snart måtte jeg tilbake og da ble det ofte bare stress. Å nei, den er kjip! Vet ikke hva du synes om det, men en er på sin plass! Ja klarer å slappe sånn passe av. Jeg synes det er litt kjipt, men hadde ikke tenkt til å skrive meg ut dersom tvangen hadde blitt opphevet uansett. jeg vil opereres før jeg skrives ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. desember 2024 Forfatter #21053 Del Skrevet 15. desember 2024 Purple_Pixiedust skrev (6 minutter siden): Ja klarer å slappe sånn passe av. Jeg synes det er litt kjipt, men hadde ikke tenkt til å skrive meg ut dersom tvangen hadde blitt opphevet uansett. jeg vil opereres før jeg skrives ut. Ja, der den. Håper du hverfall får gode permisjoner da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 15. desember 2024 #21054 Del Skrevet 15. desember 2024 Daryl Dixon skrev (5 minutter siden): Ja, der den. Håper du hverfall får gode permisjoner da. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki-2.0 Skrevet 15. desember 2024 #21055 Del Skrevet 15. desember 2024 (endret) Daryl Dixon skrev (1 time siden): Så hyggelig tradisjon! Ble treet fint? Skal du feire med dem? Vi koste oss veldig på juleshow, det var faktisk veldig bra laget til å være "amatører". Niesen min sang, jeg ble veldig overrasket og rørt, den ene var en takkesang til oss, men de sa ikke det høyt, jeg fikk mld om det litt før de startet. Synes at treet ble veldig fint. Masse smålys og koselig pynt. De kommer til oss etter at de har spist julemiddag hos hennes familie. De har hatt det som vane siden de flyttet sammen. Så kommer de til oss en dag i romjula og spiser julemiddag (eller skikkelig julemiddag som sønnen vår sa) og for å synge Singstar. Det blir kjempekos begge deler. ❤️ Så koselig det hørtes ut med den takkesangen til dere, ble rørt bare av å lese det, jeg. ❤️ Endret 15. desember 2024 av Anki-2.0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. desember 2024 Forfatter #21056 Del Skrevet 15. desember 2024 Anki-2.0 skrev (1 time siden): Synes at treet ble veldig fint. Masse smålys og koselig pynt. De kommer til oss etter at de har spist julemiddag hos hennes familie. De har hatt det som vane siden de flyttet sammen. Så kommer de til oss en dag i romjula og spiser julemiddag (eller skikkelig julemiddag som sønnen vår sa) og for å synge Singstar. Det blir kjempekos begge deler. ❤️ Så koselig det hørtes ut med den takkesangen til dere, ble rørt bare av å lese det, jeg. ❤️ Høres perfekt ut. Dere spiser ikke det samme som svigers da ell, siden det er skikkelig julemiddag hos dere? Ja, kjempe rørende. Og er min favoritt julesanger for tiden også. Home to you av Sigrid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. desember 2024 #21057 Del Skrevet 15. desember 2024 Daryl Dixon skrev (5 timer siden): --- Vi koste oss veldig på juleshow, det var faktisk veldig bra laget til å være "amatører". Niesen min sang, jeg ble veldig overrasket og rørt, den ene var en takkesang til oss, men de sa ikke det høyt, jeg fikk mld om det litt før de startet. --- Så utrolig fint og rørende ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki-2.0 Skrevet 15. desember 2024 #21058 Del Skrevet 15. desember 2024 Daryl Dixon skrev (4 timer siden): Høres perfekt ut. Dere spiser ikke det samme som svigers da ell, siden det er skikkelig julemiddag hos dere? Ja, kjempe rørende. Og er min favoritt julesanger for tiden også. Home to you av Sigrid. Joda, vi spiser det samme som dem, bare at vi har saus til ribbemiddagen mens de har ribbesjy, og det synes ikke han er så godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. desember 2024 Forfatter #21059 Del Skrevet 15. desember 2024 Anki-2.0 skrev (2 timer siden): Joda, vi spiser det samme som dem, bare at vi har saus til ribbemiddagen mens de har ribbesjy, og det synes ikke han er så godt. Å det er jeg helt enig i, jeg vil ha en god saus! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. desember 2024 Forfatter #21060 Del Skrevet 15. desember 2024 Jeg hater når klesvasken lukter surt! Den gikk rett fra vaskemaskin til tørketrommel, og lukter surt når den da er tørr. Hang opp alt i håp om å lufte ut, men jeg har mine tvil. Jeg blir sur av sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå