Rainstorm2.0 Skrevet i går, 11:35 #21021 Del Skrevet i går, 11:35 Daryl Dixon skrev (16 timer siden): SB bulket bilen min i dag, eller dvs knuste fronten. I egen garasje, ingen folk skadet. Krasje i egen garasje har jeg også gjort. 🙈 En føler seg ganske teit da. Godt det bare gikk utover bilen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet i går, 12:07 Forfatter #21022 Del Skrevet i går, 12:07 SVK skrev (1 time siden): Bra ingen ble skadet, men veldig leit med bilen. Veldig lav fart heldigvis. Rainstorm2.0 skrev (24 minutter siden): Krasje i egen garasje har jeg også gjort. 🙈 En føler seg ganske teit da. Godt det bare gikk utover bilen. Så godt det ikke bare er SB da. Han kjørte for langt frem, han ventet på en alarm, men det pleier ikke pipe når vi kjører inn i garasjen. Var på tur inn jeg, og hørte en lyd i garasjen og skjønte det med en gang, snudde og gikk rett bort og så det. Ble bare stående utrykksløs å se på. SB gikk i forsvarsmodus, men jeg tenkte at det er ingen vits i å bli sur. Vært innom verkstedet i dag,så får vel beskjed om når den kan fikses snart. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet i går, 19:11 Forfatter #21023 Del Skrevet i går, 19:11 Trodde jeg måtte vente til nyåret med å få fikse bil. Men neste uke skulle nye deler være på plass og jeg har fått time på verksted. Folk prioriterer vist ikke å bruke penger på verksted i desember, selv om det bulkes mye på parkeringsplasser osv. Bra for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet i går, 19:57 #21024 Del Skrevet i går, 19:57 (endret) Daryl Dixon skrev (45 minutter siden): Trodde jeg måtte vente til nyåret med å få fikse bil. Men neste uke skulle nye deler være på plass og jeg har fått time på verksted. Folk prioriterer vist ikke å bruke penger på verksted i desember, selv om det bulkes mye på parkeringsplasser osv. Bra for meg. Hell i uhell. Godt det ikke er for lenge å vente. Er den sånn at en ikke kan kjøre noe særlig med den før den kommer på verksted? Endret i går, 19:57 av Rainstorm2.0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet i går, 20:52 Forfatter #21025 Del Skrevet i går, 20:52 Rainstorm2.0 skrev (52 minutter siden): Hell i uhell. Godt det ikke er for lenge å vente. Er den sånn at en ikke kan kjøre noe særlig med den før den kommer på verksted? Vil ikke kjøre på hovedveien i over 100km/t tilfelle noe løsner, den kan kjøres på sideveger da. Men lar den stå, det ser ikke helt bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 23 timer siden #21026 Del Skrevet 23 timer siden Daryl Dixon skrev (36 minutter siden): Vil ikke kjøre på hovedveien i over 100km/t tilfelle noe løsner, den kan kjøres på sideveger da. Men lar den stå, det ser ikke helt bra ut. Tror jeg nok hadde sett sidelengs på den bilen om den kom kjørende med fronten litt smashet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23 timer siden Forfatter #21027 Del Skrevet 23 timer siden Rainstorm2.0 skrev (39 minutter siden): Tror jeg nok hadde sett sidelengs på den bilen om den kom kjørende med fronten litt smashet. Ja ikke sant! Den sjåføren der er ikke stabil, tenker folk da. Og nettopp derfor sa jeg og at jeg parkerer ikke forran dps, med knust front, og med min historie! Så da kjørte jeg SB sin bil i dag 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8 timer siden Forfatter #21028 Del Skrevet 8 timer siden God fredag! Nå har jeg ikke sett eller hørt mus på et par uker, og godt er det, fot det ble litt. Noen mus i fella, hvor den ene ble funnet av katten og spist halveis...🤢 er par til i felle, og noen som katten tok. Den katten altså, begynner å dra på årene, men musa har ingen sjanse mot han! 👏 Og når han tok den første bar jeg han ut, med musa i munnen, mens jeg med den lyseste og mest panikk besatte stemmen gjentok "ikke slipp! Ikke slipp ikke slipp! Tok meg en runde ute og sjekket, fant to hull i ventiler som jeg fikk tettet, og var nok der de kom inn ja, så ut som om det var gnagd hull. Husker ikke om jeg har nevnt der før, her i tråden. Men deilig å slippe å få de i hus. Så ferdig Quisling i dag. Godt spilt! Godt levert, god serie. Blir veldig begeistret for gode skuespillere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5 timer siden #21029 Del Skrevet 5 timer siden Daryl Dixon skrev (3 timer siden): God fredag! Nå har jeg ikke sett eller hørt mus på et par uker, og godt er det, fot det ble litt. Noen mus i fella, hvor den ene ble funnet av katten og spist halveis...🤢 er par til i felle, og noen som katten tok. Den katten altså, begynner å dra på årene, men musa har ingen sjanse mot han! 👏 Og når han tok den første bar jeg han ut, med musa i munnen, mens jeg med den lyseste og mest panikk besatte stemmen gjentok "ikke slipp! Ikke slipp ikke slipp! Tok meg en runde ute og sjekket, fant to hull i ventiler som jeg fikk tettet, og var nok der de kom inn ja, så ut som om det var gnagd hull. Husker ikke om jeg har nevnt der før, her i tråden. Men deilig å slippe å få de i hus. Så ferdig Quisling i dag. Godt spilt! Godt levert, god serie. Blir veldig begeistret for gode skuespillere. Det er torsdag i dag. Bra du fikk tettet ventilene. Jeg har burde fått gjort det selv også. Ventilen ligger høyt oppe så tror ikke jeg risikerer mus? Men har hørt det kan bli vepsebol der om man ikke passer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4 timer siden Forfatter #21030 Del Skrevet 4 timer siden SVK skrev (17 minutter siden): Det er torsdag i dag. Bra du fikk tettet ventilene. Jeg har burde fått gjort det selv også. Ventilen ligger høyt oppe så tror ikke jeg risikerer mus? Men har hørt det kan bli vepsebol der om man ikke passer på. Du seriøst... det er torsdag!!! Jeg har gått og trodde det har vært fredag I hele dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4 timer siden Forfatter #21031 Del Skrevet 4 timer siden SVK skrev (18 minutter siden): Det er torsdag i dag. Bra du fikk tettet ventilene. Jeg har burde fått gjort det selv også. Ventilen ligger høyt oppe så tror ikke jeg risikerer mus? Men har hørt det kan bli vepsebol der om man ikke passer på. Mus kan klatre, men vepsebol kan være like ille. Da får du jobben med å fjerne det og risikere mange sinte beboere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4 timer siden #21032 Del Skrevet 4 timer siden Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Du seriøst... det er torsdag!!! Jeg har gått og trodde det har vært fredag I hele dag! Jeg og. Sendte til og med inn klage på ikke mottatt avis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4 timer siden Forfatter #21033 Del Skrevet 4 timer siden Sola de skrev (1 minutt siden): Jeg og. Sendte til og med inn klage på ikke mottatt avis Vi har tydeligvis en egen kalender vi! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 4 timer siden #21034 Del Skrevet 4 timer siden Daryl Dixon skrev (6 minutter siden): Mus kan klatre, men vepsebol kan være like ille. Da får du jobben med å fjerne det og risikere mange sinte beboere. Nå ble jeg livredd. Så skal få fikset det til helgen. Jeg hadde ikke taklet å få mus inn i leiligheten. Men enig i at vepsebol også er ille. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 4 timer siden #21035 Del Skrevet 4 timer siden Sola de skrev (7 minutter siden): Jeg og. Sendte til og med inn klage på ikke mottatt avis 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4 timer siden #21036 Del Skrevet 4 timer siden Daryl Dixon skrev (13 minutter siden): Vi har tydeligvis en egen kalender vi! Åpenbart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4 timer siden Forfatter #21037 Del Skrevet 4 timer siden SVK skrev (15 minutter siden): Nå ble jeg livredd. Så skal få fikset det til helgen. Jeg hadde ikke taklet å få mus inn i leiligheten. Men enig i at vepsebol også er ille. Har sett de klatre opp en husvegg, og en voksen trenger bare noen cm på å klemme seg inn, så holder med deg i at det bør fikses. Sola de skrev (6 minutter siden): Åpenbart Jeg viste jo at det var 12. i dag og at denne mnd skulle det være fredag den 13. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå