Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

SVK skrev (1 time siden):

Så kult sengetøy. Det burde du absolutt grave frem!

Jeg må visst det :jepp:

Daryl Dixon skrev (17 minutter siden):

Pinnekjøtt? 

Alltid pinnekjøtt til jul her, så langt i alle fall :jepp: Dere pleier å spise ribbe, eller?

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (1 minutt siden):

Jeg må visst det :jepp:

Alltid pinnekjøtt til jul her, så langt i alle fall :jepp: Dere pleier å spise ribbe, eller?

Pinnekjøtt er kjempe godt. Tok en smakstest på det i helga jeg og! 

Ja, ribbe, men har hatt Pinnekjøtt i tillegg innimellom, siden mannen til min søster er vant til det, og noen av ungene liker det best. Jeg synes begge to er like godt da.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Pinnekjøtt er kjempe godt. Tok en smakstest på det i helga jeg og! 

Ja, ribbe, men har hatt Pinnekjøtt i tillegg innimellom, siden mannen til min søster er vant til det, og noen av ungene liker det best. Jeg synes begge to er like godt da.

Fint å ha begge da :jepp: Skal dere feire hjemme i år?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (8 minutter siden):

Fint å ha begge da :jepp: Skal dere feire hjemme i år?

Litt usikkert om det blir her eller hos mine foreldre, håper det blir der egentlig. Jeg kunne helst hatt det rolig som da vi feiret med et vennepar. 

Hva tenker du om julen i år?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Litt usikkert om det blir her eller hos mine foreldre, håper det blir der egentlig. Jeg kunne helst hatt det rolig som da vi feiret med et vennepar. 

Hva tenker du om julen i år?

Ser den.

Har egentlig ikke så mye tanker om den, det blir ikke så mye feiring, men jeg skal nå kjøpe inn litt god mat og forhåpentligvis slappe av litt *krysser fingrene* 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Ser den.

Har egentlig ikke så mye tanker om den, det blir ikke så mye feiring, men jeg skal nå kjøpe inn litt god mat og forhåpentligvis slappe av litt *krysser fingrene* 😊

Det høres ut som en god plan! Den ville jeg og hengt meg med på. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (12 timer siden):

Fikk du pyntet litt? :)

Null pynting her enda, har sett på en julestjerne, that's it :ler:

Ja fikk pyntet alt bortsett fra juletre. Det venter jeg litt til med. Hvis jeg ikke skal være vill og pynte i løpet av denne uka da. 😛

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (9 timer siden):

Ja fikk pyntet alt bortsett fra juletre. Det venter jeg litt til med. Hvis jeg ikke skal være vill og pynte i løpet av denne uka da. 😛

Wow, det er godt gjort! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte sitte i kø i dag pga en ulykke, en ambulanse var tilstede. Etter en stund sier min niese at det må være så spennende å bli hentet av ambulanse. Vel, jeg måtte jo svare at sååå spennende er det ikke akkurat. Tviler på at noen noen gang har følt spenning i et slikt øyeblikk. 

Hadde tenkt å lage kokosboller i dag, men hadde vist ikke gelatin. Men i morgon den dag! Da må jeg, har eggehvite i kjøleskapet som må brukes!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (54 minutter siden):

Måtte sitte i kø i dag pga en ulykke, en ambulanse var tilstede. Etter en stund sier min niese at det må være så spennende å bli hentet av ambulanse. Vel, jeg måtte jo svare at sååå spennende er det ikke akkurat. Tviler på at noen noen gang har følt spenning i et slikt øyeblikk. 

Hadde tenkt å lage kokosboller i dag, men hadde vist ikke gelatin. Men i morgon den dag! Da må jeg, har eggehvite i kjøleskapet som må brukes!

:ler: enig med deg :jepp:

Lykke til med kokosbollene! :spise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...