SVK Skrevet søndag kl 18:14 #20941 Del Skrevet søndag kl 18:14 Daryl Dixon skrev (9 minutter siden): Deilig å våkne etter julebord og være i god form. Hadde tenkt å unne meg et par glass til maten, men jeg turte ikke når alt kom til alt. SB var i godt humør da etter noen glass. Fant ut at det var en god idé å fortelle pappa om han hemsen som kledde på meg på festen deres. Fikk somlet opp stjerner og lys i vinduene i går, så var koselig å komme hjem til litt adventslys i natt. Fikk satt opp lyshusene på toppen av skapet i dag, og der likte ikke SB, at jeg klatret opp på kjøkkenbenken og stod der å svaiet. Ble koselig i år og, men lyslenken måtte jeg kaste. Brukte lang tid på å surre den rundt og ordne, skulle bytte batteri etterpå og der var det batteri som hadde lekket masse batterisyre, da var det av igjen og kast. Litt bortkastet tid, burde sjekke først. Håper dere har hatt en fin første søndag i advent. Jeg har satt opp stjerne i vinduet, tent adventslys og julesengetrekk. Hva mener du med hemsen som kledde på deg? Selv har jeg kuttet helt ut alkohol. Har hatt for mange erfaringer med å drikke mye mer enn planlagt til at jeg ønsker å ta sjansen på å ta den første ølen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet søndag kl 18:18 Forfatter #20942 Del Skrevet søndag kl 18:18 SVK skrev (3 minutter siden): Jeg har satt opp stjerne i vinduet, tent adventslys og julesengetrekk. Hva mener du med hemsen som kledde på deg? Selv har jeg kuttet helt ut alkohol. Har hatt for mange erfaringer med å drikke mye mer enn planlagt til at jeg ønsker å ta sjansen på å ta den første ølen. Oi! Skrivefeil! Det må jeg endre. Homsen som klådde, en gammel gris på en fest hos mine foreldre, skrev om det for lenge siden, regner ikke med folk husker det. Og hvertfall ikke med Skrivefeil. Julesengetrekk? Hvilket motiv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 18:36 #20943 Del Skrevet søndag kl 18:36 (endret) Daryl Dixon skrev (40 minutter siden): Oi! Skrivefeil! Det må jeg endre. Homsen som klådde, en gammel gris på en fest hos mine foreldre, skrev om det for lenge siden, regner ikke med folk husker det. Og hvertfall ikke med Skrivefeil. Skjønner. Ja, hemsen som kledde på deg og homsen som klådde på deg blir helt forskjellige ting. Daryl Dixon skrev (40 minutter siden): Julesengetrekk? Hvilket motiv? Akkurat nå har jeg et helt lilla sengetrekk på sengen. Adventsfargen. Men jeg har også rødt sengetrekk med reinsdyr, juletrær, nisser osv. I tillegg har jeg et grønt sengetrekk med pepperkake-menn. I tillegg har jeg et sengetrekk med Timmy Gresshoppe. For meg er Timmy Gresshoppe jul det også siden han er med i den Disney-filmen de pleide å sende i jula på NRK. Endret søndag kl 18:59 av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 18:38 #20944 Del Skrevet søndag kl 18:38 Daryl Dixon skrev (19 minutter siden): Oi! Skrivefeil! Det må jeg endre. Homsen som klådde, en gammel gris på en fest hos mine foreldre, skrev om det for lenge siden, regner ikke med folk husker det. Og hvertfall ikke med Skrivefeil. Glemte å si at det er trist at mange ikke klarer å oppføre seg. Ikke greit at en gammel gris klår på deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet søndag kl 18:46 Forfatter #20945 Del Skrevet søndag kl 18:46 SVK skrev (6 minutter siden): Skjønner. Ja, hemsen som kledde på deg og homsen som klådde på deg blir helt forskjellige ting. Akkurat nå har jeg et helt lilla sengetrekk på sengen. Adventsfargen. Men jeg har også rødt sengetrekk med reinsdyr, juletrær, nisser osv. I tillegg har jeg et grønt sengetrekk med pepperkake-menn. I tillegg har jeg et sengetrekk med Timmy Gresshoppe. For meg er Timmy Gresshoppe jul det også siden han er med i den Disney-filmen de pleide å sende i jula på NRK. Enig, sangen til Timmy er så fin. Høres ut som fine motiver. Jeg har et sengetrekk i flanell med Marius mønster som jeg bruker til jul. SVK skrev (4 minutter siden): Glemte å si at det er trist at mange ikke klarer å oppføre seg. Ikke greit at en gammel gris klår på deg. Selv om det aldri er greit å klå på andre uten samtykke så brydde jeg meg ikke særlig, men for all del så støtter jeg den metoo kampanjen. Den har gravd opp mye grums den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 18:52 #20946 Del Skrevet søndag kl 18:52 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Enig, sangen til Timmy er så fin. Høres ut som fine motiver. Jeg har et sengetrekk i flanell med Marius mønster som jeg bruker til jul. Liker den sangen svært godt jeg også. Så kult sengetrek! Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Selv om det aldri er greit å klå på andre uten samtykke så brydde jeg meg ikke særlig, men for all del så støtter jeg den metoo kampanjen. Den har gravd opp mye grums den. Støtter den #metoo-kampanjen jeg også. Har vært alt for mange menn som har sluppet unna med alt for mye alt for lenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 23 timer siden #20947 Del Skrevet 23 timer siden Hurra for advent. Jeg var hjemme noen timer i går for å pynte. Har tre timer utgang i døgnet nå så kan dra litt hjem innimellom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 23 timer siden #20948 Del Skrevet 23 timer siden Purple_Pixiedust skrev (21 minutter siden): Hurra for advent. Jeg var hjemme noen timer i går for å pynte. Har tre timer utgang i døgnet nå så kan dra litt hjem innimellom. Hurra for advent og så bra du får være hjemme litt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22 timer siden Forfatter #20949 Del Skrevet 22 timer siden Purple_Pixiedust skrev (1 time siden): Hurra for advent. Jeg var hjemme noen timer i går for å pynte. Har tre timer utgang i døgnet nå så kan dra litt hjem innimellom. Så deilig! Endelig litt utgang. Hvordan går det? Synes du ect hjelper? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 21 timer siden #20950 Del Skrevet 21 timer siden SVK skrev (1 time siden): Hurra for advent og så bra du får være hjemme litt! Ja! 😊 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Så deilig! Endelig litt utgang. Hvordan går det? Synes du ect hjelper? Ja det er deilig. ect funker veldig bra. Det mener de ansatte her også at det gjør. At jeg er mye lettere i humøret og slikt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19 timer siden Forfatter #20951 Del Skrevet 19 timer siden Purple_Pixiedust skrev (1 time siden): Ja! 😊 Ja det er deilig. ect funker veldig bra. Det mener de ansatte her også at det gjør. At jeg er mye lettere i humøret og slikt. Det er godt å høre. Det er fint når det fungerer, spesielt etter å ja ventet så lenge som du gjorde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 19 timer siden #20952 Del Skrevet 19 timer siden Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Det er godt å høre. Det er fint når det fungerer, spesielt etter å ja ventet så lenge som du gjorde. Ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18 timer siden Forfatter #20953 Del Skrevet 18 timer siden I dag tidlig kjente jeg at enten må jeg bare opp og ut, ellers gror jeg fast i sofaen. Kom meg til svømmehallen, og var så heldig! En sjelden gang er velvære avd oppe tidlig, så siden jeg var litt sliten så valgte jeg det. Ikke så mye folk, bare godt voksne folk. Det bobler greit i bassenger, med litt skiftende lys på bunnen, mens jeg ser ut på masse julelys på trær og busker, fortsatt ganske mørkt ute, rolig og lav musikk,noe julemusikk litt vanlig. Så det var deilig. Burde gjøre litt hjemme, men katten ligger på fanget mitt, gissel i eget hjem. Jaja. Finner igjen husarbeidet senere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 17 timer siden #20954 Del Skrevet 17 timer siden Daryl Dixon skrev (58 minutter siden): I dag tidlig kjente jeg at enten må jeg bare opp og ut, ellers gror jeg fast i sofaen. Kom meg til svømmehallen, og var så heldig! En sjelden gang er velvære avd oppe tidlig, så siden jeg var litt sliten så valgte jeg det. Ikke så mye folk, bare godt voksne folk. Det bobler greit i bassenger, med litt skiftende lys på bunnen, mens jeg ser ut på masse julelys på trær og busker, fortsatt ganske mørkt ute, rolig og lav musikk,noe julemusikk litt vanlig. Så det var deilig. Er det boblebad du er i? Eller er det vanlig svømmebasseng. Selv synes jeg det ofte er for kaldt i vanlige svømmebasseng. Jeg er en som fryser lett. Daryl Dixon skrev (59 minutter siden): Burde gjøre litt hjemme, men katten ligger på fanget mitt, gissel i eget hjem. Jaja. Finner igjen husarbeidet senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 17 timer siden Forfatter #20955 Del Skrevet 17 timer siden SVK skrev (7 minutter siden): Er det boblebad du er i? Eller er det vanlig svømmebasseng. Selv synes jeg det ofte er for kaldt i vanlige svømmebasseng. Jeg er en som fryser lett. Det er egentlig alt mulig der, vanlig 50meters basseng mrd normal temperatur, et varmebasseng som er ca 40grader, og terapibasseng på 33-34 grader. Barnebassenget vet jeg ikke temperatur i. Men i velværeavd er det mye, i bassenget er det undervanns benker med bobler i rygg, diverse massasje greier i form av sprutende vann, men også sånn at man kan svømme, og en vegg med foss. Et lite varmebasseng, diverse dusjer med damp, tropisk regn osv, de har også slike kuldekulper med kaldt vann man bare hopper ned i, og sikkert noe jeg ikke har fått med meg. Så mange valgmuligheter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 17 timer siden #20956 Del Skrevet 17 timer siden Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Det er egentlig alt mulig der, vanlig 50meters basseng mrd normal temperatur, et varmebasseng som er ca 40grader, og terapibasseng på 33-34 grader. Barnebassenget vet jeg ikke temperatur i. Men i velværeavd er det mye, i bassenget er det undervanns benker med bobler i rygg, diverse massasje greier i form av sprutende vann, men også sånn at man kan svømme, og en vegg med foss. Et lite varmebasseng, diverse dusjer med damp, tropisk regn osv, de har også slike kuldekulper med kaldt vann man bare hopper ned i, og sikkert noe jeg ikke har fått med meg. Så mange valgmuligheter. Det var veldig mange valgmuligheter. 50 meters basseng er stort. Så dere har et svært bra basseng-anlegg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13 timer siden #20957 Del Skrevet 13 timer siden (endret) SVK skrev (23 timer siden): Jeg har satt opp stjerne i vinduet, tent adventslys og julesengetrekk. Hva mener du med hemsen som kledde på deg? Selv har jeg kuttet helt ut alkohol. Har hatt for mange erfaringer med å drikke mye mer enn planlagt til at jeg ønsker å ta sjansen på å ta den første ølen. Koselig ❤ Jeg har ikke akkurat julesengetøy, men har et vintersengetøy, kanskje jeg skal grave det frem, det har innsjø med snø og is, med masse folk som står på skøyter på Purple_Pixiedust skrev (9 timer siden): Hurra for advent. Jeg var hjemme noen timer i går for å pynte. Har tre timer utgang i døgnet nå så kan dra litt hjem innimellom. Fikk du pyntet litt? Null pynting her enda, har sett på en julestjerne, that's it Purple_Pixiedust skrev (7 timer siden): Ja! 😊 Ja det er deilig. ect funker veldig bra. Det mener de ansatte her også at det gjør. At jeg er mye lettere i humøret og slikt. Så godt å høre at det hjelper! ❤ Daryl Dixon skrev (4 timer siden): Det er egentlig alt mulig der, vanlig 50meters basseng mrd normal temperatur, et varmebasseng som er ca 40grader, og terapibasseng på 33-34 grader. Barnebassenget vet jeg ikke temperatur i. Men i velværeavd er det mye, i bassenget er det undervanns benker med bobler i rygg, diverse massasje greier i form av sprutende vann, men også sånn at man kan svømme, og en vegg med foss. Et lite varmebasseng, diverse dusjer med damp, tropisk regn osv, de har også slike kuldekulper med kaldt vann man bare hopper ned i, og sikkert noe jeg ikke har fått med meg. Så mange valgmuligheter. Jøss, for et sted! Høres ut som dere hadde en fin helg! God advent til alle herfra og ❤ Jeg hadde test-julemiddag i går, som jeg pleier en stund før jul, det var ikke feil Endret 13 timer siden av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 11 timer siden #20958 Del Skrevet 11 timer siden Rumle skrev (1 time siden): Koselig ❤ Jeg har ikke akkurat julesengetøy, men har et vintersengetøy, kanskje jeg skal grave det frem, det har innsjø med snø og is, med masse folk som står på skøyter på Så kult sengetøy. Det burde du absolutt grave frem! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11 timer siden Forfatter #20959 Del Skrevet 11 timer siden SVK skrev (6 timer siden): Det var veldig mange valgmuligheter. 50 meters basseng er stort. Så dere har et svært bra basseng-anlegg! ja, heldig som har en slik plass, tar meg ca 20min å kjøre dit, og det er innafor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10 timer siden Forfatter #20960 Del Skrevet 10 timer siden Rumle skrev (2 timer siden): Jøss, for et sted! Høres ut som dere hadde en fin helg! God advent til alle herfra og ❤ Jeg hadde test-julemiddag i går, som jeg pleier en stund før jul, det var ikke feil Pinnekjøtt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå