Daryl Dixon Skrevet 16. oktober Forfatter #20641 Del Skrevet 16. oktober Rumle skrev (1 minutt siden): Pecan, french silk og lemon meringue på meg, takk! 😍 Pecan er sikkert og god! Rumle skrev (Akkurat nå): Mistenker også at pumpkin pie kan være bedre enn jeg tror Det tror jeg og, ser silkemyk ut. Den var bare ikke så iøynefallende som de andre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. oktober #20642 Del Skrevet 16. oktober (endret) Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Pecan er sikkert og god! Det tror jeg og, ser silkemyk ut. Den var bare ikke så iøynefallende som de andre Ja! Jeg har alltid vært litt skeptisk til pecan, men det har den magnum billionaire isen forandret, der er pecan helt nyyyydelig! Ja, hadde vært gøy å prøve det Endret 16. oktober av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. oktober Forfatter #20643 Del Skrevet 16. oktober Rumle skrev (2 minutter siden): Ja! Jeg har alltid vært litt skeptisk til pecan, men det har den magnum billionaire isen forandret, der er pecan helt nyyyydelig! Ja, hadde vært gøy å prøve det Hat kunn smakt pecan som topping, og det var godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. oktober #20644 Del Skrevet 16. oktober Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Hat kunn smakt pecan som topping, og det var godt. Karamellisert? 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. oktober #20645 Del Skrevet 16. oktober (endret) Rumle skrev (1 minutt siden): Karamellisert? 😍 Eller kaller man det krokan da kanskje? Endret 16. oktober av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. oktober Forfatter #20646 Del Skrevet 16. oktober Rumle skrev (3 minutter siden): Karamellisert? 😍 Store biter, med litt karamelisert rundt ja. Rumle skrev (2 minutter siden): Eller kaller man det krokan da kanskje? Det gjør kanskje det... bare ser for meg det som mindre biter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. oktober #20647 Del Skrevet 16. oktober Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Store biter, med litt karamelisert rundt ja. Det gjør kanskje det... bare ser for meg det som mindre biter Nam nam Ja, sånn er det nok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 18. oktober #20648 Del Skrevet 18. oktober Daryl Dixon skrev (På 16.10.2024 den 20.12): Så gøy at du prøvde den! Fikk du med timian og basilikum og du da kanskje? Håper jeg beholder skamvettet litt lenger i garderober ja! Ja, har det tørket i skapet, har så uendelig mye krydder, så godt å få brukt det også! Skal ha rester i dag, det var jo helt herlig. Så keep em coming med middagstips Daryl Dixon skrev (På 16.10.2024 den 21.34): Minner meg om dette bildet jeg fant, hvilken pai frister dere mest? Må si de 3 på nederste hylle ser best ut jeg. One piece of pumpkin pie for me, please! God helg til dere alle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. oktober #20649 Del Skrevet 18. oktober God helg til alle i tråden herfra og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. oktober Forfatter #20650 Del Skrevet 18. oktober Rainstorm2.0 skrev (4 timer siden): Ja, har det tørket i skapet, har så uendelig mye krydder, så godt å få brukt det også! Skal ha rester i dag, det var jo helt herlig. Så keep em coming med middagstips One piece of pumpkin pie for me, please! God helg til dere alle God helg! Pleier å ha det og, men var så klart tom... I dag står jeg fast på middagsplaner, det jeg planla orker jeg ikke lage, fordi jeg er sur i dag. Rumle skrev (9 minutter siden): God helg til alle i tråden herfra og God helg til deg og Rumle! 🌼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 18. oktober #20651 Del Skrevet 18. oktober God helg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. oktober #20652 Del Skrevet 18. oktober (endret) Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): God helg! Pleier å ha det og, men var så klart tom... I dag står jeg fast på middagsplaner, det jeg planla orker jeg ikke lage, fordi jeg er sur i dag. God helg til deg og Rumle! 🌼 Huff, håper kvelden blir bedre. Bestille takeaway kanskje? Her blir det pizza i en eller annen variant Men, jeg har også noe rosenkål jeg burde fått brukt opp Endret 18. oktober av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 18. oktober #20653 Del Skrevet 18. oktober Rumle skrev (5 minutter siden): Huff, håper kvelden blir bedre. Bestille takeaway kanskje? Her blir det pizza i en eller annen variant Men, jeg har også noe rosenkål jeg burde fått brukt opp Rosenkålpizza? 🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. oktober #20654 Del Skrevet 18. oktober (endret) Rainstorm2.0 skrev (2 minutter siden): Rosenkålpizza? 🤪 Haha! Meeen det kunne sikkert fungert, med creme fraiche saus og bacon eller spekeskinke kanskje? Hva blir det til middag hos deg? Endret 18. oktober av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 18. oktober #20655 Del Skrevet 18. oktober Rumle skrev (7 minutter siden): Haha! Meeen det kunne sikkert fungert, med creme fraiche saus og bacon eller spekeskinke kanskje? Hva blir det til middag hos deg? Jeg liker rosenkål til riktig mat, men på pizza tror jeg aldri jeg kommer til å prøve det 🙈 Her var det rester av retten Dixon delte forrige uke, den var snacks. I morgen planlegger jeg å få til en enkel pizza, kanskje prøve å få litt ekstra tynn bunn. Jeg er typen som liker "norsk lørdagspizza"-bunn, sånn tjukk, men av en eller annen grunn fikk jeg lyst på en sånn tynn og litt sprø i kantene. Skal du kjøpe, eller lage selv? Og eventuelt hva blir det på? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. oktober #20656 Del Skrevet 18. oktober Rainstorm2.0 skrev (1 minutt siden): Jeg liker rosenkål til riktig mat, men på pizza tror jeg aldri jeg kommer til å prøve det 🙈 Her var det rester av retten Dixon delte forrige uke, den var snacks. I morgen planlegger jeg å få til en enkel pizza, kanskje prøve å få litt ekstra tynn bunn. Jeg er typen som liker "norsk lørdagspizza"-bunn, sånn tjukk, men av en eller annen grunn fikk jeg lyst på en sånn tynn og litt sprø i kantene. Skal du kjøpe, eller lage selv? Og eventuelt hva blir det på? Ser den Blir sikkert godt! Det blir nok rester fra en annen fredag fra frysen, og det vil si en typisk tykk lørdagspizza, som også er min favoritt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 18. oktober #20657 Del Skrevet 18. oktober Rumle skrev (3 minutter siden): Ser den Blir sikkert godt! Det blir nok rester fra en annen fredag fra frysen, og det vil si en typisk tykk lørdagspizza, som også er min favoritt Frysen er så god å ha! På både sure dager, og slitne dager. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. oktober #20658 Del Skrevet 18. oktober Rainstorm2.0 skrev (Akkurat nå): Frysen er så god å ha! På både sure dager, og slitne dager. Veldig sant! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. oktober Forfatter #20659 Del Skrevet 18. oktober Rumle skrev (1 time siden): Huff, håper kvelden blir bedre. Bestille takeaway kanskje? Her blir det pizza i en eller annen variant Men, jeg har også noe rosenkål jeg burde fått brukt opp Spiste ute til lunsj, blir litt storkar om det blir bestilt takeaway samme dag?? Rainstorm2.0 skrev (1 time siden): Rosenkålpizza? 🤪 Mmmmm hørtes fristende ut😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. oktober #20660 Del Skrevet 18. oktober Daryl Dixon skrev (35 minutter siden): Spiste ute til lunsj, blir litt storkar om det blir bestilt takeaway samme dag?? Mmmmm hørtes fristende ut😆 Det blir kanskje litt mye, ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå