Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (54 minutter siden):

Pleier ikke få med meg der jeg heller, men med skoleungdom i huset så går det ikke ubemerket forbi. :ler:

Wow! Du den ble jo perfekt! Finere enn min! Ble den god?

Det gir mening :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble sittende å se på en dokumentar om Karl Lagerfeldt her en kveld, der viste de katten hans, Choupette, tror jeg hun heter. Når han døde hadde han arrangert at hun skulle få bo i en luksusleilighet med egen person som skulle passe på henne hele tiden og en slags markedssjef som styrte merket han hadde laget for henne, masse forskjellige katte/dyregreier. Rart å tenke på at hun lever der nå, midt i Paris :ler: Det er en nydelig katt da.

Men, alle katter er jo nydelige på sitt vis :jepp:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (12 timer siden):

Jeg ble sittende å se på en dokumentar om Karl Lagerfeldt her en kveld, der viste de katten hans, Choupette, tror jeg hun heter. Når han døde hadde han arrangert at hun skulle få bo i en luksusleilighet med egen person som skulle passe på henne hele tiden og en slags markedssjef som styrte merket han hadde laget for henne, masse forskjellige katte/dyregreier. Rart å tenke på at hun lever der nå, midt i Paris :ler: Det er en nydelig katt da.

Men, alle katter er jo nydelige på sitt vis :jepp:

Rumle skrev (12 timer siden):

?width=1278&size=1

Her har vi de begge to :jepp:

Heldig og nydelig! Så herlig med folk som elsker dyr!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fyrt litt i ovnen i dag. Det gjorde jeg på tirsdag også, da frøs jeg skikkelig! I dag er det nesten uvær ute.

Verdensdagen for psykisk helse i dag. Tema for i år er at man trenger å snakke mer sammen, de oppfordrer til å gi 8minutter til noen du mener trenger å snakke, høre stemmen din, bli sett/hørt osv. 

Takk.thumb.jpg.ddf8eef5c95c3e95fded1037d79785f8.jpg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Jeg har fyrt litt i ovnen i dag. Det gjorde jeg på tirsdag også, da frøs jeg skikkelig! I dag er det nesten uvær ute.

Verdensdagen for psykisk helse i dag. Tema for i år er at man trenger å snakke mer sammen, de oppfordrer til å gi 8minutter til noen du mener trenger å snakke, høre stemmen din, bli sett/hørt osv. 

Takk.thumb.jpg.ddf8eef5c95c3e95fded1037d79785f8.jpg

Uvær her og, blåser skikkelig og har blitt mye kaldere. Nå ryker nok resten av de vakre høstbladene i hagen.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (17 timer siden):

Pleier ikke få med meg der jeg heller, men med skoleungdom i huset så går det ikke ubemerket forbi. :ler:

Wow! Du den ble jo perfekt! Finere enn min! Ble den god?

Takk, ble godt fornøyd med de "flettene". Den ble helt himmelsk, veldig mektig, men en fullkroppsopplevelse å smake 😂🤩

Endret av Rainstorm2.0
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Uvær her og, blåser skikkelig og har blitt mye kaldere. Nå ryker nok resten av de vakre høstbladene i hagen.

Da blir det veldig bart og stusselig en stund 🙄

Rainstorm2.0 skrev (1 time siden):

Takk, ble godt fornøyd med de "flettene". Den ble helt himmelsk, veldig mektig, men en fullkroppsopplevelse å smake 😂🤩

Brukte du oppskrift eller fant du på selv?

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (33 minutter siden):

Da blir det veldig bart og stusselig en stund 🙄

Brukte du oppskrift eller fant du på selv?

Brukte oppskriften til Tine tror jeg det var, og gjorde bare litt annerledes med lokket siden jeg hadde sett sånn "gitter" en annen plass og hadde lyst å prøve det. Haha, om jeg fant på selv, og laget himmelsk mat tror jeg at jeg skulle startet en karriere med å dele oppskrifter, så avansert er jeg ikke (enda :lur:). 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niesen min hadde satt frem noen gresskar med lys som hun har kjøpt. Jeg spør om de er nye, får til svar "ja, de var billige da, men ikke ødelegg de." Altså... Jeg har ikke for vane å ødelegge andres saker. Følte jeg stod sånn og ikke skjønte bæra...

what-huh.gif.3cbc61fc452d03c81a64ff205909ea76.gif

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (4 minutter siden):

Brukte oppskriften til Tine tror jeg det var, og gjorde bare litt annerledes med lokket siden jeg hadde sett sånn "gitter" en annen plass og hadde lyst å prøve det. Haha, om jeg fant på selv, og laget himmelsk mat tror jeg at jeg skulle startet en karriere med å dele oppskrifter, så avansert er jeg ikke (enda :lur:). 

Kunne jo hende du hadde noen ideer du ville prøve ut. :ler:

Fant forresten et bilde av deg som bærer inn varer fra bilen.

FB_IMG_1728351371838.thumb.jpg.e321309e3f6501574f587afda0cdc0bc.jpg

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (15 minutter siden):

Kunne jo hende du hadde noen ideer du ville prøve ut. :ler:

Fant forresten et bilde av deg som bærer inn varer fra bilen.

FB_IMG_1728351371838.thumb.jpg.e321309e3f6501574f587afda0cdc0bc.jpg

Ideene får vente litt til jeg er bittelitt mer erfaren, men da kommer de susende! Ny Ingrid Espelid in the making! 😎

:ler: Jeg ler, høyt! Det ser jo ikke bra ut å holde på sånn

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (3 timer siden):

Ideene får vente litt til jeg er bittelitt mer erfaren, men da kommer de susende! Ny Ingrid Espelid in the making! 😎

:ler: Jeg ler, høyt! Det ser jo ikke bra ut å holde på sånn

Nå har du jo en god start da. Bare å tilsette og prøve ut nye ting, tilsette det du liker. :jepp: Pai kan du lage i alle varianter! Til middag og dessert.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (14 minutter siden):

Nå har du jo en god start da. Bare å tilsette og prøve ut nye ting, tilsette det du liker. :jepp: Pai kan du lage i alle varianter! Til middag og dessert.

Jeg har faktisk prøvd en del middagspai, det er så vilt godt med brokkoli og løk, haha! Men da er bunnen litt annerledes. Tror du en kan lage appelsinpai? Hmm... 

Jeg fikk en melding nå som jeg ikke aner hvordan jeg skal svare på, av og til er sosiale ting så vanskelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (3 minutter siden):

Jeg har faktisk prøvd en del middagspai, det er så vilt godt med brokkoli og løk, haha! Men da er bunnen litt annerledes. Tror du en kan lage appelsinpai? Hmm... 

Jeg fikk en melding nå som jeg ikke aner hvordan jeg skal svare på, av og til er sosiale ting så vanskelig! 

Du kan lage appelsin marengs pai, tror du kan lage appelsin curd. Høres godt ut!

Av og til sliter jeg å svare på meldinger og, vanskelig når man ikke vet ordlyden. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Du kan lage appelsin marengs pai, tror du kan lage appelsin curd. Høres godt ut!

Av og til sliter jeg å svare på meldinger og, vanskelig når man ikke vet ordlyden. 

Sånn curd har jeg hørt om på engelsk bakeprogram, men jeg aner ikke hva det er. En vakker dag. Må få meg litt mer besøk så jeg kan prakke kaker og bakst på dem 😅 appelsin marengs pai, er det liksom neste challenge, har du lagt det? 

Jeg blir liksom sittende og lese det på nytt og nytt, og så begynner jeg å overtenke fordi jeg egentlig ikke helt kjenner meg igjen. Er ikke sånn som før da overtenkte jeg alt, men så kommer det noen innimellom som setter meg på prøve. Men er kanskje ikke så nøye heller om det blir litt bom på svaret heller egentlig når jeg tenker meg om 🎃🎃🎃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rainstorm2.0 skrev (1 minutt siden):

Sånn curd har jeg hørt om på engelsk bakeprogram, men jeg aner ikke hva det er. En vakker dag. Må få meg litt mer besøk så jeg kan prakke kaker og bakst på dem 😅 appelsin marengs pai, er det liksom neste challenge, har du lagt det? 

Jeg blir liksom sittende og lese det på nytt og nytt, og så begynner jeg å overtenke fordi jeg egentlig ikke helt kjenner meg igjen. Er ikke sånn som før da overtenkte jeg alt, men så kommer det noen innimellom som setter meg på prøve. Men er kanskje ikke så nøye heller om det blir litt bom på svaret heller egentlig når jeg tenker meg om 🎃🎃🎃

Curd er som en fruktkrem,lagd på varmebehandlet egg, sukker og fruktjus, mest vanlig sitron tror jeg. Har laget det, og er ikke vanskelig, må bare være obs på varmen og røre hele tiden.

Kjenner deg ikke igjen? Blir du beskyldt for noe da ell? Sånn er så vondt, jeg skjønner hva du mener.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God fredag og god helg. 

Jeg skulle skrive god tur til noen, skrev god jul. :murstein:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (12 timer siden):

Curd er som en fruktkrem,lagd på varmebehandlet egg, sukker og fruktjus, mest vanlig sitron tror jeg. Har laget det, og er ikke vanskelig, må bare være obs på varmen og røre hele tiden.

Kjenner deg ikke igjen? Blir du beskyldt for noe da ell? Sånn er så vondt, jeg skjønner hva du mener.

Spennende, det må jeg prøve! 

Ja, eller ikke helt beskyldninger, det var RART. Det var den lengste meldingen jeg har fått i mitt liv, velmenende absolutt, om hvordan jeg er slik og sånn, og at jeg må øve meg på ditt og datt, at jeg må bli rausere, og at jeg sikkert føler slik og sånn. Og så er jeg sånn hæææ? For selv om jeg nå har reflektert over det siden i går kveld, så kjenner jeg meg ikke igjen om jeg så legger godviljen til. Og så svarte jeg med takk og at jeg hadde fått noe å tenke på 😂 Da jeg våknet kjente jeg at jeg angret, skulle heller sagt at jeg ikke kjente meg igjen! ARgh. :ler: "Takk", aaah, jeg ler. Tusen takk for at du sender meg denne lange analysen av meg som person. 

God jul, god tur, og GOD helg! 🌸

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...