Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Noe av det beste som finnes er å ta på seg et helt nytt par med ullsokker. De sitter perfekt stramt, som å få en klem for føttene, kjennes myke å tråkke på, og er super varme. Føttene mine er glade i dag. 

👣

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Noe av det beste som finnes er å ta på seg et helt nytt par med ullsokker. De sitter perfekt stramt, som å få en klem for føttene, kjennes myke å tråkke på, og er super varme. Føttene mine er glade i dag. 

👣

Kjente selv det begynte å bli kaldt i dag. Men været endres fort nå på høsten. Lørdagen var superfin med akkurat passe temperatur til å gå i tskjorte her jeg bor. Mens på mandagen har jeg brukt både jakke og lue. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 timer siden):

Kjente selv det begynte å bli kaldt i dag. Men været endres fort nå på høsten. Lørdagen var superfin med akkurat passe temperatur til å gå i tskjorte her jeg bor. Mens på mandagen har jeg brukt både jakke og lue. 

Ja, nå er det høst. Hadde nesten litt lyst å fyre opp i ovnen i dag, men klarte å styre meg.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Ja, nå er det høst. Hadde nesten litt lyst å fyre opp i ovnen i dag, men klarte å styre meg.

Vurderte å sette på ovnene jeg også.  Men sola kom heldigvis og da ble det litt varmere her ved vinduet. 

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

FB_IMG_1726944658409.jpg.c1534bbbf1a4eb120bd89648d548935d.jpg

Så søt! 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Vurderte å sette på ovnene jeg også.  Men sola kom heldigvis og da ble det litt varmere her ved vinduet. 

Så søt! 

Jeg satte på varmepumpa litt, ble fort varmt. Nå er det litt sol, så tror jeg det er drittvær i morgen og fremover. Vi skulle på hyttetur fra onsdag til lørdag, men var meldt nesten storm der, så blir ikke noe av. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Jeg satte på varmepumpa litt, ble fort varmt. Nå er det litt sol, så tror jeg det er drittvær i morgen og fremover. Vi skulle på hyttetur fra onsdag til lørdag, men var meldt nesten storm der, så blir ikke noe av. 

Skjønner at dere ikke drar når det er meldt nesten storm!

Om sola forsvinner så kommer nok jeg også til å sette på ovnene. Merker godt forskjell på når det er sol og ikke sol. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Skjønner at dere ikke drar når det er meldt nesten storm!

Om sola forsvinner så kommer nok jeg også til å sette på ovnene. Merker godt forskjell på når det er sol og ikke sol. 

Ja, sant. Tenk at det snart er oktober! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Jepp, om en uke kun 3 måneder igjen av 2024. 

3mnd til du må være ferdig med julegaver også. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

3mnd til du må være ferdig med julegaver også. :lur:

Akkurat julegaver er jeg ganske god på. Jeg lager lister i løpet av året for hva jeg skal kjøpe. Jeg kunne kjøpt ferdig julegavene for lenge siden. Men jeg venter som regel til november/desember slik at gavene har byttelapp. 

@Sola de er også god på julegaver slik jeg husker det. 

Hvordan er du på julegaver? Er det skrekken? :redd:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (31 minutter siden):

Akkurat julegaver er jeg ganske god på. Jeg lager lister i løpet av året for hva jeg skal kjøpe. Jeg kunne kjøpt ferdig julegavene for lenge siden. Men jeg venter som regel til november/desember slik at gavene har byttelapp. 

Jeg gjør det samme, har et eget notat på telefonen med ideer til hva som passer. Men ikke alltid like lett å finne på lell. Vi har kuttet mye ned i de siste årene. Julegaver er ikke skrekken helt, men for meg litt unødvendig. Til barn er det helt greit. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (44 minutter siden):

Jeg er nesten ferdig :hoppe: Er kun garanti og dato- ting igjen. Jeg pleier å gi noe folk ønsker seg, noe de trenger, noe jeg synes passer til dem osv. Blir 3- 4 ting til hver som regel av den grunn.

Daryl Dixon skrev (10 minutter siden):

Jeg gjør det samme, har et eget notat på telefonen med ideer til hva som passer. Men ikke alltid like lett å finne på lell. Vi har kuttet mye ned i de siste årene. Julegaver er ikke skrekken helt, men for meg litt unødvendig. Til barn er det helt greit. 

Jeg biter meg merke i hva folk har ønsket seg, har sagt de mangler/ trenger. Får alltid høre noe ala det trenger jeg! hvordan visste du det :ler:

Er så kjekt å kjøpe til barn! Er ingen som er liten lenger av de jeg kjøper til, så blir bare voksne i år :nikke:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (44 minutter siden):

Bra du har et notat på telefonen! 

Vi har ikke kuttet ut gaver til de voksne. Men skjønner de som gjør det. 

Sola de skrev (29 minutter siden):

Jeg biter meg merke i hva folk har ønsket seg, har sagt de mangler/ trenger. Får alltid høre noe ala det trenger jeg! hvordan visste du det :ler:

Ja, det gjør jeg også. I tillegg får jeg ønskeliste av enkelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (41 minutter siden):

Jeg er nesten ferdig :hoppe: Er kun garanti og dato- ting igjen. Jeg pleier å gi noe folk ønsker seg, noe de trenger, noe jeg synes passer til dem osv. Blir 3- 4 ting til hver som regel av den grunn.

Er så kjekt å kjøpe til barn! Er ingen som er liten lenger av de jeg kjøper til, så blir bare voksne i år :nikke:

Det er det jeg gjør også, skriver det ned med en gang. Men hender seg folk kjøper det selv og da. Ofte rett etter jul hører jeg folk sier hva de burde ha ønsket seg, da er der bare å få det ned. :nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er flinke med gaver! Jeg synes det er vanskelig. 😬 

Apropos peis, her er det fyr i peisen i dag 🥰 Det trengtes. Når jeg sitter og stirrer inn i flammene som sluker hverandre så glemmer jeg noe av grublingen. Blir som mindfulness, her og nå trenger jeg ikke bekymre meg for fremtiden, eller de eksistensielle spørsmålene. Tenker på hvordan det er å være en kubbe. Et tre. Et dyr. (En helt annen form for eksistensielle spørsmål I guess 😅)

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rainstorm2.0 skrev (1 time siden):

Dere er flinke med gaver! Jeg synes det er vanskelig. 😬 

Apropos peis, her er det fyr i peisen i dag 🥰 Det trengtes. Når jeg sitter og stirrer inn i flammene som sluker hverandre så glemmer jeg noe av grublingen. Blir som mindfulness, her og nå trenger jeg ikke bekymre meg for fremtiden, eller de eksistensielle spørsmålene. Tenker på hvordan det er å være en kubbe. Et tre. Et dyr. (En helt annen form for eksistensielle spørsmål I guess 😅)

Det er deilig å sitte å stirre inn i flammene! Meditasjon. Og man blir varm i sjela.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leter etter adventskalender, men klarer ikke helt å velge, og de jeg synes er finest, er ikke på lager. Mulig de kommer. Liker de godt.

image.png.1f49e0975185fec502150e290034f061.png

image.png.98ff2a5ab8618894bac4e106e5744523.png

vinterlandskap_julekalender_gjenbrukbar_festartikler_julelandskap.thumb.jpg.f9b32de405c93bd80808b242d2810e13.jpg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...