Daryl Dixon Skrevet 6. november 2021 Forfatter #2021 Del Skrevet 6. november 2021 Frøkensina skrev (3 minutter siden): Æsj så fælt! Og skummelt da Nå vet jeg ikke helt hva du får den for, om det finnes en bedre medisin. Men du må passe veldig godt på hjertet! Og pusten. Uff Selv begynte jeg å gråte med en gang jeg våknet i dag, vet virkelig ikke hva som feiler meg Vet du hvorfor du gråt da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. november 2021 #2022 Del Skrevet 6. november 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Vet du hvorfor du gråt da? Sist jeg drev og gråt når jeg våknet for et par uker siden så var det mamma og at jeg ikke vil miste henne. Men i dag var det masse usikkerhet på meg selv og følelser i forhold til en fyr. Om jeg kan være meg selv, virket ikke virker helt mulig. Jeg er ikke bra nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. november 2021 #2023 Del Skrevet 6. november 2021 Daryl Dixon skrev (41 minutter siden): Ikke oppføring på hjertet enda, skal ha kontroll i januar. Så fikk beskjed om å ikke ta om jeg kjente at pacemakeren jobbet mye, eller om jeg fikk problemer med å puste, ble blå på lepper og negler eller feber. Har det klart tilfelle. Det går seg forhåpentligvis til, hvis ikke så må jeg sikkert få lov å stoppe. Herregud hvilke reaksjoner du kan få på den Frøkensina skrev (Akkurat nå): Sist jeg drev og gråt når jeg våknet for et par uker siden så var det mamma og at jeg ikke vil miste henne. Men i dag var det masse usikkerhet på meg selv og følelser i forhold til en fyr. Om jeg kan være meg selv, virket ikke virker helt mulig. Jeg er ikke bra nok. Om du ikke kan være deg selv rundt en du er glad i, så er ikke han rett for deg. Du må aldri tenke at du ikke er god nok, for det er du så absolutt. Du er omtenksom snill og god. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. november 2021 Forfatter #2024 Del Skrevet 6. november 2021 Frøkensina skrev (2 minutter siden): Sist jeg drev og gråt når jeg våknet for et par uker siden så var det mamma og at jeg ikke vil miste henne. Men i dag var det masse usikkerhet på meg selv og følelser i forhold til en fyr. Om jeg kan være meg selv, virket ikke virker helt mulig. Jeg er ikke bra nok. Du er mer enn bra nok! Du er du, og vi vet at du er en god person! Han er heldig om han får deg! Hvis han sier noe annet er ikke han god nok for deg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. november 2021 #2025 Del Skrevet 6. november 2021 Tusen takk @Sola de og @Daryl Dixon Det hjalp Fininger 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. november 2021 Forfatter #2026 Del Skrevet 6. november 2021 Frøkensina skrev (5 minutter siden): Tusen takk @Sola de og @Daryl Dixon Det hjalp Fininger Men... jeg blir nysgjerrig jeg, har du fått kjæreste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. november 2021 #2027 Del Skrevet 6. november 2021 Har nok «bare» plassert hjertet et sted det ikke var helt rett/ ikke passer. Men jeg har ekstremt vanskelig for å løsrive meg når jeg er glad i noen. Og jeg blir forbanna på at jeg ikke bare kan være som alle andre uten så mye vanvittig innvendig press/stress. Men nok om det nå Takk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. november 2021 #2028 Del Skrevet 6. november 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Men... jeg blir nysgjerrig jeg, har du fått kjæreste? Nei kan nok ikke kalle det det. Har ikke lyst til å gå i detaljer. Sorry Jeg håpet vel på at det kunne bli det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. november 2021 Forfatter #2029 Del Skrevet 6. november 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Nei kan nok ikke kalle det det. Har ikke lyst til å gå i detaljer. Sorry Jeg håpet vel på at det kunne bli det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. november 2021 Forfatter #2030 Del Skrevet 6. november 2021 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. november 2021 #2031 Del Skrevet 6. november 2021 Daryl Dixon skrev (21 minutter siden): 🐝 Tok bilder av noen uvanlige bier/humler på hytta i sommer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. november 2021 #2032 Del Skrevet 6. november 2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. november 2021 Forfatter #2033 Del Skrevet 6. november 2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. november 2021 #2034 Del Skrevet 6. november 2021 Daryl Dixon skrev (13 minutter siden): Føler at den passer på oss begge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. november 2021 #2035 Del Skrevet 6. november 2021 Jeg fant Robin! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. november 2021 Forfatter #2036 Del Skrevet 6. november 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Jeg fant Robin! Passer! Han satt på et sånn klorestativ med et platå på toppen, jeg la leker forran bena hans, og han dyttet alle ned, en etter en. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. november 2021 #2037 Del Skrevet 6. november 2021 Nå skal jeg lage espressoblandings og ta med på termos til mamma ❤️Har ikke vært der hele uka fordi jeg ikke har klart det. Men skal dra en tur i dag med rene klær jeg har vasket, sjokolade, kokosmakroner, kaffe og mange kosttilskudd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. november 2021 #2038 Del Skrevet 6. november 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Passer! Han satt på et sånn klorestativ med et platå på toppen, jeg la leker forran bena hans, og han dyttet alle ned, en etter en. 😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. november 2021 #2039 Del Skrevet 6. november 2021 Frøkensina skrev (31 minutter siden): Nå skal jeg lage espressoblandings og ta med på termos til mamma ❤️Har ikke vært der hele uka fordi jeg ikke har klart det. Men skal dra en tur i dag med rene klær jeg har vasket, sjokolade, kokosmakroner, kaffe og mange kosttilskudd. Så fint ❤ Håper det blir en god tur! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. november 2021 #2040 Del Skrevet 6. november 2021 Jeg mistet sjokoladekjeksen min oppi kaffekoppen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå