Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (49 minutter siden):

Får ikke noe kosemose massasje her hver kveld altså, det er er en spiss albue der det allrede er vondt. :ler: 

Men jeg ble litt yngre etterhvert, som han sa selv at det var store kontraster, fra å være gammel og stiv til å drive å klarte opp på en barkrakk oppå et bord. :sjenert:

Har du hatt en fin dag? 

Spiss albue: ja, takk. 🤷‍♀️:ler:

Klatre på barkrakker oppå et bord, hva hadde du der å gjøre? Høres skummelt ut. SKOMMELT, som Ludvig ville sagt. 

Ja, både og. Jeg havnet jeg inn i et dypt YouTube-hull der jeg bare skulle finne ut av noe som er fullstendig ubetydelig, og så plutselig ser jeg meg rundt meg noen timer senere og forstår ikke hvorfor det brått er blitt mørkt ute. Burde ha automatisk stoppeklokke på sånt. Var veldig fin høst her i dag, opplett og ikke for kaldt. 🥰 Hva med deg, sånn bortsett fra å sette livet på spill med klatremusfakter? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rainstorm2.0 skrev (8 minutter siden):

Spiss albue: ja, takk. 🤷‍♀️:ler:

Klatre på barkrakker oppå et bord, hva hadde du der å gjøre? Høres skummelt ut. SKOMMELT, som Ludvig ville sagt. 

Ja, både og. Jeg havnet jeg inn i et dypt YouTube-hull der jeg bare skulle finne ut av noe som er fullstendig ubetydelig, og så plutselig ser jeg meg rundt meg noen timer senere og forstår ikke hvorfor det brått er blitt mørkt ute. Burde ha automatisk stoppeklokke på sånt. Var veldig fin høst her i dag, opplett og ikke for kaldt. 🥰 Hva med deg, sånn bortsett fra å sette livet på spill med klatremusfakter? 

Jeg måtte opp til det høyeste partiet i taket, og å gå ut for å hente trappestigen gadd jeg ikke. :ler:

YouTube er et synkehull, plutselig sitter man å ser på noe ville greier. :overrasket: Nesten så man begynner å tvile på seg selv når man blir bevist på det.

Nydelig høstvær her i dag og, overskyet først på dagen, men så sol og ganske varmt egentlig. :nikke: vært en grei dag.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Jeg måtte opp til det høyeste partiet i taket, og å gå ut for å hente trappestigen gadd jeg ikke. :ler:

YouTube er et synkehull, plutselig sitter man å ser på noe ville greier. :overrasket: Nesten så man begynner å tvile på seg selv når man blir bevist på det.

Nydelig høstvær her i dag og, overskyet først på dagen, men så sol og ganske varmt egentlig. :nikke: vært en grei dag.

Aha, jeg skjønner! Jeg prøver å unngå flere ganger med ting fra bilen, norgesmesterskap i å bli nedlesset i bagasje/poser. Jeg vet ikke, jeg føler det er en slags synd. Så da skjønner jeg vakleturen, selv om barkrakk på bord hørtes litt på kanten. 

🫠 Stop calling me out! 🤐

Ja, jeg tviler på meg selv etter YouTube. Finnes det en AA-gruppe jeg kan gå i?

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (13 timer siden):

Aha, jeg skjønner! Jeg prøver å unngå flere ganger med ting fra bilen, norgesmesterskap i å bli nedlesset i bagasje/poser. Jeg vet ikke, jeg føler det er en slags synd. Så da skjønner jeg vakleturen, selv om barkrakk på bord hørtes litt på kanten. 

🫠 Stop calling me out! 🤐

Ja, jeg tviler på meg selv etter YouTube. Finnes det en AA-gruppe jeg kan gå i?

Synes jeg ser det, en pose på hver finger!

Jeg løper frem og tilbake etter en storhandling. Mest fordi jeg er altfor dårlig på å pakke, og mye havner utenfor posen. Etter niesen lin ble så opptatt av bærekraft, har vi blitt flinkere til å bruke gjenbrukbare poser, og jeg tar alltid med fot få. Bruker sånn selvbetjening mrd skanner man går rundt med, så går bare ut med handlevognen og lemper alt, både løst og i poser i bilen. Da blir det mange turer inn og ut hjemme. :ler:

Kanskje det finnes en støttegruppe for anonyme YouTube avhengige... 🤔

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å legger sammen klær. Ser at vinduene trenger en vask, spisebordet bør oljes, så nye som burde vært gjort. Lista bare vokser og vokser, og jeg gjør ikke noe med det. :himle:

Var på time hos behandler i dag, har holdt meg bra til å få i meg næringsdrikker i en uke. Ble spurt om det er noe jeg kunne bruke for å se frem til mtp mat. Og eneste jeg kom på var at jeg gledet meg til julebrunosten kom. Aldri sett noen så entusiastisk for brunost. Men faktisk noe jeg har veldig lyst på, det og et slags brød som kanskje kan være noe ala sveler, er en spesifikk smak jeg er ute etter, tror det kan være hjortetakksalt/hornsalt som gjør det. Men helt hva det er jeg tenker på vet jeg ikke. Bakte havreboller i forrige uke, var da jeg kom på det. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (8 timer siden):

Synes jeg ser det, en pose på hver finger!

Jeg løper frem og tilbake etter en storhandling. Mest fordi jeg er altfor dårlig på å pakke, og mye havner utenfor posen. Etter niesen lin ble så opptatt av bærekraft, har vi blitt flinkere til å bruke gjenbrukbare poser, og jeg tar alltid med fot få. Bruker sånn selvbetjening mrd skanner man går rundt med, så går bare ut med handlevognen og lemper alt, både løst og i poser i bilen. Da blir det mange turer inn og ut hjemme. :ler:

Kanskje det finnes en støttegruppe for anonyme YouTube avhengige... 🤔

Rake motsetninger vi da! 😂 Jeg bruker alltid gjenbrukbare poser/sekk jeg også, og pakker dem strategisk. Husker jeg elsket å få være med mamma på butikken for å vise hvor god jeg var til å pakke posene strategisk slik hun lærte meg. :ler: av og til også etter kuldegrad og rekkefølge det skal inn i kjøleskapet. 

Haha, kanskje! Men hadde vært skremt av tingene jeg kunne fått høre der. 

Daryl Dixon skrev (5 timer siden):

Sitter å legger sammen klær. Ser at vinduene trenger en vask, spisebordet bør oljes, så nye som burde vært gjort. Lista bare vokser og vokser, og jeg gjør ikke noe med det. :himle:

Var på time hos behandler i dag, har holdt meg bra til å få i meg næringsdrikker i en uke. Ble spurt om det er noe jeg kunne bruke for å se frem til mtp mat. Og eneste jeg kom på var at jeg gledet meg til julebrunosten kom. Aldri sett noen så entusiastisk for brunost. Men faktisk noe jeg har veldig lyst på, det og et slags brød som kanskje kan være noe ala sveler, er en spesifikk smak jeg er ute etter, tror det kan være hjortetakksalt/hornsalt som gjør det. Men helt hva det er jeg tenker på vet jeg ikke. Bakte havreboller i forrige uke, var da jeg kom på det. 

Det er ikke natronkaker du mener vel? Var det eneste jeg kom på. 🤔 nå fikk jeg veldig lyst på natronkaker med julebrunost. 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rainstorm2.0 skrev (17 minutter siden):

Rake motsetninger vi da! 😂 Jeg bruker alltid gjenbrukbare poser/sekk jeg også, og pakker dem strategisk. Husker jeg elsket å få være med mamma på butikken for å vise hvor god jeg var til å pakke posene strategisk slik hun lærte meg. :ler: av og til også etter kuldegrad og rekkefølge det skal inn i kjøleskapet. 

Haha, kanskje! Men hadde vært skremt av tingene jeg kunne fått høre der. 

Det er ikke natronkaker du mener vel? Var det eneste jeg kom på. 🤔 nå fikk jeg veldig lyst på natronkaker med julebrunost. 🥰

Er du veldig god på å pakke inn i bil og, hvis du skal på tur? Eller spille tetris? Godt mulig du fikk dilla av hvor uorganisert jeg ser ut når jeg handler, er ikke så rotete ellers altså.

Godt forslag! Natronkaker har jo hornsalt i seg! Det kan jeg prøve. Ellers var jeg innom tjukksnipper, siden de og har hornsalt. Sikkert gode begge to med brunost. 

https://www.detsoteliv.no/oppskrift/natronkaker-tjukkaser

tjukkaser faktisk... natronkaker høres mer fristende ut.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (10 minutter siden):

Er du veldig god på å pakke inn i bil og, hvis du skal på tur? Eller spille tetris? Godt mulig du fikk dilla av hvor uorganisert jeg ser ut når jeg handler, er ikke så rotete ellers altså.

Godt forslag! Natronkaker har jo hornsalt i seg! Det kan jeg prøve. Ellers var jeg innom tjukksnipper, siden de og har hornsalt. Sikkert gode begge to med brunost. 

https://www.detsoteliv.no/oppskrift/natronkaker-tjukkaser

tjukkaser faktisk... natronkaker høres mer fristende ut.

Jeg har ikke så ofte reist med så mye, er enkelt når man ikke er så mange. Har vært på bilferie alene og da tok jeg med et helt bibliotek. Så er veldig god på vanskegrad 1 person? 😅

Synes det var en koselig tanke jeg deg :bond:inn og ut av bilen. 

Tjukkas bruker jeg bare om den en hopper på i gymmen, ikke spiselig!  Tjukksnipper har jeg ikke hørt om, kanskje noe å prøve. Arvet en takke fra besteforeldren min som døde i sommer så nå kan jeg jo faktisk få laget natronkaker selv også. :D Lager du selv? 

Endret av Rainstorm2.0
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (5 minutter siden):

Jeg har ikke så ofte reist med så mye, er enkelt når man ikke er så mange. Har vært på bilferie alene og da tok jeg med et helt bibliotek. Så er veldig god på vanskegrad 1 person? 😅

Synes det var en koselig tanke jeg deg :bond:inn og ut av bilen. 

Tjukkas bruker jeg bare om den en hopper på i gymmen, ikke spiselig!  Tjukksnipper har jeg ikke hørt om, kanskje noe å prøve. Arvet en takke fra besteforeldren min som døde i sommer så nå kan jeg jo faktisk få laget natronkaker selv også. :D

1 person kan ha med seg mye den, ikke sikker bilen er så stor heller, så det teller det. :nikke:

Ja,  tjukkas er sånn matte man lander på når man hopper høyde. :ler: Er det jeg husker den ble brukt til. 

Tjukksnipper ser gode ut! Tror jeg har smakt det før. Tror besteforelderen din hadde satt pris på at du hadde brukt den og laget noe godt på den!! Skal prøve meg på natronkaker selv, men har ikke takke da.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

1 person kan ha med seg mye den, ikke sikker bilen er så stor heller, så det teller det. :nikke:

Ja,  tjukkas er sånn matte man lander på når man hopper høyde. :ler: Er det jeg husker den ble brukt til. 

Tjukksnipper ser gode ut! Tror jeg har smakt det før. Tror besteforelderen din hadde satt pris på at du hadde brukt den og laget noe godt på den!! Skal prøve meg på natronkaker selv, men har ikke takke da.

Ja, samme her, eller springe høye kneløft i, tungt! 

Blir laget med litt ekstra årgangskjærlighet da, med en godt brukt takke fra mange tiår tilbake. 🥰 

Er sikkert ikke lenge til julebrunosten er i butikken heller. Så kakemenn her om dagen 🤭

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (11 timer siden):

Ja, samme her, eller springe høye kneløft i, tungt! 

Blir laget med litt ekstra årgangskjærlighet da, med en godt brukt takke fra mange tiår tilbake. 🥰 

Er sikkert ikke lenge til julebrunosten er i butikken heller. Så kakemenn her om dagen 🤭

Det er veldig koselig det som går i arv, spesielt om det er noe man kan bruke.

Det var tidlig med kakemenn,men har jo sett mye julereklame alt. Googlet, og ser ut som om tine sin julebrunost kommer i oktober. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Snapchat-742250887.thumb.jpg.b397750e78578a0619287b743c51ecf5.jpg

Den ene og alene georginen jeg har som blomstrer.

Den var nydelig! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (1 minutt siden):

Den var nydelig! 😍

Ja, den er det, i sin ensomme majestet.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (På 18.9.2024 den 15.44):

Kanskje du hadde likt de smørbrødkjeksene de selger på Meny, de smaker mer kake enn kjeks, veldig gode, litt kakemannaktig, synes jeg :jepp:

Gjett hvem som har julebrunost i kjøleskapet :ninja:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10283_smorbrodkjeks_jodekaker_4pk_.jpg?h

Ellers tror jeg du vil få omtrent det samme som julebrunost om du drysser pittelitt kardemomme på underlaget og så legger på fløtemysost :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rumle skrev (1 time siden):

Kanskje du hadde likt de smørbrødkjeksene de selger på Meny, de smaker mer kake enn kjeks, veldig gode, litt kakemannaktig, synes jeg :jepp:

Gjett hvem som har julebrunost i kjøleskapet :ninja:

Har du fra i fjor, eller har det kommet alt??

Smaker de fra meny litt hornsalt?

Rumle skrev (1 time siden):

10283_smorbrodkjeks_jodekaker_4pk_.jpg?h

Ellers tror jeg du vil få omtrent det samme som julebrunost om du drysser pittelitt kardemomme på underlaget og så legger på fløtemysost :jepp:

Ja, du har nok rett. Kanskje prøve det.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (25 minutter siden):

Har du fra i fjor, eller har det kommet alt??

Smaker de fra meny litt hornsalt?

Ja, du har nok rett. Kanskje prøve det.

Fra i fjor! :ler: Sikkert ikke lenge til de nye dukker opp. Håper du finner noe annet som frister i mellomtiden :nikke:

Jeg ville gjettet på at det var det i, men sjekket innholdet på nett og det ser ikke ut som det er i. Gode er de i alle fall :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 timer siden):

Fra i fjor! :ler: Sikkert ikke lenge til de nye dukker opp. Håper du finner noe annet som frister i mellomtiden :nikke:

Jeg ville gjettet på at det var det i, men sjekket innholdet på nett og det ser ikke ut som det er i. Gode er de i alle fall :nikke:

Om det kjennes sånn ut så må det være bra. :jepp: men... hvor er nermeste meny her da, må lete litt.

Er den brunosten like god nå da? :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på ikke lov å le på hytta, fra i fjor, nå som jeg har vg+. Jeg blir så flau!! Så er det noen få gullkorn innimellom.

I dag hadde SB med seg hele TO blomsterbuketter hjem i dag. Roser og solsikker. 🌻

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...