Rumle Skrevet 19. september #20341 Del Skrevet 19. september Daryl Dixon skrev (1 time siden): Om det kjennes sånn ut så må det være bra. men... hvor er nermeste meny her da, må lete litt. Er den brunosten like god nå da? Åpnet en i sommer, den smakte helt utmerket, men nå er det jo gått noen måneder til, så hvem vet? Kanskje den burde vært fryst? Jeg driver jo å langtidslagrer div Norvegia/Jarlsberg/edamer, men vet egentlig ikke om man bør gjøre det med brunost, men men, det ble bare sånn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. september #20342 Del Skrevet 19. september Daryl Dixon skrev (1 time siden): Jeg ser på ikke lov å le på hytta, fra i fjor, nå som jeg har vg+. Jeg blir så flau!! Så er det noen få gullkorn innimellom. I dag hadde SB med seg hele TO blomsterbuketter hjem i dag. Roser og solsikker. 🌻 Det er helt forferdelig flaut! Jeg har ikke klart å se de siste sesongene Så skjønn han e! 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. september Forfatter #20343 Del Skrevet 19. september Rumle skrev (19 minutter siden): Åpnet en i sommer, den smakte helt utmerket, men nå er det jo gått noen måneder til, så hvem vet? Kanskje den burde vært fryst? Jeg driver jo å langtidslagrer div Norvegia/Jarlsberg/edamer, men vet egentlig ikke om man bør gjøre det med brunost, men men, det ble bare sånn Blir de gode på smak da? Jeg er i en osteperiode nå. Rumle skrev (18 minutter siden): Det er helt forferdelig flaut! Jeg har ikke klart å se de siste sesongene Så skjønn han e! 🥰 Det er så tortur å se på, sitter med ansiktet i henda og klarer ikke se mesteparten! Ja, han er det. Men jeg går rett i paranoidmodus og lurer på hva baktanken var. De var veldig fine da, høstfarger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. september #20344 Del Skrevet 19. september Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Blir de gode på smak da? Jeg er i en osteperiode nå. Det er så tortur å se på, sitter med ansiktet i henda og klarer ikke se mesteparten! Ja, han er det. Men jeg går rett i paranoidmodus og lurer på hva baktanken var. De var veldig fine da, høstfarger. Jeg synes det, blir ekstra vellagret om de ligger ekstra lenge blir de helt kompakte som parmesan med knasende krystaller inni! Det er Edamer som ble sånn, fikk veldig digg smak! De ostene som er best å lagre lenge er de runde som er pakket i voks (sier Tine), men jeg åpnet nylig en vanlig Jarlsberg som hadde lagt ganske lenge, den var veldig god, mye dypere/mer spennende smak Oster som er åpnet kan ikke lagres da. Uff, er det ikke typisk, hjernen/følelsene altså 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. september Forfatter #20345 Del Skrevet 19. september Rumle skrev (Akkurat nå): Jeg synes det, blir ekstra vellagret om de ligger ekstra lenge blir de helt kompakte som parmesan med knasende krystaller inni! Det er Edamer som ble sånn, fikk veldig digg smak! De ostene som er best å lagre lenge er de runde som er pakket i voks (sier Tine), men jeg åpnet nylig en vanlig Jarlsberg som hadde lagt ganske lenge, den var veldig god, mye dypere/mer spennende smak Oster som er åpnet kan ikke lagres da. Uff, er det ikke typisk, hjernen/følelsene altså Aha, litt osteeksperimentell da altså. Eneste jeg har forsøkt å lagre, var den østavind i fryseren, hele osten smuldret vekk. Edamer kjøpte jeg til jul, har nesten aldri kjøpt den, men den var god da! Liker når det blir helt tynne skiver! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. september #20346 Del Skrevet 19. september Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Aha, litt osteeksperimentell da altså. Eneste jeg har forsøkt å lagre, var den østavind i fryseren, hele osten smuldret vekk. Edamer kjøpte jeg til jul, har nesten aldri kjøpt den, men den var god da! Liker når det blir helt tynne skiver! Ja, den er god! Tror de selger en vellagret variant i butikken og av den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. september Forfatter #20347 Del Skrevet 20. september Rumle skrev (9 timer siden): Ja, den er god! Tror de selger en vellagret variant i butikken og av den Stemmer,den er i svart innpakning hvis jeg husker rett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. september Forfatter #20348 Del Skrevet 20. september Jimmy Fallon har blitt 50 år! Hva spiser den mannen?? Han ser jo bare bedre og bedre ut! Herregud, om jeg blir 50 ligner jeg nok på en potet som har falt ut av posen, trillet under kjøleskapet og ligget der i et år og skrukket seg. Jeg trodde han var 40! Drømte om han ene på ikke lov å le på hytta, uff a meg. Sånn skjer når man ser noe traumatisk på tv. Men.... jeg må jo se finalen og. 🙊 Fredag i dag. Foreløbig grått og tungt vær ute. God helg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 20. september #20349 Del Skrevet 20. september Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Jimmy Fallon har blitt 50 år! Hva spiser den mannen?? Han ser jo bare bedre og bedre ut! Herregud, om jeg blir 50 ligner jeg nok på en potet som har falt ut av posen, trillet under kjøleskapet og ligget der i et år og skrukket seg. Jeg trodde han var 40! God helg! Fallon ser helt klart langt yngre enn 50 ut! Angående hva han spiser. Slik jeg har forstått det så har han et alkohol-problem så han holder seg nok godt på tross av kostholdet og ikke på grunn av. Trist med alkoholisme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 20. september #20350 Del Skrevet 20. september Jeg har lyst til å se denne filmen: Den har premiere denne helgen og fikk god kritikk. Jeg valgte den traileren som forteller minst om historien. Ønsker man å se mer av historien så kan man se trailer nummer 2 på Youtube. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. september Forfatter #20351 Del Skrevet 20. september SVK skrev (24 minutter siden): God helg! Fallon ser helt klart langt yngre enn 50 ut! Angående hva han spiser. Slik jeg har forstått det så har han et alkohol-problem så han holder seg nok godt på tross av kostholdet og ikke på grunn av. Trist med alkoholisme. Å nei, så trist... Han har jo to døtre og, håper ikke de blir preget av det. Alkoholisme er fryktelig, det er så tilgjengelig med fristelser også. Tror det er lettere enn folk tror å falle utfor den stien der. SVK skrev (22 minutter siden): Jeg har lyst til å se denne filmen: Den har premiere denne helgen og fikk god kritikk. Jeg valgte den traileren som forteller minst om historien. Ønsker man å se mer av historien så kan man se trailer nummer 2 på Youtube. Så søte animasjoner! Tenker du å se premieren? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 20. september #20352 Del Skrevet 20. september Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Å nei, så trist... Han har jo to døtre og, håper ikke de blir preget av det. Alkoholisme er fryktelig, det er så tilgjengelig med fristelser også. Tror det er lettere enn folk tror å falle utfor den stien der. Ja, ekstremt trist. Enig i at det er lett å bli alkoholiker. Sikkert spesielt lett når man jobber i underholdningsbransjen hvor jeg ser for meg at det er mye middager og fester med alkoholservering. Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Så søte animasjoner! Tenker du å se premieren? Det koster ekstra å se premieren her jeg bor, så jeg venter til neste uke med å se filmen. Kino er dyrt nok som det er uten å måtte betale premiere-premium. Enig i at det var søte animasjoner. Likte fargevalget også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. september Forfatter #20353 Del Skrevet 20. september SVK skrev (1 minutt siden): Ja, ekstremt trist. Enig i at det er lett å bli alkoholiker. Sikkert spesielt lett når man jobber i underholdningsbransjen hvor jeg ser for meg at det er mye middager og fester med alkoholservering. Det koster ekstra å se premieren her jeg bor, så jeg venter til neste uke med å se filmen. Kino er dyrt nok som det er uten å måtte betale premiere-premium. Enig i at det var søte animasjoner. Likte fargevalget også. Hvor har det blitt av profilbildet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 20. september #20354 Del Skrevet 20. september Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Hvor har det blitt av profilbildet ditt? Jeg slettet den gamle brukerkontoen for fikk noen problemer med den. Så lagde jeg en ny konto med akkurat samme brukernavn. Har ikke fått på plass profilbilde ennå, men det kommer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. september Forfatter #20355 Del Skrevet 20. september SVK skrev (Akkurat nå): Jeg slettet den gamle brukerkontoen for fikk noen problemer med den. Så lagde jeg en ny konto med akkurat samme brukernavn. Har ikke fått på plass profilbilde ennå, men det kommer! Å ja, ser jo nå du har sånn rosa hånd. Fikk ikke med meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. september Forfatter #20356 Del Skrevet 20. september Nå er den støvsugeren min på utur igjen. Den tror den er i et helt annet rom, og da blir kartet feil, og den vet ikke hva den gjør. 😡 Og jeg klarte å dra dekselet til en stikk kontakt rett av veggen. Det ble jo pent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 20. september #20357 Del Skrevet 20. september Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Nå er den støvsugeren min på utur igjen. Den tror den er i et helt annet rom, og da blir kartet feil, og den vet ikke hva den gjør. 😡 Og jeg klarte å dra dekselet til en stikk kontakt rett av veggen. Det ble jo pent. Er det vanskelig å få på igjen? Jeg er svært lite handy så jeg aner ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. september #20358 Del Skrevet 20. september Daryl Dixon skrev (4 timer siden): Stemmer,den er i svart innpakning hvis jeg husker rett. Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Jimmy Fallon har blitt 50 år! Hva spiser den mannen?? Han ser jo bare bedre og bedre ut! Herregud, om jeg blir 50 ligner jeg nok på en potet som har falt ut av posen, trillet under kjøleskapet og ligget der i et år og skrukket seg. Jeg trodde han var 40! Drømte om han ene på ikke lov å le på hytta, uff a meg. Sånn skjer når man ser noe traumatisk på tv. Men.... jeg må jo se finalen og. 🙊 Fredag i dag. Foreløbig grått og tungt vær ute. God helg! God helg herfra og Nydelig vær her, varmt og, nok en Indian summer Daryl Dixon skrev (6 minutter siden): Nå er den støvsugeren min på utur igjen. Den tror den er i et helt annet rom, og da blir kartet feil, og den vet ikke hva den gjør. 😡 Og jeg klarte å dra dekselet til en stikk kontakt rett av veggen. Det ble jo pent. Er det sånn de fungerer? Må man legge inn kart av alle rom? Den dingsen under her er et feil klikk og nå får jeg ikke den bort! 🔕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. september #20359 Del Skrevet 20. september Hvorfor er det blitt så vanskelig å slette sånt egentlig? Det var jo ikke slik før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. september Forfatter #20360 Del Skrevet 20. september SVK skrev (12 minutter siden): Er det vanskelig å få på igjen? Jeg er svært lite handy så jeg aner ikke. Trodde jeg kunne klipse den på igjen, men ser at den sprakk litt, er en av de eldste i huset, så plastikken er nok litt sprø. Og jeg er redd for unødvendig støt... Jeg har litt lyst til å få lagt opp strøm til ny lampe uansett, så kanskje dette bare var et spark i ræva for å få det til å skje. Rumle skrev (4 minutter siden): God helg herfra og Nydelig vær her, varmt og, nok en Indian summer Er det sånn de fungerer? Må man legge inn kart av alle rom? Den dingsen under her er et feil klikk og nå får jeg ikke den bort! 🔕 Ikke noen tegn til Iindian summer her... Den lager kart selv, man lar den gå en sånn orienteringsrunde når den innstaleres, da lager den kart. Og da kan man sette opp usynlige vegger og no-go-zones osv, der den ikke skal gå. Så kan den kjøres hele kartet, eller du kan be den ta et rom, eller lage en midlertidig zone den skal jobbe på. Men av og til roter den seg bort uansett. Rumle skrev (3 minutter siden): Hvorfor er det blitt så vanskelig å slette sånt egentlig? Det var jo ikke slik før Aner ikke, av og til går det på første forsøk, så er det umulig å fjerne.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå