Daryl Dixon Skrevet 15. september Forfatter #20301 Del Skrevet 15. september Dette er Hin Sam Wan, eller "three whale rock" i Thailand. En steinformasjon som stikker ut fra fjellet, og sett ovenfra ser ut som 3 valer. Den er over 75millioner år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. september #20302 Del Skrevet 15. september Daryl Dixon skrev (39 minutter siden): Dette er Hin Sam Wan, eller "three whale rock" i Thailand. En steinformasjon som stikker ut fra fjellet, og sett ovenfra ser ut som 3 valer. Den er over 75millioner år. Fantastisk! Jeg så bare øvre del av bildet først, og tenkte du hadde fisk og brokkoli/ persille eller annet grønt til middag 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. september Forfatter #20303 Del Skrevet 15. september Sola de skrev (1 time siden): Fantastisk! Jeg så bare øvre del av bildet først, og tenkte du hadde fisk og brokkoli/ persille eller annet grønt til middag Spiser alltid fisk og brokkoli kl 8.30 om morgenen 😆😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. september #20304 Del Skrevet 15. september (endret) Så nå du hadde bursdag på mandag @Daryl Dixon. Gratulerer på etterskudd! Endret 15. september av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. september Forfatter #20305 Del Skrevet 15. september SVK skrev (15 minutter siden): Så nå du hadde bursdag på mandag @Daryl Dixon. Gratulerer på etterskudd! Tusen takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. september #20306 Del Skrevet 15. september Daryl Dixon skrev (9 timer siden): Dette er Hin Sam Wan, eller "three whale rock" i Thailand. En steinformasjon som stikker ut fra fjellet, og sett ovenfra ser ut som 3 valer. Den er over 75millioner år. Ser helt vilt ut, veldig spesielt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 15. september #20307 Del Skrevet 15. september Daryl Dixon skrev (9 timer siden): Dette er Hin Sam Wan, eller "three whale rock" i Thailand. En steinformasjon som stikker ut fra fjellet, og sett ovenfra ser ut som 3 valer. Den er over 75millioner år. Hva i alle dager. Klarer ikke å forstå det. Wow. 😮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. september Forfatter #20308 Del Skrevet 15. september Rumle skrev (1 time siden): Ser helt vilt ut, veldig spesielt Rainstorm2.0 skrev (19 minutter siden): Hva i alle dager. Klarer ikke å forstå det. Wow. 😮 Måtte google det, stoler ikke noe noe etter Ai kom, men var ekte faktisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. september Forfatter #20309 Del Skrevet 16. september God morgen i regnværet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. september #20310 Del Skrevet 16. september (endret) Daryl Dixon skrev (4 timer siden): God morgen i regnværet. God dag fra meg Her er det opplett og 16 grader i dag. Perfekt vær for hagearbeid! Men, det vil ikke kroppen være med på i dag, dessverre Har du fått gjort klart til vinter ute? Endret 16. september av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. september Forfatter #20311 Del Skrevet 16. september Rumle skrev (2 timer siden): God dag fra meg Her er det opplett og 16 grader i dag. Perfekt vær for hagearbeid! Men, det vil ikke kroppen være med på i dag, dessverre Har du fått gjort klart til vinter ute? Typisk, at når endelig været spiller på lag,så vil ikke kroppen.. Er ikke vinterklart ute enda. Meldt så fint vær noen dager, så tenker jeg ikke har det så travelt enda. Men i oktober bør jeg få det klart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. september #20312 Del Skrevet 16. september Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Typisk, at når endelig været spiller på lag,så vil ikke kroppen.. Er ikke vinterklart ute enda. Meldt så fint vær noen dager, så tenker jeg ikke har det så travelt enda. Men i oktober bør jeg få det klart. Apropos vinterklart, har du fått kjøpt noen løk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. september Forfatter #20313 Del Skrevet 16. september Rumle skrev (9 minutter siden): Apropos vinterklart, har du fått kjøpt noen løk? Ehm.... kremt... nei. Har du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. september #20314 Del Skrevet 16. september (endret) Daryl Dixon skrev (6 minutter siden): Ehm.... kremt... nei. Har Arrrh nå rotet jeg til siteringen og får ikke fjernet den, det var et uhell! Nei, selvsagt ikke, helt utrolig at det er mulig Endret 16. september av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. september Forfatter #20315 Del Skrevet 16. september Rumle skrev (2 minutter siden): Arrrh nå rotet jeg til siteringen og får ikke fjernet den, det var et uhell! Nei, selvsagt ikke, helt utrolig at det er mulig Og er det mulig at det finnes to av oss?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. september #20316 Del Skrevet 16. september Jeg blir sliten av mitt eget kaos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. september #20317 Del Skrevet 16. september Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Og er det mulig at det finnes to av oss?? Er vel derfor vi maser og fjaser her stadig på sikkert tiende året? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. september Forfatter #20318 Del Skrevet 16. september Rumle skrev (20 minutter siden): Er vel derfor vi maser og fjaser her stadig på sikkert tiende året? Antagelig! vi lærer aldri 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. september #20319 Del Skrevet 16. september Daryl Dixon skrev (11 minutter siden): Antagelig! vi lærer aldri Det er nok sant Har du sett ferdig Norseman serien? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. september Forfatter #20320 Del Skrevet 16. september Rumle skrev (30 minutter siden): Det er nok sant Har du sett ferdig Norseman serien? Ja! Jeg koste meg veldig med den, har du sett? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå