Daryl Dixon Skrevet 10. september Forfatter #20261 Del Skrevet 10. september Rainstorm2.0 skrev (12 timer siden): Deilig høneblund med regn mot ruta høres ikke verst ut som bursdagsgave til seg selv! 🥰 Hipp hipp, og gratulerer så mye med dagen! 🥳 Tusen takk! FruN skrev (11 timer siden): *sniker innom med litt mer kanelboller og en bursdagsgratulasjon* De så gode ut! Tusen takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. september Forfatter #20262 Del Skrevet 10. september Jeg sitter i bilen og venter, er sjåfør i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. september #20263 Del Skrevet 10. september FruN skrev (15 timer siden): *sniker innom med litt mer kanelboller og en bursdagsgratulasjon* De der så utrolig gode ut! 😍 Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Jeg sitter i bilen og venter, er sjåfør i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. september Forfatter #20264 Del Skrevet 10. september I dag er det verdensdagen for selvmordsforebygging. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. september Forfatter #20265 Del Skrevet 11. september Kastet en hel kartong jus i dag, nyåpnet. Kom ei slimslintre som var tykk og ekkel ut av den, det ville jeg ikke drikke. Liker ikke kaste så store mengder, men æsj. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. september Forfatter #20266 Del Skrevet 12. september I går måtte jeg hente meg ut næringsdrikker. Syntes smaken var overkommelig før, nå synes jeg de smaker høgg. Samtidig har vi vært på farten i hele dag, så spiste burger på farten, nå føler jeg meg stappet. I morgen skal jeg i et møte, så funnet frem dress, strøket skjorte og bestilt togbillett, orker ikke kjøre selv. En dag jeg kan late som om jeg er et verdifullt medlem av samfunnet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 12. september #20267 Del Skrevet 12. september Daryl Dixon skrev (1 time siden): I går måtte jeg hente meg ut næringsdrikker. Syntes smaken var overkommelig før, nå synes jeg de smaker høgg. Samtidig har vi vært på farten i hele dag, så spiste burger på farten, nå føler jeg meg stappet. I morgen skal jeg i et møte, så funnet frem dress, strøket skjorte og bestilt togbillett, orker ikke kjøre selv. En dag jeg kan late som om jeg er et verdifullt medlem av samfunnet. Lykke til på møte (usikker på om "lykke til" passer), høres digg ut å få ta på seg skjorta og føle seg som mann i dress for en dag. 😎 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. september Forfatter #20268 Del Skrevet 12. september Rainstorm2.0 skrev (13 minutter siden): Lykke til på møte (usikker på om "lykke til" passer), høres digg ut å få ta på seg skjorta og føle seg som mann i dress for en dag. 😎 Finnes nesten ikke noe finere enn en skikkelig fin dress! Skal ikke prestere mye på møtet, så regner med det går fint. Men tar det lykke til-et allikevel, tilfelle det blir langt og kjedelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 12. september #20269 Del Skrevet 12. september Daryl Dixon skrev (6 minutter siden): Finnes nesten ikke noe finere enn en skikkelig fin dress! Skal ikke prestere mye på møtet, så regner med det går fint. Men tar det lykke til-et allikevel, tilfelle det blir langt og kjedelig. Har du en skikkelig fin en altså? Ja, kjedsomhet trenger man lykke til mot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. september Forfatter #20270 Del Skrevet 12. september Rainstorm2.0 skrev (Akkurat nå): Har du en skikkelig fin en altså? Ja, kjedsomhet trenger man lykke til mot! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 12. september #20271 Del Skrevet 12. september Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Hahaha, ahh, takk for den, jeg trengte å le litt nå! Of course you do 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. september Forfatter #20272 Del Skrevet 12. september Rainstorm2.0 skrev (Akkurat nå): Hahaha, ahh, takk for den, jeg trengte å le litt nå! Of course you do 🥰 Tenk hvor lenge jeg har hatt den memen der, liggende og vente på det riktige øyeblikket! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 12. september #20273 Del Skrevet 12. september Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Tenk hvor lenge jeg har hatt den memen der, liggende og vente på det riktige øyeblikket! Haha, aaah, den kom virkelig til sin rett i kveld! 😂🥲 Og så blir jeg rørt også, ahah... av en meme på perfekt tidspunkt. 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. september Forfatter #20274 Del Skrevet 12. september Rainstorm2.0 skrev (Akkurat nå): Haha, aaah, den kom virkelig til sin rett i kveld! 😂🥲 Og så blir jeg rørt også, ahah... av en meme på perfekt tidspunkt. 🙈 Ja, ikke sant! Endelig, kjære meme, dette var din kveld og din tur til å skinne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 12. september #20275 Del Skrevet 12. september Daryl Dixon skrev (6 minutter siden): Ja, ikke sant! Endelig, kjære meme, dette var din kveld og din tur til å skinne! Hadde noen sagt til meg at jeg kom til å bli rørt av en meme om homofile menns garderobe noen gang ville jeg ikke trodd dem. But here we are. Meme-gamet ditt er bra altså! 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. september Forfatter #20276 Del Skrevet 12. september Rainstorm2.0 skrev (4 minutter siden): Hadde noen sagt til meg at jeg kom til å bli rørt av en meme om homofile menns garderobe noen gang ville jeg ikke trodd dem. But here we are. Meme-gamet ditt er bra altså! 😂 I got game. Jeg hadde forresten så store problemer når SB skulle flytte inn her, og jeg måtte begynne å dele garderobe. Det holdt på å virkelig vippe meg av pinnen, den allerede ustødige pinnen jeg sitter på til daglig. Holdt på å spørre om jeg ikke bare skulle bygge et anneks til han i hagen. Men med litt justering og ny innredning gikk det bra. Man kødder ikke med skapet til homsene altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 12. september #20277 Del Skrevet 12. september Daryl Dixon skrev (7 minutter siden): I got game. Jeg hadde forresten så store problemer når SB skulle flytte inn her, og jeg måtte begynne å dele garderobe. Det holdt på å virkelig vippe meg av pinnen, den allerede ustødige pinnen jeg sitter på til daglig. Holdt på å spørre om jeg ikke bare skulle bygge et anneks til han i hagen. Men med litt justering og ny innredning gikk det bra. Man kødder ikke med skapet til homsene altså. What's with the onions in here, who's chopping them? 🥲 Det er kjærlighet joo. Sexy Bear skulle fått sitt søte anneks. Men hjelp meg å forstå, var det fordi han ikke hadde kule nok klær, eller bare fordi du trengte ALL plassen alene? 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. september Forfatter #20278 Del Skrevet 12. september Rainstorm2.0 skrev (2 minutter siden): What's with the onions in here, who's chopping them? 🥲 Det er kjærlighet joo. Sexy Bear skulle fått sitt søte anneks. Men hjelp meg å forstå, var det fordi han ikke hadde kule nok klær, eller bare fordi du trengte ALL plassen alene? 😅 Jeg trengte plassen, men fikk komprimert litt og omorganisert. Men, er ikke hettegensere og joggebuksene hans som får henge mest synlig altså. Sexy bear ja, det hadde han likt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 13. september #20279 Del Skrevet 13. september Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Jeg trengte plassen, men fikk komprimert litt og omorganisert. Men, er ikke hettegensere og joggebuksene hans som får henge mest synlig altså. Sexy bear ja, det hadde han likt Aha, jeg skjønner! En god omorganisering gjør godt for sjela 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. september #20280 Del Skrevet 13. september Daryl Dixon skrev (På 11.9.2024 den 12.54): Kastet en hel kartong jus i dag, nyåpnet. Kom ei slimslintre som var tykk og ekkel ut av den, det ville jeg ikke drikke. Liker ikke kaste så store mengder, men æsj. Fysj! Opplevde akkurat det samme med en ny kartong iste i vår, har tatt sin tid før jeg orket å drikke det igjen. Veldig uggent! Håper møtet i dress gikk fint God fredag og helg i tråden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå