Daryl Dixon Skrevet 18. januar Forfatter #21301 Del Skrevet 18. januar Anki-2.0 skrev (5 timer siden): Jeg sjangler bare rundt for tida, så mannen min hadde lånt rullestolen til faren min så vi fikk tatt en tur på butikken. En kar som jobber der spurte om jeg hadde falt på glatta. Måtte bare si det som det var at jeg går på så mye medisiner, og at den siste gjør at jeg sjangler verre enn en full sjømann. Skjønner, godt at vi har hjelpemidler så man kan komme seg litt ut. Selv om man ofte får litt spørsmål da. Like greit å si det som det er, om man er komfortabel med det, så folk ikke går å spekulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. januar Forfatter #21302 Del Skrevet 18. januar Rumle skrev (1 time siden): Veldig gode! Spiser hver dag her, og endelig har de røde appelsinene begynt å dukke opp og! God helg herfra og God helg! Måtte innom å kjøpe flere appelsiner i kveld, har kjøpt så mange! De blir borte da. Utrolig gode! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar #21303 Del Skrevet 18. januar Daryl Dixon skrev (47 minutter siden): God helg! Måtte innom å kjøpe flere appelsiner i kveld, har kjøpt så mange! De blir borte da. Utrolig gode! best å ha et stort lager! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. januar Forfatter #21304 Del Skrevet 18. januar Rumle skrev (7 minutter siden): best å ha et stort lager! Ja, en om dagen er ikke nok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar #21305 Del Skrevet 18. januar (endret) Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Ja, en om dagen er ikke nok. Sant det. Fant forresten en liten knopp til på en amaryllis denne uken! Det er på en ganske liten variant, så den var ikke så lett å se i begynnelsen. Så nå er det to! Hvordan gikk det med den amaryllisløken dere ga i gave til jul, eller var det før jul? Falt den i smak? Endret 18. januar av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. januar Forfatter #21306 Del Skrevet 18. januar Rumle skrev (3 minutter siden): Sant det. Fant forresten en liten knopp til på en amaryllis denne uken! Det er på en ganske liten variant, så den var ikke så lett å se i begynnelsen. Så nå er det to! Hvordan gikk det med den amaryllisløken dere ga i gave til jul, eller var det før jul? Falt den i smak? Så gøy! Jeg håper det kommer flere! Vettu, det går bra! Den blomstrer ikke enda, men ser ut til å bli kjempe stor! Ga den like før jul. Etter du fortalte om dine så ble jeg litt redd jeg hadde gjort noe feil med den jeg ga, men den ser ut til å trives da. Veldig gøy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar #21307 Del Skrevet 18. januar (endret) Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Så gøy! Jeg håper det kommer flere! Vettu, det går bra! Den blomstrer ikke enda, men ser ut til å bli kjempe stor! Ga den like før jul. Etter du fortalte om dine så ble jeg litt redd jeg hadde gjort noe feil med den jeg ga, men den ser ut til å trives da. Veldig gøy. Artig! Har det kommet knopper på den? Det pleier å ta ganske så lang tid fra man planter Jeg har aldri opplevd at en nyinnkjøpt løk ikke har blomstret, det er mye vanskeligere å få de til å gjenblomstre Endret 18. januar av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. januar Forfatter #21308 Del Skrevet 18. januar Rumle skrev (1 minutt siden): Artig! Har det kommet knopper på den? Det pleier å ta ganske så lang tid fra man planter Det så sånn ut, jeg ble veldig overrasket at den var kommet så langt. Men bare sett bilde, mulig jeg så feil og. Har du opplevd at de har spiret, men ikke blomstret? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar #21309 Del Skrevet 18. januar Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Det så sånn ut, jeg ble veldig overrasket at den var kommet så langt. Men bare sett bilde, mulig jeg så feil og. Har du opplevd at de har spiret, men ikke blomstret? Aldri på nyinnkjøpte løker, de er alltid veldig blomstringsvillige 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. januar Forfatter #21310 Del Skrevet 18. januar Rumle skrev (4 minutter siden): Aldri på nyinnkjøpte løker, de er alltid veldig blomstringsvillige Så bra! Har du forresten sett noe på det programmet, Boksen, på tv2? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar #21311 Del Skrevet 18. januar (endret) Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Så bra! Har du forresten sett noe på det programmet, Boksen, på tv2? Nei, har ikke det, har du? Endret 18. januar av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. januar Forfatter #21312 Del Skrevet 18. januar Rumle skrev (1 minutt siden): Nei, har ikke det, har du? Nei, det har ikke fristet så mye i grunn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar #21313 Del Skrevet 18. januar Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Nei, det har ikke fristet så mye i grunn. Samme her Men, gleder meg til Spillet kommer tilbake. Håper det ikke er så lenge til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar #21314 Del Skrevet 18. januar Føler alltid jeg tenker feil når jeg tror det het Spillet, men det var det det het, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. januar Forfatter #21315 Del Skrevet 18. januar Rumle skrev (Akkurat nå): Samme her Men, gleder meg til Spillet kommer tilbake. Håper det ikke er så lenge til. Enig! Mener å ha hørt det kommer i februar. Kan være feil. Eneste jeg ikke ser frem til er at Oskar Westerlin er med. Jeg synes det er en så usmakelig fyr. 🙊🙊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. januar Forfatter #21316 Del Skrevet 18. januar Rumle skrev (1 minutt siden): Føler alltid jeg tenker feil når jeg tror det het Spillet, men det var det det het, ikke sant? Ja, det stemmer. 😊 Enkel og greit navn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar #21317 Del Skrevet 18. januar (endret) Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Enig! Mener å ha hørt det kommer i februar. Kan være feil. Eneste jeg ikke ser frem til er at Oskar Westerlin er med. Jeg synes det er en så usmakelig fyr. 🙊🙊 Ahh ja, det leste jeg! Februar er jo ikke lenge til! Endret 18. januar av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. januar Forfatter #21318 Del Skrevet 18. januar Rumle skrev (1 minutt siden): Ahh ja, det leste jeg! Februar er jo ikke lenge til! Synes januar i år går veldig fort jeg, syns ofte den er så lang. Blir allikevel godt å se det bli februar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar #21319 Del Skrevet 18. januar Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Synes januar i år går veldig fort jeg, syns ofte den er så lang. Blir allikevel godt å se det bli februar. Synes den føles både kort og lang i år. Blir litt paff av st det bare er den 18 i dag, føles lengre siden nyttår! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. januar Forfatter #21320 Del Skrevet 18. januar Rumle skrev (22 minutter siden): Synes den føles både kort og lang i år. Blir litt paff av st det bare er den 18 i dag, føles lengre siden nyttår! Sant. Jeg synes det allerede er en evighet siden jul jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå