Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (1 time siden):

Så koselig, og slitsomt! :ler: Håper du får hvilt godt :nikke:

Ventebonanza på sykehuset i dag, men sloknet litt på sofaen i aften da, det var nødvendig. :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Ventebonanza på sykehuset i dag, men sloknet litt på sofaen i aften da, det var nødvendig. :ler:

Bra du får hvilt :nikke: Alt bra? (mtp sykehuset?)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (31 minutter siden):

Bra du får hvilt :nikke: Alt bra? (mtp sykehuset?)

Jada, bare en liten kontroll, men ventingen er aldri liten. :ler: 

Har du hatt en fin helg? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Jada, bare en liten kontroll, men ventingen er aldri liten. :ler: 

Har du hatt en fin helg? 

Bra :jepp: Mnja, sånn passe :ler:

Blitt kaldt her nå, litt snø i luften til og med :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Bra :jepp: Mnja, sånn passe :ler:

Blitt kaldt her nå, litt snø i luften til og med :jepp:

Håper neste blir, litt mer enn passe da. 🌺

Spådd kaldere her også, vært greit i dag, men ser det står 6-7 minus her de nærmeste dagene. Ikke at det er så kaldt, men uten snø føles det kaldere. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Håper neste blir, litt mer enn passe da. 🌺

Spådd kaldere her også, vært greit i dag, men ser det står 6-7 minus her de nærmeste dagene. Ikke at det er så kaldt, men uten snø føles det kaldere. 

Ja, det er sant, ikke så kaldt her, bare akkurat rundt 0 grader, plenty kaldt her det! Tror ikke det legger seg noe snø da, bare virvler litt rundt 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (4 minutter siden):

Ja, det er sant, ikke så kaldt her, bare akkurat rundt 0 grader, plenty kaldt her det! Tror ikke det legger seg noe snø da, bare virvler litt rundt 🙂

Som bare litt glitter i luften? Det er fint å se på, bare det ikke blir glatt. Jeg blir mer og mer pysete på glatta. Brodder har jeg, snart klar for rullator skulle en tro. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (5 minutter siden):

Som bare litt glitter i luften? Det er fint å se på, bare det ikke blir glatt. Jeg blir mer og mer pysete på glatta. Brodder har jeg, snart klar for rullator skulle en tro. 

*bank i bordet!*

Brodder har jeg faktisk aldri prøvd, burde sikkert kjøpe meg noen :nikke:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (8 minutter siden):

*bank i bordet!*

Brodder har jeg faktisk aldri prøvd, burde sikkert kjøpe meg noen :nikke:

Kjekt å ha! Hvis det er mye isføre hos deg da, hverfall.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Kjekt å ha! Hvis det er mye isføre hos deg da, hverfall.

Det er jo litt i perioder, men sikkert ikke så mye som på dine kanter, det vanlige her er vel mange milde perioder gjennom hele vinteren.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (18 minutter siden):

Det er jo litt i perioder, men sikkert ikke så mye som på dine kanter, det vanlige her er vel mange milde perioder gjennom hele vinteren.

Ja, her er det snø og isete mye av vinteren. Spådd en våt vinter, men var jo Spådd en skikkelig fin sommer og, så stoler ikke på disse spådommene lenger.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet i natt og lå å kvernet og grublet, fikk et lite angstanfall i går på sykehuset, ikke større enn at jeg fint hadde kontroll og var rolig utad, men følte meg så dum. Og det lå jeg å tenkte på i natt, og når vekkerklokken til SB ringte i dag, var jeg rett tilbake igjen. :himle: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (21 minutter siden):

Våknet i natt og lå å kvernet og grublet, fikk et lite angstanfall i går på sykehuset, ikke større enn at jeg fint hadde kontroll og var rolig utad, men følte meg så dum. Og det lå jeg å tenkte på i natt, og når vekkerklokken til SB ringte i dag, var jeg rett tilbake igjen. :himle: 

:hjerte:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (41 minutter siden):

I dag er det den internasjonale mannsdagen. 

Gratulerer med dagen! Jeg setter frem kakao for anledningen:
Mexican-Hot-Chocolate-main.jpg

Her jeg bor er i hvert fall vinteren kommet og det er greit å varme seg med varm kakao. 

Endret av SVK
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Gratulerer med dagen! Jeg setter frem kakao for anledningen:
Mexican-Hot-Chocolate-main.jpg

Her jeg bor er i hvert fall vinteren kommet og det er greit å varme seg med varm kakao. 

Takk, i like måte. Viste ikke at det var en mannsdag jeg, eller så har det gått helt i glemme boka. Men kakao går uansett. Her har det kommet litt snø I natt, et tynt teppe som ikke dekker graset enda.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Daryl Dixon skrev (16 minutter siden):

Takk, i like måte. Viste ikke at det var en mannsdag jeg, eller så har det gått helt i glemme boka. Men kakao går uansett. Her har det kommet litt snø I natt, et tynt teppe som ikke dekker graset enda.

Må innrømme at de eneste offisielle dagene jeg klarer å huske er kvinnedagen og arbeidernes dag.  

Her er har det snødd, men det er kun is som er på bakken. Så det er ikke noe gøy. 

Merker også at solen kommer sent opp og går tidlig ned. Jeg er ikke noe glad i hvor mørkt det blir og gleder meg til det snur og dagene blir lengre. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 timer siden):

Må innrømme at de eneste offisielle dagene jeg klarer å huske er kvinnedagen og arbeidernes dag.  

Her er har det snødd, men det er kun is som er på bakken. Så det er ikke noe gøy. 

Merker også at solen kommer sent opp og går tidlig ned. Jeg er ikke noe glad i hvor mørkt det blir og gleder meg til det snur og dagene blir lengre. 

Jeg skal love deg at jeg kommer tilfeldig over disse dagene, klarer ikke huske alle, ikke vet jeg om dem alltid heller. 😆

Veldig glatt her og, mye knall og fall i sentrum vistnok. Typisk at det fylles opp med beinbrudd før jul.

Jeg er generelt glad i mørketiden før jul, etter jul er den ikke så hyggelig, så forstår hva du mener.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God fredag, og god helg. Har karret meg igjenom denne uken, vært sliten. Et bilde sier mer enn 1000ord.

FB_IMG_1732044082231.thumb.jpg.b42639927111df016bd9b0af767e3b72.jpg

Sånn føltes det. Hadde avtale nesten hver dag i tillegg. Men i dag føles det ut som om jeg har kommet meg på rett spor igjen, hadde lyst og ork til å dra en liten tur i svømmehallen. Det var veldig godt. Det er så kaldt i dag, 10minus! Leste at det var kuldebølge i Bergen og, håper du har varme klær og noe varmt i koppen @Rumle! Og resten av folket også. 

Så til spørsmålet, hva gjør man nå på fredagskvelden uten forræder??

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir fredagskvelden brukt til å gjøre klart til at vi skal dra på Sverigetur i morgen tidlig. God helg, alle sammen! :D

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...