Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (46 minutter siden):

Det gikk greit her jeg bor, men det var jo voldsomme mengder med vann mange steder. Skremmende hvilke krefter som er i sving. Apropos regn, virkelig fortvilende å se på hvordan det går i Spania for tiden etter det voldsomme regnet der :(

I dag har jeg fått plantet amaryllisløkene mine. Tror kanskje de har lagt litt kort tid i kjelleren denne gangen, men krysser fingrende for at de vil sette skudd likevel :nikke:

Ja, helt vannvittig hvor stor skade det kan gjøre. Vi står liksom maktesløse, som i Spania som du nevner. Grusomt!

Blomstrer amaryllis til jul da?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Ja, helt vannvittig hvor stor skade det kan gjøre. Vi står liksom maktesløse, som i Spania som du nevner. Grusomt!

Blomstrer amaryllis til jul da?

Virkelig. For en tragedie :(

Nja, kanskje ikke, men januar-februar bør de blomstre, hvis det fungerer. Gjør ikke noe om de ikke kommer til jul, har ikke så mange julerøde. Kjøper bare et par, eller en bukett til jul. Synes egentlig det er koselig å se de dukke opp utover vinteren :nikke:

Skal du lage juleby oppå kjøkkenskapene i år og? :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (4 minutter siden):

Virkelig. For en tragedie :(

Nja, kanskje ikke, men januar-februar bør de blomstre, hvis det fungerer. Gjør ikke noe om de ikke kommer til jul, har ikke så mange julerøde. Kjøper bare et par, eller en bukett til jul. Synes egentlig det er koselig å se de dukke opp utover vinteren :nikke:

Skal du lage juleby oppå kjøkkenskapene i år og? :)

Amaryllis er den peneste blomsten jeg vet om tror jeg, uansett farge, så forstår godt at du vil ha den utover vintren. Jeg kommer jo aldri på at man kan drive de frem selv.

Ja, den skal jeg sette opp tidlig, til første desember tror jeg. Får se om jeg skaffer flere lyshus, var fornøyd i fjor, men kan alltids forbedres! :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Amaryllis er den peneste blomsten jeg vet om tror jeg, uansett farge, så forstår godt at du vil ha den utover vintren. Jeg kommer jo aldri på at man kan drive de frem selv.

Ja, den skal jeg sette opp tidlig, til første desember tror jeg. Får se om jeg skaffer flere lyshus, var fornøyd i fjor, men kan alltids forbedres! :ler:

Jeg er veldig glad i de og :jepp:

Koselig! Høres ut som du må bevilge deg et par nye hvert år, en ny juletradisjon? :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (4 minutter siden):

Jeg er veldig glad i de og :jepp:

Koselig! Høres ut som du må bevilge deg et par nye hvert år, en ny juletradisjon? :ler:

Og etter hvert utvide til over på andre siden. :ler: Ja, det bør jeg jo, innflyttere til byen. Niesen min nevnte det her en dag hun og, gledet seg til utelys og litt ekstra lys inne. 

Har du noe lys ute i desember du?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og etter hvert utvide til over på andre siden. :ler: Ja, det bør jeg jo, innflyttere til byen. Niesen min nevnte det her en dag hun og, gledet seg til utelys og litt ekstra lys inne. 

Har du noe lys ute i desember du?

Koselig å glede seg til sånt :jepp:

Har det av og til, har ingen planer i år, men hvem vet hva som skjer :nisselue:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (2 minutter siden):

Koselig å glede seg til sånt :jepp:

Har det av og til, har ingen planer i år, men hvem vet hva som skjer :nisselue:

Greit å ta noe på impuls også. :jepp: Men blir ikke fargerikt og blinkende da kanskje?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å ta noe på impuls også. :jepp: Men blir ikke fargerikt og blinkende da kanskje?

Kan godt bli fargerikt! Drømmejulelyset mitt er fremdeles det fra juletreet snipp og snapp leker i! :jepp: Men, helst ikke for mye blinking :ler:

Hva har dere?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Kan godt bli fargerikt! Drømmejulelyset mitt er fremdeles det fra juletreet snipp og snapp leker i! :jepp: Men, helst ikke for mye blinking :ler:

Hva har dere?

Den er så koselig! 

Vi har varmt hvitt lys, jeg orker heller ikke mye blinking. Men har det ved hver inngang og på pergolaen så er jo litt da. Liker at det lyser litt. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er så koselig! 

Vi har varmt hvitt lys, jeg orker heller ikke mye blinking. Men har det ved hver inngang og på pergolaen så er jo litt da. Liker at det lyser litt. 

Høres veldig koselig ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte noen julegaver i går, til SB, på extra leker. :ler: Ja, det er lego.

Bakken var hvit med rim i dag, fikk en liten forsmak på vinteren. Heldigvis er begge bilene skodd for snø og is. Kjørte niesen min på skolen i dag, og ble ringt etter kl 12, ikke helt i form nok, så ble en tur til. Skulle innom og kjøpe gløgg og fant ikke den jeg pleier å kjøpe, så ble eldorado sin i glassflaske, og den var ikke dum! Friskere og litt mildere på smak, likte den veldig godt. Anbefales.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Jeg bestilte noen julegaver i går, til SB, på extra leker. :ler: Ja, det er lego.

Bakken var hvit med rim i dag, fikk en liten forsmak på vinteren. Heldigvis er begge bilene skodd for snø og is. Kjørte niesen min på skolen i dag, og ble ringt etter kl 12, ikke helt i form nok, så ble en tur til. Skulle innom og kjøpe gløgg og fant ikke den jeg pleier å kjøpe, så ble eldorado sin i glassflaske, og den var ikke dum! Friskere og litt mildere på smak, likte den veldig godt. Anbefales.

Hvilken pleier du å kjøpe? Jeg vurderer å prøve den fra Askim, fordi jeg liker så godt eplemost derfra, har du smakt den? Jeg har jo ikke smakt gløgg på år og dag, så jeg vet ikke om jeg liker det en gang :vetikke: :ler:

God bedring til niesen :blomst2:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 timer siden):

Hvilken pleier du å kjøpe? Jeg vurderer å prøve den fra Askim, fordi jeg liker så godt eplemost derfra, har du smakt den? Jeg har jo ikke smakt gløgg på år og dag, så jeg vet ikke om jeg liker det en gang :vetikke: :ler:

God bedring til niesen :blomst2:

Jeg har likt godt de fra jacobs utvalgte, eller den klassiske fra tomte gløgg. Den fra askim har jeg ikke prøvd, hvis jeg ser den skal jeg prøve!

Bare ikke prøv herregårds gløgg fra vinmonopolet, den er helt forferdelig! Smaker vondt mixtur!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har sett den dokumentaren på tv2, under Guds øyne eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Jeg har likt godt de fra jacobs utvalgte, eller den klassiske fra tomte gløgg. Den fra askim har jeg ikke prøvd, hvis jeg ser den skal jeg prøve!

Bare ikke prøv herregårds gløgg fra vinmonopolet, den er helt forferdelig! Smaker vondt mixtur!

Notert! :opplyser: :ler:

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Noen som har sett den dokumentaren på tv2, under Guds øyne eller noe?

Jeg har ikke sett den, bare registrert at den har dukket opp. Si i fra hva du synes, om du ser den :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (6 minutter siden):

Notert! :opplyser: :ler:

Jeg har ikke sett den, bare registrert at den har dukket opp. Si i fra hva du synes, om du ser den :jepp:

Så to episoder, fascinerende at det finnes slike sekter, jeg kaller det hverfall sekter, i Norge. Den er interessant, men vet ikke om jeg ser ferdig.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så to episoder, fascinerende at det finnes slike sekter, jeg kaller det hverfall sekter, i Norge. Den er interessant, men vet ikke om jeg ser ferdig.

Forstår. Så da regner jeg med at du ikke ser på valgsendingen? :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Forstår. Så da regner jeg med at du ikke ser på valgsendingen? :ler:

Jeg med min konsentrasjonsevne hadde nok ikke hengt med der. :ler:

Men du gjør?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Jeg med min konsentrasjonsevne hadde nok ikke hengt med der. :ler:

Men du gjør?

Mhm den durer og går her, men den begynner å bli langdryg, fremdeles flere timer til første resultater kommer inn. Konsentrasjon er det så som så med her og, men ikke så mye å gjøre med det. Jeg sovner nok før det er avgjort uansett.

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Mhm den durer og går her, men den begynner å bli langdryg, fremdeles flere timer til første resultater kommer inn. Konsentrasjon er det så som så med her og, men ikke så mye å gjøre med det. Jeg sovner nok før det er avgjort uansett.

Kan tenke meg den sendingen der er litt som sovemedisin. Jeg håper å våkne til historisk seier, USAs første kvinnelige president! Håper at hun gruser den oransje gulerota av en "mann"!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...