Daryl Dixon Skrevet 30. oktober Forfatter #20761 Del Skrevet 30. oktober Sola de skrev (4 minutter siden): Er det samme jeg gjør. Kjøpte noen vannflasker. Så gikk månedene, og jeg drakk dem, da jeg tenkte de ville bli gamle. Har to frysere fulle, så om noe skjedde måtte jeg spist den maten før den ble dårlig. Har ikke noe lager ellers. Men nå blir jeg ikke til å lage til noe, før jeg flytter heller. Her om dagen hørte jeg det var luft i rørene, så jeg gikk på butikken og kjøpte vann nok til noen dager. På nærbutikken hadde de kun 5 1,5l flasker. De kjøpte jeg. Så kan ikke lite på at butikkene har vann om det skulle skje noe. Blir det krise er det greit å slippe å handle, se hva som skjedde når vi stengte i 2020, folk gikk amokk og tømte alt. Når flytter du? Sola de skrev (2 minutter siden): Jeg har møtt flere herfra, og de er like fine i virkeligheten som på nett, så folk får bare være fordomsfulle. Vakre sjeler Det er jo mest hyggelige folk, de blir bare overskygget av de som går inn for å være skikkelige troll. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. oktober #20762 Del Skrevet 30. oktober Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Blir det krise er det greit å slippe å handle, se hva som skjedde når vi stengte i 2020, folk gikk amokk og tømte alt. Når flytter du? Det er jo mest hyggelige folk, de blir bare overskygget av de som går inn for å være skikkelige troll. Husker det. Jeg hadde en allergisk reaksjon, så på jobb trodde de at jeg var smittet, så fikk ikke komme på jobb på to uker. Rett over nyttår. Synes de ødelegger mye i tråder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. oktober Forfatter #20763 Del Skrevet 30. oktober Sola de skrev (26 minutter siden): Husker det. Jeg hadde en allergisk reaksjon, så på jobb trodde de at jeg var smittet, så fikk ikke komme på jobb på to uker. Rett over nyttår. Synes de ødelegger mye i tråder. Blir det lite julepynt hos deg i år pga flytting da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. oktober #20764 Del Skrevet 30. oktober Daryl Dixon skrev (11 minutter siden): Blir det lite julepynt hos deg i år pga flytting da eller? Blir ingenting. Holder på å pakke ned alt. Har pakket ned mye, men hadde egentlig tenkt å litt, men nå blir det ingenting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. oktober Forfatter #20765 Del Skrevet 30. oktober Sola de skrev (22 minutter siden): Blir ingenting. Holder på å pakke ned alt. Har pakket ned mye, men hadde egentlig tenkt å litt, men nå blir det ingenting. Kan få et bilde av meg å sette frem, så kan jeg være julestjerna di. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 30. oktober #20766 Del Skrevet 30. oktober Daryl Dixon skrev (På 26.10.2024 den 20.44): Ikke se på skrekkfilm da, mens du er alene. Bare koselige ting. I mitt ganske musesikrede og egentlig musefrie hus dukket det nå opp en mus. Andre år på rad... Huset er ikke sikkert lenger. 😫 En ting kan du være sikker på og det er at jeg ALDRI ville funnet på å se på skrekkfilm, alene på en hytte! Jeg får en særdeles herlig "flavour" av påtrengende tankar, i form av lik som ligger bak meg i senga, helt av meg selv. Så film og andres skrekk greier jeg meg uten. ☠️🤪 Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Beredskapslager.... Hvor gode er dere på det? Jeg er så dårlig som det kan bli. Fikk en brosjyre i posten i går, som sikkert alle fikk. Jeg må virkelig ta meg sammen. Vi prøvde en gang å lagre litt, men ble bare så vi brukte det tilfelle det skulle bli for gammelt. Var jo et bra bilde i den brosjyren hvor det er lagret i plastkasser, takk gud for slike kasser sier jeg, skal ha som mål å lage et lite lager hverfall før jul. På tide å ta litt ansvar for seg selv og husholdningen. 🫡 Jeg er ikke noe god på det. Har tenkt på det innimellom gjennom de siste årene, men aldri blitt at jeg har gjort noe ut av det. Fikk den brosjyren her også, og tenkte "nå skal jeg endelig gjøre noe ut av det". Vet de har 5-liters dunker med vann på Biltema. En av tingene som stopper meg er "men tenk om jeg skal flytte om ikke lenge", er umotiverende å flytte mange kasser med beredskapslager. Samtidig tenk om jeg skal flytte først om 5 år 🤷♀️ Jeg likte den brosjyren da, virker som den har fungert, for mange har nevnt det etter de fikk den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. oktober #20767 Del Skrevet 30. oktober Daryl Dixon skrev (1 time siden): Kan få et bilde av meg å sette frem, så kan jeg være julestjerna di. Hahaha, så snill du er Får heller satse på en superduper påskefeiring i stedet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. oktober Forfatter #20768 Del Skrevet 30. oktober Rainstorm2.0 skrev (3 timer siden): En ting kan du være sikker på og det er at jeg ALDRI ville funnet på å se på skrekkfilm, alene på en hytte! Jeg får en særdeles herlig "flavour" av påtrengende tankar, i form av lik som ligger bak meg i senga, helt av meg selv. Så film og andres skrekk greier jeg meg uten. ☠️🤪 Jeg er ikke noe god på det. Har tenkt på det innimellom gjennom de siste årene, men aldri blitt at jeg har gjort noe ut av det. Fikk den brosjyren her også, og tenkte "nå skal jeg endelig gjøre noe ut av det". Vet de har 5-liters dunker med vann på Biltema. En av tingene som stopper meg er "men tenk om jeg skal flytte om ikke lenge", er umotiverende å flytte mange kasser med beredskapslager. Samtidig tenk om jeg skal flytte først om 5 år 🤷♀️ Jeg likte den brosjyren da, virker som den har fungert, for mange har nevnt det etter de fikk den. Jeg har også litt for vill fantasi, kan fort se for meg mye rart, og må ærlig innrømme at jeg er en mørkredd type. Skjønner, kjett å flytte med seg mye, men kommer sikkert langt med et par kasser? Kommer litt an på hva man ønsker å pakke ned kanskje. Sola de skrev (2 timer siden): Hahaha, så snill du er Får heller satse på en superduper påskefeiring i stedet Og da får du bilde av meg i kaninkostyme, eller kylling. Spørs hva du liker best. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. oktober #20769 Del Skrevet 30. oktober Daryl Dixon skrev (38 minutter siden): Jeg har også litt for vill fantasi, kan fort se for meg mye rart, og må ærlig innrømme at jeg er en mørkredd type. Skjønner, kjett å flytte med seg mye, men kommer sikkert langt med et par kasser? Kommer litt an på hva man ønsker å pakke ned kanskje. Og da får du bilde av meg i kaninkostyme, eller kylling. Spørs hva du liker best. Kanin. Nei kylling. Kanin. Kan jeg være så storforlangende å få begge deler? 🐰🐥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 30. oktober #20770 Del Skrevet 30. oktober Daryl Dixon skrev (42 minutter siden): Jeg har også litt for vill fantasi, kan fort se for meg mye rart, og må ærlig innrømme at jeg er en mørkredd type. Skjønner, kjett å flytte med seg mye, men kommer sikkert langt med et par kasser? Kommer litt an på hva man ønsker å pakke ned kanskje. Og da får du bilde av meg i kaninkostyme, eller kylling. Spørs hva du liker best. Samme her. 👻👻 Ja, en gjør jo det og nylig har jeg fått plass til det i boden også, så skal faktisk bare gjøre det denne gangen. Er jo fint å bidra med å være litt selvforsørget i tilfelle noe skjer. Jeg hadde lett hengt opp det bildet 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. oktober Forfatter #20771 Del Skrevet 30. oktober Sola de skrev (2 timer siden): Kanin. Nei kylling. Kanin. Kan jeg være så storforlangende å få begge deler? 🐰🐥 Kyllingkanin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. oktober Forfatter #20772 Del Skrevet 30. oktober Rainstorm2.0 skrev (2 timer siden): Samme her. 👻👻 Ja, en gjør jo det og nylig har jeg fått plass til det i boden også, så skal faktisk bare gjøre det denne gangen. Er jo fint å bidra med å være litt selvforsørget i tilfelle noe skjer. Jeg hadde lett hengt opp det bildet 😂 Jeg hører på Harm og Hegseth podcast, og der pratet de på beredskapslager. Vegard hadde en flaske bollinger og flere blazere som sitt lager, og Morten sa at han antagelig kom til å bli den dumme homsen uten å kunne hjelpe seg med noe. Ser foreløpig ut som om jeg er i samme klubb som dem. Kan få et bilde du og. Jul eller påske? Eller et nyttårsbilde mrd glitterhatt og konfetti? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. oktober #20773 Del Skrevet 30. oktober Daryl Dixon skrev (57 minutter siden): Kyllingkanin? Jaaaaa! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. oktober Forfatter #20774 Del Skrevet 30. oktober Sola de skrev (25 minutter siden): Jaaaaa! Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. oktober Forfatter #20775 Del Skrevet 30. oktober Jeg og min niese ville sniktitte på noe litt julete i dag, så vi fant en episode om et hotell i London som skulle dekoreres til jul. Det ble jo fint, men vi hang oss opp i at de som stod ansvarlige for denne dekoreringen var slanke damer med langt "perfekt" hår, i høye heler, og homoer. Alle så omtrent like ut. Det hadde allikevel vært en passende jobb for meg mente niesen min, og det var hyggelig sagt, og jeg tror jeg ville kost meg med det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. oktober #20776 Del Skrevet 30. oktober Jeg har kjøpt 8 femlitersdunker med vann, et stormkjøkken jeg ikke aner hvordan jeg skal bruke Mat har jeg alltid på lager fra før, men mangler resten Jeg bestiller også et juledixon-bilde! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 31. oktober #20777 Del Skrevet 31. oktober Daryl Dixon skrev (På 29.10.2024 den 19.57): Står at kg er 25 år, gratulerer KG! Litt usikker når jeg ble medlem, 2015 eller 2016 tror jeg. Så slettet jeg kontoen i 2021 en kort periode. Så nesten 10 år da... Jeg har vært på KG siden 2007. 😅 Hadde et annet nick da. Jeg har ikke noe lager. Sliter med å komme i gang med det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 31. oktober Forfatter #20778 Del Skrevet 31. oktober Purple_Pixiedust skrev (2 timer siden): Jeg har vært på KG siden 2007. 😅 Hadde et annet nick da. Jeg har ikke noe lager. Sliter med å komme i gang med det. Det skjønner jeg, er lett å utsette det! Et det jeg har gjort. Rumle skrev (9 timer siden): Jeg har kjøpt 8 femlitersdunker med vann, et stormkjøkken jeg ikke aner hvordan jeg skal bruke Mat har jeg alltid på lager fra før, men mangler resten Jeg bestiller også et juledixon-bilde! Da har du hverfall begynt å bygge opp et godt lager da! Finnes sikkert en film på youtube om hvordan bruke storkjøkkenet. Hva man ikke finner på youtube... bare ikke si Juledixonbilde høyt, for da høres det ikke så koselig ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. oktober #20779 Del Skrevet 31. oktober Daryl Dixon skrev (6 timer siden): Det skjønner jeg, er lett å utsette det! Et det jeg har gjort. Da har du hverfall begynt å bygge opp et godt lager da! Finnes sikkert en film på youtube om hvordan bruke storkjøkkenet. Hva man ikke finner på youtube... bare ikke si Juledixonbilde høyt, for da høres det ikke så koselig ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. oktober #20780 Del Skrevet 31. oktober Daryl Dixon skrev (20 timer siden): Jeg og min niese ville sniktitte på noe litt julete i dag, så vi fant en episode om et hotell i London som skulle dekoreres til jul. Det ble jo fint, men vi hang oss opp i at de som stod ansvarlige for denne dekoreringen var slanke damer med langt "perfekt" hår, i høye heler, og homoer. Alle så omtrent like ut. Det hadde allikevel vært en passende jobb for meg mente niesen min, og det var hyggelig sagt, og jeg tror jeg ville kost meg med det! Det programmet tror jeg at jeg har sett også. Tenk å ha pynting til jul som jobb Rumle skrev (18 timer siden): Jeg har kjøpt 8 femlitersdunker med vann, et stormkjøkken jeg ikke aner hvordan jeg skal bruke Mat har jeg alltid på lager fra før, men mangler resten Jeg bestiller også et juledixon-bilde! Hvor selges de dunkene hen? Stormkjøkken aner jeg ikke heller hvordan brukes. Har aldri sett et en gang tror jeg Tenkte å kjøpe joikaboller, sodd, lapskaus og spaghetti a la capri å ha i en plastkasse stående. Men man må jo få varmet maten. Det tenkte ikke jeg på. Hjemme varmet vi mat på vedovnen da strømmen gikk, men det har jeg ikke her eller i ny bolig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå