Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Jeg skulle rydde, vaske og kaste unødvendige ting på kjøkkenet i dag. Begynte, så gikk piffen helt ut, og nå ser alt bombet ut.

:regnsky:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (19 timer siden):

Jeg skulle rydde, vaske og kaste unødvendige ting på kjøkkenet i dag. Begynte, så gikk piffen helt ut, og nå ser alt bombet ut.

Hehe det er typisk da. 😅

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (4 timer siden):

Hehe det er typisk da. 😅

Altfor typisk! 

Hvordan går det? Ukene går surr for meg, men har du kommet i gang med ect?

Endret av Daryl Dixon
Feil
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (40 minutter siden):

Altfor typisk! 

Hvordan går det? Ukene går surr for meg, men har du kommet i gang med ect?

Det går greit. Starter med ect i morgen. :) Ser veldig fram til det. Så denne dagen går selvsagt veldig sakte. 😛 Har ventet i ti uker for dette her. Så er på høy tid nå. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (5 minutter siden):

Det går greit. Starter med ect i morgen. :) Ser veldig fram til det. Så denne dagen går selvsagt veldig sakte. 😛 Har ventet i ti uker for dette her. Så er på høy tid nå. 

Så spennende da, håper det har effekt! Ti uker er lang tid når man ikke får distrahert seg selv så mye, eller gjøre som man vil.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (42 minutter siden):

Så spennende da, håper det har effekt! Ti uker er lang tid når man ikke får distrahert seg selv så mye, eller gjøre som man vil.

Takk. :) Ja det er virkelig lenge. Så godt at noe endelig skjer. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (På 28.10.2024 den 12.43):

Så du rotet litt ekstra i stedet? :fnise: Kjenner meg igjen! :klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 timer siden):

Så du rotet litt ekstra i stedet? :fnise: Kjenner meg igjen! :klem3:

Jaaaa! Det gjorde jeg, har ikke ryddet opp alt jeg dro ut enda heller! :sukk: Satt å syntes så synd på meg selv, men måtte ta meg sammen litt og få unna litt da. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står at kg er 25 år, gratulerer KG! 

Litt usikker når jeg ble medlem, 2015 eller 2016 tror jeg. Så slettet jeg kontoen i 2021 en kort periode. Så nesten 10 år da... :overrasket:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (36 minutter siden):

Står at kg er 25 år, gratulerer KG! 

Litt usikker når jeg ble medlem, 2015 eller 2016 tror jeg. Så slettet jeg kontoen i 2021 en kort periode. Så nesten 10 år da... :overrasket:

Jeg fikk opp forumet som svar når jeg googlet ofte, så ble nysgjerrig og har vært her siden var vel 2014 :ler:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (13 timer siden):

Jeg fikk opp forumet som svar når jeg googlet ofte, så ble nysgjerrig og har vært her siden var vel 2014 :ler:

Tror det var slik for meg og. Måtte sjekke om det var lov med menn her først da. :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Tror det var slik for meg og. Måtte sjekke om det var lov med menn her først da. :ler:

Synes det alltid har vært vel så mange menn her, som damer :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beredskapslager.... Hvor gode er dere på det? Jeg er så dårlig som det kan bli. Fikk en brosjyre i posten i går, som sikkert alle fikk. Jeg må virkelig ta meg sammen. Vi prøvde en gang å lagre litt, men ble bare så vi brukte det tilfelle det skulle bli for gammelt. Var jo et bra bilde i den brosjyren hvor det er lagret i plastkasser, takk gud for slike kasser sier jeg, skal ha som mål å lage et lite lager hverfall før jul. På tide å ta litt ansvar for seg selv og husholdningen. 🫡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

Synes det alltid har vært vel så mange menn her, som damer :vetikke:

Ja, det har vært god blanding. Navnet er litt misvisende egentlig, men det får gå. :nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Ja, det har vært god blanding. Navnet er litt misvisende egentlig, men det får gå. :nikke:

Det synes jeg virkelig at det er. Kanskje til å begynne med de ville lage noe for damer, men når begge kjønn er her, så burde det være et bedre navn. Men å skifte inngrodde navn er vel ikke bare bare det heller.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

Det synes jeg virkelig at det er. Kanskje til å begynne med de ville lage noe for damer, men når begge kjønn er her, så burde det være et bedre navn. Men å skifte inngrodde navn er vel ikke bare bare det heller.

Navnet har nermest blitt ikonisk, på godt og vondt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (5 minutter siden):

Beredskapslager.... Hvor gode er dere på det? Jeg er så dårlig som det kan bli. Fikk en brosjyre i posten i går, som sikkert alle fikk. Jeg må virkelig ta meg sammen. Vi prøvde en gang å lagre litt, men ble bare så vi brukte det tilfelle det skulle bli for gammelt. Var jo et bra bilde i den brosjyren hvor det er lagret i plastkasser, takk gud for slike kasser sier jeg, skal ha som mål å lage et lite lager hverfall før jul. På tide å ta litt ansvar for seg selv og husholdningen. 🫡

Er det samme jeg gjør. Kjøpte noen vannflasker. Så gikk månedene, og jeg drakk dem, da jeg tenkte de ville bli gamle. Har to frysere fulle, så om noe skjedde måtte jeg spist den maten før den ble dårlig. Har ikke noe lager ellers. Men nå blir jeg ikke til å lage til noe, før jeg flytter heller. Her om dagen hørte jeg det var luft i rørene, så jeg gikk på butikken og kjøpte vann nok til noen dager. På nærbutikken hadde de kun 5 1,5l flasker. De kjøpte jeg. Så kan ikke lite på at butikkene har vann om det skulle skje noe.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

Navnet har nermest blitt ikonisk, på godt og vondt. 

Jeg har møtt flere herfra, og de er like fine i virkeligheten som på nett, så folk får bare være fordomsfulle. Vakre sjeler :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...