Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (37 minutter siden):

Haha, ser det for meg :fnise:

Må ikke se for deg sånne ting da. :ler:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (4 timer siden):

Hadde og sånne på sykehuset, tredd utenpå de lange sexy støttestrømpene, da er man litt av et syn. 

God helg! Gjør du noe spennende i helgen? 

Ja, faktisk! Jeg er på en hytte alene. Har hjemmelaget pizza i ovnen, fyr i peisen, tente lys og musikk på minihøytaler. Har hatt en grublete dag, men av spørsmålet ditt ble jeg nå påminnet at hallo, jeg er jo faktisk her! Så soner herved inn i virkeligheten igjen. 🥰🫶🏻 

Hva med deg, finner du på noe spennende utover å klore og skjære deg selv? 😬

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (10 minutter siden):

Ja, faktisk! Jeg er på en hytte alene. Har hjemmelaget pizza i ovnen, fyr i peisen, tente lys og musikk på minihøytaler. Har hatt en grublete dag, men av spørsmålet ditt ble jeg nå påminnet at hallo, jeg er jo faktisk her! Så soner herved inn i virkeligheten igjen. 🥰🫶🏻 

Hva med deg, finner du på noe spennende utover å klore og skjære deg selv? 😬

Ja, litt mellom selvskadingen, har jeg vært på hageland, hørt på podcast, passet litt på et lite barn, så dagen har jo hatt litt innhold.

Prøvde meg på gratinert gryte med potetmoslokk... Blir litt som shepards pie, men ble mye væske i det, så potmosen druknet litt. Misfornøyd med resultatet. 

Hytte alene høres koselig ut, er det på fjellet? 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

Ja, litt mellom selvskadingen, har jeg vært på hageland, hørt på podcast, passet litt på et lite barn, så dagen har jo hatt litt innhold.

Prøvde meg på gratinert gryte med potetmoslokk... Blir litt som shepards pie, men ble mye væske i det, så potmosen druknet litt. Misfornøyd med resultatet. 

Hytte alene høres koselig ut, er det på fjellet? 

😬😆 Når du sier det sånn! Barnepass kan jo alltid være spennende, er det høyt og lavt? 

"Druknet potetmos", du får komme på god morgen Norge med den oppskriften. :ler:

Ja, eller ved fjellet. Jeg har alltid lurt på det uttrykket, betyr det bare til forskjell fra "ved sjøen", eller er det sånn over 400 høydemeter elns? Hytte i dalen. Hytte i åsen. Hytte på tua. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (1 minutt siden):

😬😆 Når du sier det sånn! Barnepass kan jo alltid være spennende, er det høyt og lavt? 

"Druknet potetmos", du får komme på god morgen Norge med den oppskriften. :ler:

Ja, eller ved fjellet. Jeg har alltid lurt på det uttrykket, betyr det bare til forskjell fra "ved sjøen", eller er det sånn over 400 høydemeter elns? Hytte i dalen. Hytte i åsen. Hytte på tua. 

Litt høyt og lavt, ja. Hadde ti minutter hvor han satt på gulvet og tegnet. Tegne og tegne, krussedulle på et ark. Og fikk han til å sove i vogn, mestringsfølelse! :ler: Ellers høyt og lavt, og mye lyd.

så lenge man er litt oppe på fjellet så sier jeg på fjellet hverfall. Trenger ikke være snaufjell i mitt hode. Hytte på tua, hørtes ut som ei lita hytte. :ler:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (22 minutter siden):

Litt høyt og lavt, ja. Hadde ti minutter hvor han satt på gulvet og tegnet. Tegne og tegne, krussedulle på et ark. Og fikk han til å sove i vogn, mestringsfølelse! :ler: Ellers høyt og lavt, og mye lyd.

så lenge man er litt oppe på fjellet så sier jeg på fjellet hverfall. Trenger ikke være snaufjell i mitt hode. Hytte på tua, hørtes ut som ei lita hytte. :ler:

Høres fint ut! 

Haha! Da har jeg lært til neste gang hva jeg kan si 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rainstorm2.0 skrev (14 minutter siden):

Høres fint ut! 

Haha! Da har jeg lært til neste gang hva jeg kan si 😅

Ikke se på skrekkfilm da, mens du er alene. Bare koselige ting.

I mitt ganske musesikrede og egentlig musefrie hus dukket det nå opp en mus. Andre år på rad... Huset er ikke sikkert lenger. 😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Ikke se på skrekkfilm da, mens du er alene. Bare koselige ting.

I mitt ganske musesikrede og egentlig musefrie hus dukket det nå opp en mus. Andre år på rad... Huset er ikke sikkert lenger. 😫

Kanskje den forhåpentligvis har kommet inn gjennom åpen dør eller med katten. At det ikke er andre veier inn :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (3 timer siden):

Kanskje den forhåpentligvis har kommet inn gjennom åpen dør eller med katten. At det ikke er andre veier inn :S

Krysser fingrene! Ellers er huset over 10 år, kan ha oppstått en bevegelse i noe treverk eller en sprekk og. Uff, kjedelig. Vil jo slippe å drepe mus og, men de kan ikke bli værende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å stille klokka folkens. De som ikke stiller seg selv.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (11 timer siden):

Krysser fingrene! Ellers er huset over 10 år, kan ha oppstått en bevegelse i noe treverk eller en sprekk og. Uff, kjedelig. Vil jo slippe å drepe mus og, men de kan ikke bli værende.

Har du fått fanget musen? 

10 år er ikke så gammelt. Håper det ikke dukker opp flere.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

FB_IMG_1730024028639.thumb.jpg.a92f88dc73544e5e63709c3daca5d994.jpg

Godt sagt. 

Det jeg har lært i livet mitt er at det lønner seg å tørre å si ifra. Da løser man mange problemer.  

I tillegg har jeg opplevd å få takk når jeg har turt å innrømme feil jeg har gjort. Så de lønner seg å tørre å innrømme feil. 

Endret av SVK
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (1 time siden):

Har du fått fanget musen? 

10 år er ikke så gammelt. Håper det ikke dukker opp flere.

Nei,de har tatt lokkematen, men fella gikk ikke av! :ler: kjøper nye I morgen.

10 år er ikke gammelt , men noe vedlikehold detter på, så får ta en runde til våren. Mus slipper man nesten ikke unna uansett.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Godt sagt. 

Det jeg har lært i livet mitt er at det lønner seg å tørre å si ifra. Da løser man mange problemer.  

Det gjelder også når man gjør feil. Om man tør å innrømme at man har gjort feil så ordner det seg som regel. 

Det å innrømme feil har jeg god erfaring med og. Da jeg studerte, for ca 100år siden, var jeg alltid redd for å gjøre feil, så sa fra om den minste ting.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å innrømme feil har jeg god erfaring med og. Da jeg studerte, for ca 100år siden, var jeg alltid redd for å gjøre feil, så sa fra om den minste ting.

Det synes jeg er en veldig god egenskap å ha i det yrket du utdannet deg til. Bedre det enn å tro man vet best og noen blir skadelidende.

Nei,de har tatt lokkematen, men fella gikk ikke av! :ler: kjøper nye I morgen.

10 år er ikke gammelt , men noe vedlikehold detter på, så får ta en runde til våren. Mus slipper man nesten ikke unna uansett.

:dåne: Håper nye fellene gjør susen. 

Bodde for 20 år siden kort tid i en leilighet, hvor det vi hørte kravling i veggene. Plutselig hørte vi romstering i kjøkkenskapet. Satte en felle inn i i skapet under oppvaskkummen og i den gikk verdens største rotte :dåne: Den var såååååååå ekkel! Viste seg at gulvet i naboleiligheten var full av bol :dåne: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var medisin du studerte? Bra du er en som innrømmer feil. Verste er de som prøver å kamuflere feilene sine. Da kan hva som opprinnelig var en liten feil ende opp med svært store negative konsekvenser. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (4 timer siden):

Det synes jeg er en veldig god egenskap å ha i det yrket du utdannet deg til. Bedre det enn å tro man vet best og noen blir skadelidende.

:dåne: Håper nye fellene gjør susen. 

Bodde for 20 år siden kort tid i en leilighet, hvor det vi hørte kravling i veggene. Plutselig hørte vi romstering i kjøkkenskapet. Satte en felle inn i i skapet under oppvaskkummen og i den gikk verdens største rotte :dåne: Den var såååååååå ekkel! Viste seg at gulvet i naboleiligheten var full av bol :dåne: 

Æsj, æsj æsj! Rotter er verre enn mus, fysj!

Full av bol, som i flere kull med rotter? Da hadde jeg heller bodd i telt. :redd:

SVK skrev (3 timer siden):

Det var medisin du studerte? Bra du er en som innrømmer feil. Verste er de som prøver å kamuflere feilene sine. Da kan hva som opprinnelig var en liten feil ende opp med svært store negative konsekvenser. 

Stemmer. Helt enig, og de som prøver å legge egne feil over på andre.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Jepp! Provoserer meg voldsomt når folk slipper unna med å legge skylden på andre. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, æsj æsj! Rotter er verre enn mus, fysj!

Full av bol, som i flere kull med rotter? Da hadde jeg heller bodd i telt. :redd:

Ja, mange :dåne: Var så ekkelt.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...