Daryl Dixon Skrevet 5. oktober Forfatter #20541 Del Skrevet 5. oktober Rumle skrev (4 minutter siden): Nei, har spart den til i kveld. Har du sett? Så den nettopp. Spent på hva du synes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. oktober #20542 Del Skrevet 5. oktober Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Så den nettopp. Spent på hva du synes. Åh? Nå ble jeg spent på hva som skjer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. oktober #20543 Del Skrevet 5. oktober Jeg har derimot endt opp med å se siste sesong av Ikke lov å le på hytta, som jeg sa jeg ikke skulle se! Har du sett den ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. oktober Forfatter #20544 Del Skrevet 5. oktober Rumle skrev (1 minutt siden): Åh? Nå ble jeg spent på hva som skjer! Kos deg med forræder. Rumle skrev (1 minutt siden): Jeg har derimot endt opp med å se siste sesong av Ikke lov å le på hytta, som jeg sa jeg ikke skulle se! Har du sett den ferdig? Nei, så forrige års, du mener dette året? Hørte Morten hegseth pratet om den i podden, han sa det var gøy, fikk litt lyst å se. Men er ofte så vondt å se! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. oktober #20545 Del Skrevet 5. oktober Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Kos deg med forræder. Nei, så forrige års, du mener dette året? Hørte Morten hegseth pratet om den i podden, han sa det var gøy, fikk litt lyst å se. Men er ofte så vondt å se! Ja, årets Det var mye pute-tv, men det var jeg jo forberedt på. Var et par fantastiske episoder og, som klart dro den opp. Må høre den podcastepisoden, er det siste? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. oktober Forfatter #20546 Del Skrevet 5. oktober Rumle skrev (Akkurat nå): Ja, årets Det var mye pute-tv, men det var jeg jo forberedt på. Var et par fantastiske episoder og, som klart dro den opp. Må høre den podcastepisoden, er det siste? Da skal jeg vurdere det! Ja, siste podcasten. Han prater ikke mye om det, men nevner en dansk psykolog. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. oktober #20547 Del Skrevet 5. oktober Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Da skal jeg vurdere det! Ja, siste podcasten. Han prater ikke mye om det, men nevner en dansk psykolog. Ja, han var helt fantastisk, hele settingen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. oktober Forfatter #20548 Del Skrevet 5. oktober Rumle skrev (5 minutter siden): Ja, han var helt fantastisk, hele settingen Hmmm.... nå ble jeg veldig fristet til å se! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5. oktober #20549 Del Skrevet 5. oktober Daryl Dixon skrev (48 minutter siden): Er vel heller genene som har gjort det bra for meg, jeg har ikke bidrat mye. Ja, dette med hår er vel gener som avgjør. Kan legge til at pappa er pensjonist og fortsatt har håret sitt. Så jeg arvet visst hårtapet mitt morsiden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. oktober Forfatter #20550 Del Skrevet 5. oktober SVK skrev (7 minutter siden): Ja, dette med hår er vel gener som avgjør. Kan legge til at pappa er pensjonist og fortsatt har håret sitt. Så jeg arvet visst hårtapet mitt morsiden. Det har jeg faktisk hørt et sted, at menn arver hårgener fra mor sin side mest. Det samme har jeg hørt om schizofreni, men det er en helt annen sak... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5. oktober #20551 Del Skrevet 5. oktober Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Det har jeg faktisk hørt et sted, at menn arver hårgener fra mor sin side mest. Det samme har jeg hørt om schizofreni, men det er en helt annen sak... Ja, glad jeg arvet hårtap og ikke noen alvorlige diagnoser. Så jeg skal ikke klage. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5. oktober #20552 Del Skrevet 5. oktober Nå er jeg også nesten 40 så da er det helt greit å ikke ha hår. Var mer sårt da jeg var tidlig i 20-årene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. oktober Forfatter #20553 Del Skrevet 5. oktober SVK skrev (7 minutter siden): Ja, glad jeg arvet hårtap og ikke noen alvorlige diagnoser. Så jeg skal ikke klage. Arvet ingen av dem jeg heller. Bare fikk det ene helt gratis, som en grotesk bonus. (Må ha litt galgenhumor) SVK skrev (4 minutter siden): Nå er jeg også nesten 40 så da er det helt greit å ikke ha hår. Var mer sårt da jeg var tidlig i 20-årene. Det skjønner jeg, man vil liksom ikke skille seg ut heller for mye i den alderen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5. oktober #20554 Del Skrevet 5. oktober Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Arvet ingen av dem jeg heller. Bare fikk det ene helt gratis, som en grotesk bonus. (Må ha litt galgenhumor) Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Det skjønner jeg, man vil liksom ikke skille seg ut heller for mye i den alderen. Nettopp. Det var ikke gøy å skille seg ut. Mens på min alder nå så er det en god del som enten har mistet håret eller som holder på å miste håret. I tillegg så fikk i hvert fall jeg litt perspektiv med alderen og skjønte at håret ikke var så viktig som jeg trodde da jeg var tidlig i 20-årene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. oktober Forfatter #20555 Del Skrevet 5. oktober SVK skrev (1 minutt siden): Nettopp. Det var ikke gøy å skille seg ut. Mens på min alder nå så er det en god del som enten har mistet håret eller som holder på å miste håret. I tillegg så fikk i hvert fall jeg litt perspektiv med alderen og skjønte at håret ikke var så viktig som jeg trodde da jeg var tidlig i 20-årene. Mange kler å være uten hår og. Man blir så vant til å se noen uten hår at det hadde vært utenkelig med hår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5. oktober #20556 Del Skrevet 5. oktober Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Mange kler å være uten hår og. Man blir så vant til å se noen uten hår at det hadde vært utenkelig med hår. Vil ikke si jeg kler å være uten hår. Men man venner seg som du sier til det. Har vært såpass lenge uten hår nå. Men jeg har i hvert fall fordel når jeg skal klippe meg. Jeg bare fjerner alt med barbermaskin en gang i uka. Så sparer penger på frisør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. oktober Forfatter #20557 Del Skrevet 5. oktober SVK skrev (2 minutter siden): Vil ikke si jeg kler å være uten hår. Men man venner seg som du sier til det. Har vært såpass lenge uten hår nå. Men jeg har i hvert fall fordel når jeg skal klippe meg. Jeg bare fjerner alt med barbermaskin en gang i uka. Så sparer penger på frisør. Det er en del spart det. Jeg må ofte klippe meg for å holde orden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. oktober #20558 Del Skrevet 5. oktober Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Så den nettopp. Spent på hva du synes. Spoiler Det var en knallbra episode! Nå svinger det litt! Hvem tror du hun tvinger? Jeg har på følelsen at det blir Thor Gleder meg til neste! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. oktober Forfatter #20559 Del Skrevet 6. oktober Rumle skrev (8 timer siden): Skjul innhold Det var en knallbra episode! Nå svinger det litt! Hvem tror du hun tvinger? Jeg har på følelsen at det blir Thor Gleder meg til neste! Spoiler Veldig bra, ble litt annerledes så brøt litt opp. Veldig spent på Hvem hun velger, tenkte også Thor, hadde vært litt slemt mot han som person, men kanskje bra for spillet. Dennis er jo veldig smart, men kan fort være han blir mistenkt da, som lett offer å velge. Synes han Gaute går veldig under radaren og er anonym, kunne vært lurt det og. Blir spennende!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. oktober #20560 Del Skrevet 6. oktober Daryl Dixon skrev (4 timer siden): Skjul innhold Veldig bra, ble litt annerledes så brøt litt opp. Veldig spent på Hvem hun velger, tenkte også Thor, hadde vært litt slemt mot han som person, men kanskje bra for spillet. Dennis er jo veldig smart, men kan fort være han blir mistenkt da, som lett offer å velge. Synes han Gaute går veldig under radaren og er anonym, kunne vært lurt det og. Blir spennende!!! Spoiler Enig, dette blir spennende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå