Daryl Dixon Skrevet 30. september 2024 Forfatter #20481 Del Skrevet 30. september 2024 Rumle skrev (10 timer siden): Vis skjult innhold Var leit at han ble stemt ut, men det måtte vel nesten skje når han spilte sånn? Enig i at episoden var underholdende, så det er jo pluss! Spent på hvor lenge foræderne holder nå da Så bra at fuglene dukket opp raskere i år Ja, fint å se de. Ble litt liv igjen ute, i dag har skjærene fest der! De enorme skjærene! Spoiler Enig, tror de ryker. På en måte håper jeg jo at det skjer også, at alle gjør det for det har jo aldri skjedd. Og jeg er fortsatt litt opphengt i at Mads sa, velkommen tilbake, til en forræder, på den første reklamen for denne sesongen! Blir spennende nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. september 2024 Forfatter #20482 Del Skrevet 30. september 2024 Så kaldt i natt. Måtte opp og finne pysjbukse og lukke vindu. Var stiv som en stokk når jeg stod opp! Tjukt med rim på bakken ute, håper vi ikke får så tidlig vinter som i fjor, selv om det var fint med snø og godt føre, er jeg ikke helt klar for det enda i år. Det er tross alt ikke oktober enda. Men i morgen. 🍁🍂🎃 Hvordan er høststemningen rundt hos folk i tråden? En liten stemningarapport! Er det høstpynt, høstlyng og levende lys? Eplekake? Fårikål? Høsthumøret/formen, ikke minst! Sleng det ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 30. september 2024 #20483 Del Skrevet 30. september 2024 SVK skrev (12 timer siden): Hvordan var kjøreturen i dag og kafe-turen i går? Det var hyggelig. Men i litt dårlig humør nå da ect er utsatt en uke. Sukk. Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Så kaldt i natt. Måtte opp og finne pysjbukse og lukke vindu. Var stiv som en stokk når jeg stod opp! Tjukt med rim på bakken ute, håper vi ikke får så tidlig vinter som i fjor, selv om det var fint med snø og godt føre, er jeg ikke helt klar for det enda i år. Det er tross alt ikke oktober enda. Men i morgen. 🍁🍂🎃 Hvordan er høststemningen rundt hos folk i tråden? En liten stemningarapport! Er det høstpynt, høstlyng og levende lys? Eplekake? Fårikål? Høsthumøret/formen, ikke minst! Sleng det ut! Det er veldig deilig luft ute. Ellers er jeg jo mest inne så får ikke utnyttet det så mye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 30. september 2024 #20484 Del Skrevet 30. september 2024 (endret) Purple_Pixiedust skrev (23 minutter siden): Det var hyggelig. Men i litt dårlig humør nå da ect er utsatt en uke. Sukk. Huff. Så dumt ect ble utsatt! Endret 30. september 2024 av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. september 2024 Forfatter #20485 Del Skrevet 30. september 2024 Purple_Pixiedust skrev (1 time siden): Det var hyggelig. Men i litt dårlig humør nå da ect er utsatt en uke. Sukk. Det er veldig deilig luft ute. Ellers er jeg jo mest inne så får ikke utnyttet det så mye. Så kjett at se utsatte det da, når man er innstilt på det! Men enig at luften er god nå, friskt og deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 30. september 2024 #20486 Del Skrevet 30. september 2024 Daryl Dixon skrev (12 minutter siden): Så kjett at se utsatte det da, når man er innstilt på det! Spesielt når @Purple_Pixiedust allerede har vært tvangsinnlagt i snart 6 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. september 2024 Forfatter #20487 Del Skrevet 30. september 2024 SVK skrev (7 minutter siden): Spesielt når @Purple_Pixiedust allerede har vært tvangsinnlagt i snart 6 uker. Hadde vært skuffet og sur selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 30. september 2024 #20488 Del Skrevet 30. september 2024 SVK skrev (2 timer siden): Huff. Så dumt ect ble utsatt! Jaa... Daryl Dixon skrev (38 minutter siden): Så kjett at se utsatte det da, når man er innstilt på det! Men enig at luften er god nå, friskt og deilig. Ja det var veldig kjedelig.. SVK skrev (24 minutter siden): Spesielt når @Purple_Pixiedust allerede har vært tvangsinnlagt i snart 6 uker. Ja det er jo det da. Man blir jo lei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. september 2024 #20489 Del Skrevet 30. september 2024 Daryl Dixon skrev (8 timer siden): Ja, fint å se de. Ble litt liv igjen ute, i dag har skjærene fest der! De enorme skjærene! Vis skjult innhold Enig, tror de ryker. På en måte håper jeg jo at det skjer også, at alle gjør det for det har jo aldri skjedd. Og jeg er fortsatt litt opphengt i at Mads sa, velkommen tilbake, til en forræder, på den første reklamen for denne sesongen! Blir spennende nå! Ååh? Det har ikke jeg fått med meg! En fra denne sesongen, eller tidligere? Spennende! Daryl Dixon skrev (8 timer siden): Så kaldt i natt. Måtte opp og finne pysjbukse og lukke vindu. Var stiv som en stokk når jeg stod opp! Tjukt med rim på bakken ute, håper vi ikke får så tidlig vinter som i fjor, selv om det var fint med snø og godt føre, er jeg ikke helt klar for det enda i år. Det er tross alt ikke oktober enda. Men i morgen. 🍁🍂🎃 Hvordan er høststemningen rundt hos folk i tråden? En liten stemningarapport! Er det høstpynt, høstlyng og levende lys? Eplekake? Fårikål? Høsthumøret/formen, ikke minst! Sleng det ut! Føles veldig som høst i alle fall, men her er det ikke noe pynt i alle fall, bare en lang liste med arbeidsoppgaver, som sikkert ikke blir gjort Har laget (og snart spist opp!) stor porsjon med spicy gresskar og paprika suppe. Det har vært veldig godt på kjølige kvelder, helst med ostesmørbrød til Det er vel egentlig det eneste høstaktige jeg har fått gjort så langt Hos deg da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 30. september 2024 #20490 Del Skrevet 30. september 2024 Daryl Dixon skrev (11 timer siden): Så kaldt i natt. Måtte opp og finne pysjbukse og lukke vindu. Var stiv som en stokk når jeg stod opp! Tjukt med rim på bakken ute, håper vi ikke får så tidlig vinter som i fjor, selv om det var fint med snø og godt føre, er jeg ikke helt klar for det enda i år. Det er tross alt ikke oktober enda. Men i morgen. 🍁🍂🎃 Hvordan er høststemningen rundt hos folk i tråden? En liten stemningarapport! Er det høstpynt, høstlyng og levende lys? Eplekake? Fårikål? Høsthumøret/formen, ikke minst! Sleng det ut! Jeg fikk smake eplekake da jeg var på besøk, det var stemning og tenkte prøve meg på en selv (en dag... 🤭). Ellers har jeg screenshotta tipsene fra deg og Sola de om høstpynt og har planer om å få til noe. Ellers fikk jeg en blomsterbukett med en venninne med noen særdeles flotte blomster i rødoransj, som jeg ikke aner hva heter men som burde bli fast høstblomst. 😁 Høststemningen er på 100% og lysene er tent, akkurat passelig tidlig mørkt nå. 🥰 Hva med deg? 🍁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 30. september 2024 #20491 Del Skrevet 30. september 2024 Rumle skrev (2 timer siden): Ååh? Det har ikke jeg fått med meg! En fra denne sesongen, eller tidligere? Spennende! Føles veldig som høst i alle fall, men her er det ikke noe pynt i alle fall, bare en lang liste med arbeidsoppgaver, som sikkert ikke blir gjort Har laget (og snart spist opp!) stor porsjon med spicy gresskar og paprika suppe. Det har vært veldig godt på kjølige kvelder, helst med ostesmørbrød til Det er vel egentlig det eneste høstaktige jeg har fått gjort så langt Hos deg da? Fikk vann i munnen jeg nå, suppe og ostesmørbrød høres deilig ut! Hørte et eller annet sted at høsten var en fin tid for å ta fatt på prosjekter og jobbe mye 😂 er også en fin tid med lange to do lister som ikke blir gjort, si 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. september 2024 Forfatter #20492 Del Skrevet 30. september 2024 Rumle skrev (2 timer siden): Ååh? Det har ikke jeg fått med meg! En fra denne sesongen, eller tidligere? Spennende! Føles veldig som høst i alle fall, men her er det ikke noe pynt i alle fall, bare en lang liste med arbeidsoppgaver, som sikkert ikke blir gjort Har laget (og snart spist opp!) stor porsjon med spicy gresskar og paprika suppe. Det har vært veldig godt på kjølige kvelder, helst med ostesmørbrød til Det er vel egentlig det eneste høstaktige jeg har fått gjort så langt Hos deg da? Spoiler Aner ikke hvem, for den satt i kappe. Jeg tenkte Aalak eller Torstein fra sesong 2, men også om begge forræder ryker, mulig de tar inn tix.... Men sikkert ikke noen av delene. Har også en lang liste med gjøremål Men fått frem noe høstlig pynt inne, og ladet batteri og stilt inn led kubbelysene. Gjorde mye det. Lite ute da. Ikke høstløk en gang! Høres ut som en fancy suppe, sjeldent jeg bruker gresskar. Kjøper du og bruker innmaten?? Har ikke laget noe høstmat. Bare en omgang med fårikål. Men tanken har vært der da, eplepai osv. Men jeg er så treng! Rainstorm2.0 skrev (45 minutter siden): Jeg fikk smake eplekake da jeg var på besøk, det var stemning og tenkte prøve meg på en selv (en dag... 🤭). Ellers har jeg screenshotta tipsene fra deg og Sola de om høstpynt og har planer om å få til noe. Ellers fikk jeg en blomsterbukett med en venninne med noen særdeles flotte blomster i rødoransj, som jeg ikke aner hva heter men som burde bli fast høstblomst. 😁 Høststemningen er på 100% og lysene er tent, akkurat passelig tidlig mørkt nå. 🥰 Hva med deg? 🍁 Blomster setter så absolutt stemning! Av ypperste sort. Fikk så fine roser av SB, perfekt høstfarger! Og lys som du sier! Gleder meg til å kunne fyre litt i ovnen. Jeg har også gasspeis, men ikke så glad i den, den gir ikke samme følelsen. Prøv deg på en eplekake! De er perfekte å fryse og! En langpanne gir flere gode biter å putte i fryseren. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 30. september 2024 #20493 Del Skrevet 30. september 2024 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Vis skjult innhold Aner ikke hvem, for den satt i kappe. Jeg tenkte Aalak eller Torstein fra sesong 2, men også om begge forræder ryker, mulig de tar inn tix.... Men sikkert ikke noen av delene. Har også en lang liste med gjøremål Men fått frem noe høstlig pynt inne, og ladet batteri og stilt inn led kubbelysene. Gjorde mye det. Lite ute da. Ikke høstløk en gang! Høres ut som en fancy suppe, sjeldent jeg bruker gresskar. Kjøper du og bruker innmaten?? Har ikke laget noe høstmat. Bare en omgang med fårikål. Men tanken har vært der da, eplepai osv. Men jeg er så treng! Blomster setter så absolutt stemning! Av ypperste sort. Fikk så fine roser av SB, perfekt høstfarger! Og lys som du sier! Gleder meg til å kunne fyre litt i ovnen. Jeg har også gasspeis, men ikke så glad i den, den gir ikke samme følelsen. Prøv deg på en eplekake! De er perfekte å fryse og! En langpanne gir flere gode biter å putte i fryseren. Synes du led-kubbelysene gir like god stemning som vanlige? Vurderer å skaffe meg noen. Fikk mer lyst å prøve eplepai, siden det har jeg aldri bakt før. Slurp! Bare vedfyr med vindu gir den beste følelsen. 🥰 særlig med helt rent vindu så en kan se alt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. september 2024 Forfatter #20494 Del Skrevet 30. september 2024 Rainstorm2.0 skrev (1 minutt siden): Synes du led-kubbelysene gir like god stemning som vanlige? Vurderer å skaffe meg noen. Fikk mer lyst å prøve eplepai, siden det har jeg aldri bakt før. Slurp! Bare vedfyr med vindu gir den beste følelsen. 🥰 særlig med helt rent vindu så en kan se alt. Nei, ledlys gir ikke helt det samme hvis det feks er på bordet hvor man sitter men i vinduet, eller på en skjenk litt unna gjør det nytten sin. Jeg har mange av sirius sine, men de er blitt vanskeligere å finne. Synes de ser mer ekte ut. Eplepai er veldig enkelt, jeg lager med lokk, da ser de ut som pai fra en tegnefilm! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 30. september 2024 #20495 Del Skrevet 30. september 2024 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Nei, ledlys gir ikke helt det samme hvis det feks er på bordet hvor man sitter men i vinduet, eller på en skjenk litt unna gjør det nytten sin. Jeg har mange av sirius sine, men de er blitt vanskeligere å finne. Synes de ser mer ekte ut. Eplepai er veldig enkelt, jeg lager med lokk, da ser de ut som pai fra en tegnefilm! Takk for tips! ☺️ Alltid hatt lyst til å prøve det, har alltid bare prøvd smuldrepai med blåbær, tenkt at det lokket, det er sånn ruter eller? Alltid tenkt at det ser så proft ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. september 2024 Forfatter #20496 Del Skrevet 30. september 2024 Rainstorm2.0 skrev (1 minutt siden): Takk for tips! ☺️ Alltid hatt lyst til å prøve det, har alltid bare prøvd smuldrepai med blåbær, tenkt at det lokket, det er sånn ruter eller? Alltid tenkt at det ser så proft ut. Jeg lager helt lokk, og lager snitt i den, da åpner det seg og blir avlange hull. Av deig som blir igjen lager jeg blader, og legger på som pynt. Lenge siden jeg har laget, kan se om jeg har bilde. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. september 2024 Forfatter #20497 Del Skrevet 30. september 2024 Å ja, den ble jo ikke fin da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 30. september 2024 #20498 Del Skrevet 30. september 2024 Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Å ja, den ble jo ikke fin da Jeg synes den var fin jeg! Og er herved inspirert 🤓 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. september 2024 Forfatter #20499 Del Skrevet 30. september 2024 Rainstorm2.0 skrev (14 minutter siden): Jeg synes den var fin jeg! Og er herved inspirert 🤓 Da må du og ta bilde og vise! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 30. september 2024 #20500 Del Skrevet 30. september 2024 (endret) Daryl Dixon skrev (1 time siden): Da må du og ta bilde og vise! Hehe, det kan du være trygg på! Om jeg kommer så langt at jeg lager den, så skal det bevises Endret 30. september 2024 av Rainstorm2.0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå