SVK Skrevet 25. september #20441 Del Skrevet 25. september Daryl Dixon skrev (18 minutter siden): I natt drømte jeg at jeg hadde en annen kjæreste, men han ghosta meg, som ungdommen sier. Satt med panikk å prøvde å ringe, men telefonene var gamle, og jeg knota med flere nummer, og ingen som svarte. Stressende drøm. Hadde en gryende følelse av angst, helt uten grunn, etter jeg la meg, var oppe flere ganger før jeg sovnet, antagelig derfor den drømmen. Veldig glad når man våkner til en ny dag etter en sånn natt. Kjørte i piskende regnvær til behandler i dag, fant heldigvis parkering i nærheten også, for regnet tok seg virkelig opp når jeg gikk ut av bilen. Og omtrent samme ut til bilen. Ble dugg på innsiden av ruta, greit å komme seg hjem, varme klær og en kopp kakao. ⬅️ den sier coffee, men den tar feil, det er kakao... Trist med stressende drømmer! Poenget med å sove er jo å bli uthvilt! Varm, men ikke for varm kakao er superdigg i slikt vær og når man er kald! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 25. september Forfatter #20442 Del Skrevet 25. september SVK skrev (1 time siden): Trist med stressende drømmer! Poenget med å sove er jo å bli uthvilt! Varm, men ikke for varm kakao er superdigg i slikt vær og når man er kald! Kakao og noen typer te er regnværs drikke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 25. september #20443 Del Skrevet 25. september 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 25. september Forfatter #20444 Del Skrevet 25. september SVK skrev (33 minutter siden): Det fortjener den! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 25. september #20445 Del Skrevet 25. september Daryl Dixon skrev (41 minutter siden): Det fortjener den! Enig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 25. september Forfatter #20446 Del Skrevet 25. september Det er onsdag i dag? Ja, det er det jo. Begynte å tenke på Forræder. Spoiler Siden Sverre gikk ut, skal en tvinges. Jeg håper det er tix! Så litt slik ut på silhuetten. Liker denne sesongen. Synd Sverre gikk, han var ikke verst å på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 26. september Forfatter #20447 Del Skrevet 26. september 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. september #20448 Del Skrevet 27. september Rainstorm2.0 skrev (På 23.9.2024 den 21.05): Dere er flinke med gaver! Jeg synes det er vanskelig. 😬 Apropos peis, her er det fyr i peisen i dag 🥰 Det trengtes. Når jeg sitter og stirrer inn i flammene som sluker hverandre så glemmer jeg noe av grublingen. Blir som mindfulness, her og nå trenger jeg ikke bekymre meg for fremtiden, eller de eksistensielle spørsmålene. Tenker på hvordan det er å være en kubbe. Et tre. Et dyr. (En helt annen form for eksistensielle spørsmål I guess 😅) Daryl Dixon skrev (På 23.9.2024 den 22.45): Det er deilig å sitte å stirre inn i flammene! Meditasjon. Og man blir varm i sjela. Enig med dere, jeg savner virkelig å bruke peisovnen! Må få den fikset Daryl Dixon skrev (På 23.9.2024 den 22.48): Å typisk... skulle sette inn et hjerte, men så ble det et eple. Daryl Dixon skrev (På 24.9.2024 den 22.14): Høres fint ut. Husker du å flytte den hver dag? Den var veldig fin, men jeg hadde aldri husket å flytte den heller. Her må det være sjokolade involvert om det skal bli noe fremgang! og selv da sliter jeg litt, for å være ærlig Daryl Dixon skrev (På 25.9.2024 den 20.00): Det er onsdag i dag? Ja, det er det jo. Begynte å tenke på Forræder. Vis skjult innhold Siden Sverre gikk ut, skal en tvinges. Jeg håper det er tix! Så litt slik ut på silhuetten. Liker denne sesongen. Synd Sverre gikk, han var ikke verst å på. Spoiler Jeg gleder meg! Men, jeg synes forrige episode var ganske kjedelig, så for meg har det vært to kjedelig episoder på rad nå, håper virkelig det tar seg opp! Leit at Sverre ble stemt ut, likte han godt. Jeg tror det er Mia som blir valgt denne gangen, men det blir spennende å se 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. september #20449 Del Skrevet 27. september Og god fredag og helg til alle herfra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 27. september #20450 Del Skrevet 27. september Daryl Dixon skrev (18 timer siden): Angående den kommentaren. Selv er jeg ekstremt surrete. For en uke siden skulle jeg lage omelett og knuste eggene og kastet innholdet i eggene i vasken. Kastet 4 eggeplommer og eggehviter i vasken og tenkte at "man kaster bort mye mat når man lager omelett". Helt til jeg kom på at jeg aldri skulle kastet egg i vasken når jeg lager omelett og at eggene skulle i skålen for å piskes sammen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 27. september #20451 Del Skrevet 27. september God helg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 27. september #20452 Del Skrevet 27. september SVK skrev (7 minutter siden): Angående den kommentaren. Selv er jeg ekstremt surrete. For en uke siden skulle jeg lage omelett og knuste eggene og kastet innholdet i eggene i vasken. Kastet 4 eggeplommer og eggehviter i vasken og tenkte at "man kaster bort mye mat når man lager omelett". Helt til jeg kom på at jeg aldri skulle kastet egg i vasken når jeg lager omelett og at eggene skulle i skålen for å piskes sammen. Tror jeg tenkte på at man i en del oppskrifter kun bruker eggehviten eller eggeplommen da jeg kastet eggene i vasken. Uten å tenke over at jeg skulle ha både eggeplommen og eggehviten i omeletten og at det i hvert fall er idiotisk å kaste både eggeplommen og eggehviten i vasken. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 27. september #20453 Del Skrevet 27. september SVK skrev (2 timer siden): Angående den kommentaren. Selv er jeg ekstremt surrete. For en uke siden skulle jeg lage omelett og knuste eggene og kastet innholdet i eggene i vasken. Kastet 4 eggeplommer og eggehviter i vasken og tenkte at "man kaster bort mye mat når man lager omelett". Helt til jeg kom på at jeg aldri skulle kastet egg i vasken når jeg lager omelett og at eggene skulle i skålen for å piskes sammen. 😂❤️ Av og til er ikke hodet helt med. God helg gjengen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 27. september #20454 Del Skrevet 27. september Rainstorm2.0 skrev (24 minutter siden): 😂❤️ Av og til er ikke hodet helt med. God helg gjengen! God helg! jeg kan være ekstremt vimsete. Så kjente meg veldig godt igjen i kommentaren fra @Daryl Dixon. For det er mye jeg er glad for at ikke andre ser jeg har gjort. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki-2.0 Skrevet 27. september #20455 Del Skrevet 27. september SVK skrev (2 timer siden): Angående den kommentaren. Selv er jeg ekstremt surrete. For en uke siden skulle jeg lage omelett og knuste eggene og kastet innholdet i eggene i vasken. Kastet 4 eggeplommer og eggehviter i vasken og tenkte at "man kaster bort mye mat når man lager omelett". Helt til jeg kom på at jeg aldri skulle kastet egg i vasken når jeg lager omelett og at eggene skulle i skålen for å piskes sammen. Herlig! 😂 Jeg er så surrete at jeg sikkert kunne funnet på noe sånt. God helg, alle sammen! Håper at Forræder blir mer spennende nå fremover, synes det har vært litt for kjedelig den siste eller de to siste episodene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 28. september #20456 Del Skrevet 28. september God helg fra meg. Skal snart på kafé med kontakten jeg har i dag. Det blir fint å komme litt vekk fra sykehuset. Jeg har ikke begynt å se årets foræder. Men farmen og torpet har jeg begynt å se. Synes det er kjipt at det ikke er skal vi danse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 28. september #20457 Del Skrevet 28. september Purple_Pixiedust skrev (1 time siden): God helg fra meg. Skal snart på kafé med kontakten jeg har i dag. Det blir fint å komme litt vekk fra sykehuset. God helg og fint du får komme deg litt vekk fra sykehuset. Håper du snart får behandlingen du ønsket, blir frisk og at du slipper ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 28. september #20458 Del Skrevet 28. september SVK skrev (1 minutt siden): God helg og fint du får komme deg litt vekk fra sykehuset. Håper du snart får behandlingen du ønsket, blir frisk og at du slipper ut. Takk. ❤️ Får sannsynligvis starte i neste uke med behandlingen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 28. september #20459 Del Skrevet 28. september Purple_Pixiedust skrev (1 minutt siden): Takk. ❤️ Får sannsynligvis starte i neste uke med behandlingen. Så bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 28. september Forfatter #20460 Del Skrevet 28. september Rumle skrev (21 timer siden): Og god fredag og helg til alle herfra god helg! Så ikke gårsdagens forræder,men enig i at det godt kan ta seg litt opp nå. Veldig kjedelige og langtekkelig oppgaver. SVK skrev (21 timer siden): Tror jeg tenkte på at man i en del oppskrifter kun bruker eggehviten eller eggeplommen da jeg kastet eggene i vasken. Uten å tenke over at jeg skulle ha både eggeplommen og eggehviten i omeletten og at det i hvert fall er idiotisk å kaste både eggeplommen og eggehviten i vasken. Jeg pleier å rote til slik selv. Hvis jeg feks skal renske eller sortere bær osv, så surrer jeg til etter hvert. SVK skrev (18 timer siden): God helg! jeg kan være ekstremt vimsete. Så kjente meg veldig godt igjen i kommentaren fra @Daryl Dixon. For det er mye jeg er glad for at ikke andre ser jeg har gjort. Alt trenger ikke ses av andre mennesker! Anki-2.0 skrev (18 timer siden): Herlig! 😂 Jeg er så surrete at jeg sikkert kunne funnet på noe sånt. God helg, alle sammen! Håper at Forræder blir mer spennende nå fremover, synes det har vært litt for kjedelig den siste eller de to siste episodene. Enig med deg! Og godt vi er flere surrete folk i tråden her. Purple_Pixiedust skrev (27 minutter siden): God helg fra meg. Skal snart på kafé med kontakten jeg har i dag. Det blir fint å komme litt vekk fra sykehuset. Jeg har ikke begynt å se årets foræder. Men farmen og torpet har jeg begynt å se. Synes det er kjipt at det ikke er skal vi danse. God lørdag! (Jeg trodde det var søndag) Hvordan går det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå