Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (12 timer siden):

Hva synes vi om gjerder som er dekket med klatreplanter? Så lenge det er velstelt?

Det liker vi, både stelt og villniss, eller stekt og villfisk, som mobilen min tror jeg prøver å si :fnise:

Ellers enig med CB om torsken, dessverre :ler:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden vi snakket om fugler i går, dette er en potoo fugl, også kalt spøkelse fugl.

F8YgMo2W0AAznPf.png.d0ebb818bf1dbe352b058be9f977886d.png

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Siden vi snakket om fugler i går, dette er en potoo fugl, også kalt spøkelse fugl.

I alle dager så mange rare fugler du finner, den ser mer ut som en spøkefugl ..

jaja, den var dårlig, måtte bare! :fnise:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daryl Dixon said:

Igjen en fugl som ser ut som noe fra en fantasi-verden. Kunne vært en Pokemon eller noe. 

Just now, Rumle said:

I alle dager så mange rare fugler du finner, den ser mer ut som en spøkefugl ..

jaja, den var dårlig, måtte bare! :fnise:

Jeg digger ordspill. :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (Akkurat nå):

Igjen en fugl som ser ut som noe fra en fantasi-verden. Kunne vært en Pokemon eller noe. 

:fnise:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (5 minutter siden):

Sant! 

Rumle skrev (6 minutter siden):

Hvorfor spøkelsesfugl?

Kanskje pga de sorte øynene? Litt usikker.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Sant! 

Kanskje pga de sorte øynene? Litt usikker.

Ja, sikkert noe sånt, artig fugl :jepp:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (15 minutter siden):

Ja, sikkert noe sånt, artig fugl :jepp:

Litt søt og.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (49 minutter siden):

Det liker vi, både stelt og villniss, eller stekt og villfisk, som mobilen min tror jeg prøver å si 

Ellers enig med CB om torsken, dessverre :ler:

Kom på at jeg tenkte på vilvinn på gjerde, som blir rødlig på høsten. Og så plante noe forran som i et bed eller noe... kunne det bli fint?

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Kom på at jeg tenkte på vilvinn på gjerde, som blir rødlig på høsten. Og så plante noe forran som i et bed eller noe... kunne det bli fint?

Ja, jeg synes villvin er nydelig på høsten, men har ikke hatt det selv. Har lurt litt de siste årene på å prøve det på to forskjellige steder i hagen. Men, vil ikke ha det inntil huset, det tror jeg ikke er så lurt.

Villvin, ikke villsvin! :fnise:

Kanskje masse av de høye høstanemonene foran? De er så vakre utover høsten! 😍

Endret av Rumle
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (9 timer siden):

Ja, jeg synes villvin er nydelig på høsten, men har ikke hatt det selv. Har lurt litt de siste årene på å prøve det på to forskjellige steder i hagen. Men, vil ikke ha det inntil huset, det tror jeg ikke er så lurt.

Villvin, ikke villsvin! :fnise:

Kanskje masse av de høye høstanemonene foran? De er så vakre utover høsten! 😍

God idé! Jeg kunne godt hatt mer av de, de er nydelige! 

Ville heller ikke hatt de inntill huset. Jeg var for et par år siden i vurderingsfasen fot hekk, men har landet på gjerde, og har en strekning som er så lang, og hadde vært finere om det var noe levende enn et langt kjedelig gjerde. Så blir jo nesten som hekk når den dekkes med planter da.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (10 timer siden):

God idé! Jeg kunne godt hatt mer av de, de er nydelige! 

Ville heller ikke hatt de inntill huset. Jeg var for et par år siden i vurderingsfasen fot hekk, men har landet på gjerde, og har en strekning som er så lang, og hadde vært finere om det var noe levende enn et langt kjedelig gjerde. Så blir jo nesten som hekk når den dekkes med planter da.

Det blir sikkert fint :jepp: Det trenger jo ikke dekke hele heller. Kanskje du kan dyrke  noe bær eller noe langs gjerdet samtidig, hvis det passer? Jeg synes bjørnebær er så fint, de blir veldig lange og, men hvis du skal ha må du være 110% sikker at det er bjørnebær uten torner, for de jeg har er et mareritt pga tornene og at de vokser vanvittig fort!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag insisterte jeg på at en butikkansatt skulle se kvitteringen min. 

Jeg hadde slått inn og betalt alle varene mine i matbutikken også kom en butikkansatt og spurte om jeg hadde betalt for alle varene mine.  Det hadde jeg selvsagt gjort så jeg sa ja og spurte om han ville se kvitteringen. Han sa han ikke trengte å se kvitteringen, men jeg viste den frem likevel og viste at kvitteringen stemte med hva jeg hadde kjøpt. 

Jeg har veldig lyte lyst til å bli mistenkt for tyveri. Dette er også butikken jeg pleier å handle i så har ikke lyst til å føle at jeg de ansatte tror jeg er tyv hver gang jeg er i butikken. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følte meg litt frekk for å insistere på at han skulle se kvitteringen, men som sagt så ønsket jeg å fjerne all tvil om at jeg var en butikktyv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Følte meg litt frekk for å insistere på at han skulle se kvitteringen, men som sagt så ønsket jeg å fjerne all tvil om at jeg var en butikktyv. 

Det får han tåle når han spør om det :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (45 minutter siden):

Det blir sikkert fint :jepp: Det trenger jo ikke dekke hele heller. Kanskje du kan dyrke  noe bær eller noe langs gjerdet samtidig, hvis det passer? Jeg synes bjørnebær er så fint, de blir veldig lange og, men hvis du skal ha må du være 110% sikker at det er bjørnebær uten torner, for de jeg har er et mareritt pga tornene og at de vokser vanvittig fort!

God ide, jeg prøvde på bjørnebær, men de kom seg ikke. Kanskje prøve igjen. :nikke:

SVK skrev (38 minutter siden):

synes ikke det var frekt. Hadde gjort det samme selv!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...