Rumle Skrevet 7. mars 2024 #18361 Del Skrevet 7. mars 2024 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ser ut som noe som bor i Narnia. Ja! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. mars 2024 Forfatter #18362 Del Skrevet 7. mars 2024 Rumle skrev (9 minutter siden): Seriøst?! Du tuller? Ser den sånn ut?! Ja! Det rosa, fantastiske, eldgamle nesten falleferdige, svære huset i en liten by 🥰 Tror jeg så episoden hvor de finner huset og bestemmer seg for å kjøpe det. Er det en fin serie? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. mars 2024 Forfatter #18363 Del Skrevet 7. mars 2024 Ang Narnia, den gamle serien, fra 80 eller 90 tallet, de dyra som var med der var så skumle. Jeg så ikke mye på selv, men søstrene mine så på. Intro sangen var så fin, mens de så på det satt jeg i sofaen og spiste fiken... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mars 2024 #18364 Del Skrevet 7. mars 2024 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Tror jeg så episoden hvor de finner huset og bestemmer seg for å kjøpe det. Er det en fin serie? Ja, jeg liker den godt i alle fall Vittig nok er akkurat den episoden den siste jeg har sett, for sesong 1 lå ikke ute da jeg begynte å se, så jeg så 2 og 3 først og ser nå 1 til slutt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. mars 2024 Forfatter #18365 Del Skrevet 7. mars 2024 Rumle skrev (1 minutt siden): Ja, jeg liker den godt i alle fall Vittig nok er akkurat den episoden den siste jeg har sett, for sesong 1 lå ikke ute da jeg begynte å se, så jeg så 2 og 3 først og ser nå 1 til slutt Ligger på nrk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mars 2024 #18366 Del Skrevet 7. mars 2024 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Ang Narnia, den gamle serien, fra 80 eller 90 tallet, de dyra som var med der var så skumle. Jeg så ikke mye på selv, men søstrene mine så på. Intro sangen var så fin, mens de så på det satt jeg i sofaen og spiste fiken... Ja, husker den fra romjulsmorgene, fin serie, men litt skummel. Den uglen hadde glidd rett inn! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mars 2024 #18367 Del Skrevet 7. mars 2024 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ligger på nrk? Ja! I alle fall sesong 1, vet ikke hvor lenge de to andre ligger ute, men det står sikkert på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. mars 2024 Forfatter #18368 Del Skrevet 7. mars 2024 Rumle skrev (3 minutter siden): Ja, husker den fra romjulsmorgene, fin serie, men litt skummel. Den uglen hadde glidd rett inn! Ja ikke sant. For det var vel folk i kostymer, som var dyra eller noe. Rumle skrev (2 minutter siden): Ja! I alle fall sesong 1, vet ikke hvor lenge de to andre ligger ute, men det står sikkert på Ser ut som en koselig serie, mulig jeg kikker litt på den! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. mars 2024 Forfatter #18369 Del Skrevet 7. mars 2024 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mars 2024 #18370 Del Skrevet 7. mars 2024 Daryl Dixon skrev (16 minutter siden): Ja ikke sant. For det var vel folk i kostymer, som var dyra eller noe. Ser ut som en koselig serie, mulig jeg kikker litt på den! Gjør det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki-2.0 Skrevet 8. mars 2024 #18371 Del Skrevet 8. mars 2024 Daryl Dixon skrev (8 timer siden): Har noen sett på åsted Norge? De hatbreva i Fagernes(?) Er det mulig, håper så den blir tatt! Ja, jeg har sett det, og ble helt sjokkert over hva som ble skrevet - både til det lesbiske paret og til hun som mistet sønnen sin - ja, egentlig alle brevene de leste opp deler av. Jeg har selv ei niese som er lesbisk, og hun og samboeren har et barn og venter snart nummer to, så sånn sett kunne de vært like utsatt som det lesbiske paret som det ble fortalt om på Åsted Norge, og det tenkte jeg veldig på da jeg så det programmet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. mars 2024 Forfatter #18372 Del Skrevet 8. mars 2024 Anki-2.0 skrev (1 time siden): Ja, jeg har sett det, og ble helt sjokkert over hva som ble skrevet - både til det lesbiske paret og til hun som mistet sønnen sin - ja, egentlig alle brevene de leste opp deler av. Jeg har selv ei niese som er lesbisk, og hun og samboeren har et barn og venter snart nummer to, så sånn sett kunne de vært like utsatt som det lesbiske paret som det ble fortalt om på Åsted Norge, og det tenkte jeg veldig på da jeg så det programmet. Ja, ikke sant. Tenk å få et brev som på en måte invaderer privatlivet så til de grader. Grusom oppførsel! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. mars 2024 Forfatter #18373 Del Skrevet 8. mars 2024 Gratulerer med dagen alle fantastiske damer! ⚘️❤️🌻 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. mars 2024 Forfatter #18374 Del Skrevet 8. mars 2024 Hva synes vi om gjerder som er dekket med klatreplanter? Så lenge det er velstelt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. mars 2024 #18375 Del Skrevet 8. mars 2024 2 hours ago, Daryl Dixon said: Gratulerer med dagen alle fantastiske damer! ⚘️❤️🌻 Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 8. mars 2024 #18376 Del Skrevet 8. mars 2024 💃🏼😘 Gratulerer med kvinnedagen! Og god helg i sola 😎 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. mars 2024 Forfatter #18377 Del Skrevet 8. mars 2024 Rainstorm2.0 skrev (1 time siden): 💃🏼😘 Gratulerer med kvinnedagen! Og god helg i sola 😎 God helg. Sola har gjemt seg her. Glemte at det var fredag, fikk høre på nytt at jeg er dårlig på fredagsmat, middagen ble torsk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 8. mars 2024 #18378 Del Skrevet 8. mars 2024 Daryl Dixon skrev (5 minutter siden): God helg. Sola har gjemt seg her. Glemte at det var fredag, fikk høre på nytt at jeg er dårlig på fredagsmat, middagen ble torsk. sola kan ikke bare gjemme seg i hytt og vær. Haha, synes personlig at torsk er veldig godt og bedre enn fiskekaker! Kanskje noen andre må ta over helgematlagingen hvis de ikke er fornøyd? 🎠🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. mars 2024 Forfatter #18379 Del Skrevet 8. mars 2024 Rainstorm2.0 skrev (47 minutter siden): sola kan ikke bare gjemme seg i hytt og vær. Haha, synes personlig at torsk er veldig godt og bedre enn fiskekaker! Kanskje noen andre må ta over helgematlagingen hvis de ikke er fornøyd? 🎠🙈 Neste fredag blir det ikke mat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. mars 2024 #18380 Del Skrevet 8. mars 2024 Daryl Dixon skrev (1 time siden): God helg. Sola har gjemt seg her. Glemte at det var fredag, fikk høre på nytt at jeg er dårlig på fredagsmat, middagen ble torsk. Torsk på en fredag Helt enig! Mandagsmat! God helg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå